Stran 1 od 1

VW Scirocco 2.0TDI 2010

Objavljeno: Sr mar 08, 2023 4:04 pm
Napisal/-a Chilly
Pozdravljeni vsi,

na armaturko imam ponovno božično okrašeno z lučkami :) Upam da mi bo kdo znal pomagati tukaj oz. zadevo sem kar globoko preiskal že sam in mislim/upam da vem kaj je težava. Torej namreč na armaturki se pojavlja lučka z navitjem ter občasno "Check engine" lučka z opozorilom "Engine fault - Workshop".

VCDS pa pravi takole:
Slika

Na Rosstechovi strani sem za to napako našel tole:
Measuring Block Group 034.2 (specified) and 034.3 (actual) G581 Vane Position Sensor values can be logged to see if the fields should mirror each other or deviate to confirm a problem.

To sem mel tudi potestirati in je res, da se dejanska vrednost in pričakovana vrednost začneta razlikovati v neki točki, to ni skos, v 10ih Sekunda pa vrže napako. Potem pa kkr je na sliki, je senzor prišel nazaj in lučka se je sama tudi ugasnila v roku 10ih sekund.
Slika

Bi lahko rekel, da je kriv "G581 Vane Position Sensor" in ga meenam ali je lahko še kaj druga?

Link do Rosstechove strani glede težave je pa ta: http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.ph ... 563/009571

Hvala za vso pomoč in lep pozdrav

Re: VW Scirocco 2.0TDI 2010

Objavljeno: Pe mar 10, 2023 9:21 am
Napisal/-a Chilly
Zanimivo da za razliko od drugih forumov je 10x več info tukaj,ampak še vedno nekako dobijo drugi več odgovorov kot jaz :)

Re: VW Scirocco 2.0TDI 2010

Objavljeno: Pe mar 10, 2023 10:54 am
Napisal/-a Firediver
Se bom pregrešil in ti odpisal, čeprav ni konkreten odgovor na tvoje vprašanje.

Torej, v skladu z željami nekaterega/ih forumaša/ev, bodo v temah samo konkreten/ni odgovor/i na postavljeno vprašanje.
Dokler ne bo konkretnega odgovora, bo pač tema samevala.
Tak naj bi bil forum za naprej, baje da bo boljši kot doslej.

Potrpljenje pri čakanju na odgovor!

Re: VW Scirocco 2.0TDI 2010

Objavljeno: Pe mar 10, 2023 12:25 pm
Napisal/-a pskoda
Actuator na turbini zamenjaj

Re: VW Scirocco 2.0TDI 2010

Objavljeno: Pe mar 10, 2023 4:58 pm
Napisal/-a Gricko
pskoda je napisal/-a:Actuator na turbini zamenjaj

:? dvomim..... po moje, če bi ga aktuator hecal, bi stalno imel graf, samo ne bi sledil predpisani vrednosti ampak bi jo stalno lovil v + ali -...
Po moje je bolj verjetno, da senzor izgubi "zavest" pa se kasneje zbudi.... ali na pol crknjen ali pa kak slab stik na senzorju, konektorju...prebijanje na maso.....

Ne vem no, ampak meni se to zdi bolj logično glede na graf

Vedeti pa itak ne moreš, dokler ne probaš oz zamenjaš..... no verjetno če bi imel PC priklopljen , ko senzor zmrzne, bi bilo bolj sigurno

Re: VW Scirocco 2.0TDI 2010

Objavljeno: Pe mar 10, 2023 7:50 pm
Napisal/-a Chilly
Zdravo, ravno nekaj takšnega sem jaz razmišljal, se bi mi zdelo nekako bolj logično glede na graf. Če se ne motim, je elektronika tako ali tako na senzorju in dobim vse v kompletu?

Lep pozdrav

Re: VW Scirocco 2.0TDI 2010

Objavljeno: Pe mar 10, 2023 8:58 pm
Napisal/-a Fan
@Chilly
Ko se prižge motor, je takoj zabeležena napaka ali se to zgodi pri pospeševanju? Je kdo zbrisal napako in se je pojavila nazaj - v kakšnih pogojih?

Re: VW Scirocco 2.0TDI 2010

Objavljeno: Pe mar 10, 2023 10:12 pm
Napisal/-a Chilly
Zdravo, čisto odvisno. Ko se prižge motor, mislim da še nikoli ni bila takoj. Se pa nardi po nekaj časa, lahko takoj, lahko čez 5 minut, žal ni nekega vzorca, to me najbolj jezi. Brisal sem že parkrat napake, vedno so iste, pobrišem jo pa ko testiram in iščem "zvorec".

Če gas npr. malo "tapkam", da naredim senzorju delo, ko ne more tako hitro reagirat se takrat vmes mu zmeša in naredi odstopanje kot na sliki. Če stisnem malo na gas, se spet nazaj nekako naravna in sta vrednosti zrcaljeni. In spet ponovno, če tapkam gas, se mu utrga in naredi odstopanje, kot d bi se nekje zaštekal. Ker ko je odstopanje, ko dam gas, se nekaj zgodi s senzorju, ni skos raven, ampak kar naredi, naredi z odstopanju na grafu potem pa se počasi naravna nazaj.

Danes sem probal dobiti senzor dol in nikoli več. Matice, med katerima je senzor oz. loputa, ni šanse da dobiš dol. Tako malo prostora je, da ko račno prestaviš, ne moreš šravfati. Razen verjetno z račno za 200e, ki ima 1000 zobov na 360 stopinjski kot.

Verjetno bom tako ali tako dal na Diesel servis Jelen, pa se naj tam zajbavajo. Konec koncev se le gre za premikajoči del na turbini, če tukaj kaj postrani naredim, slabo prišravfam, narobe nastavim kje mora biti vijak, .... Lahko potrgam lopatice na turbini. Verjetno bodo oni vzeli turbino dol ali pa si več prostora naredili kot pa samo cev za dovod zraka in akumulator.

Je pa definitvno zanimiva napaka in bi se rad naučil kaj v takšnem primeru oz. kako ugotoviti točno kaj je narobe, ali je elektronika, kaj na loputi, vakum...

Lep pozdrav

Re: VW Scirocco 2.0TDI 2010

Objavljeno: So mar 11, 2023 1:00 am
Napisal/-a Fan
Po navadi se to zgodi, ko blokirajo nastavljive lopatice na turbini. To se v prostem teku ne da točno pomeriti, je potrebno na vožnjo in med pospeševanjem je najbolj točeno odčitavanje. Še najbolj enostavno je, da se tester postavi na snemanje parametrov delovanja motorja , naredi malo večji krog in lepo v miru pogleda posnetek. Z malo iznajdljivosti, pa se lahko tudi senzorje fizično izmeri ( osciloskop, multimeter ... )

Re: VW Scirocco 2.0TDI 2010

Objavljeno: Po mar 13, 2023 12:01 pm
Napisal/-a Chilly
Zdravo,

te nastavljive lopatice so na turbini ali na aktuatorju?

Lep pozdrav

Re: VW Scirocco 2.0TDI 2010

Objavljeno: Po mar 13, 2023 5:45 pm
Napisal/-a Fan
Lopatice so v turbini, premika jih pa aktuator. Na vožnji s priklopljenim testerjem se to lepo vidi, če se premikajo ( pritisk zraka ).

Re: VW Scirocco 2.0TDI 2010

Objavljeno: Po mar 13, 2023 9:51 pm
Napisal/-a Chilly
Zdravo, sem potestiral. Tukaj se vidi na prvi špici, ko je aktuator zamaknjen oz. "offsetan", da je tudi pritisk v turbini nekoliko slabši, ker se ne zapre vredu. Drugi dve špici sta pa ko je aktuator začel delovati spet normalno, kot bi moral, je avto postal dosti bolj odziven, tudi po pritisku se vidi, da pride do čev milibarov. Lahko bi nekako rekel a aktuator ne zapira in odpira vredu, da je to to res zanič?

Če bi bile lopatice na turbini, bi verjetno že prej kaj poknalo oz. se slišalo kaj železnega?

Najslabša stvar vsega je, ko kličem 15 mehanikov v okolici in noben nima časa, da bi vsaj pogledal, vsi mi pravijo 2 tedna da se lahko sploh loti česa. Pač nekako v današnjih dneh z redno službo ne moreš biti vsaj 3 tedne brez avta.

Spodaj pa še graf.

Slika

Re: VW Scirocco 2.0TDI 2010

Objavljeno: So mar 25, 2023 8:44 am
Napisal/-a golfabimu
Tudi jaz stavim na aktuator, tako kot ti je že pskoda povedal. Sem že na parih ea189 motorjih prebral to napako in vedno je bila težava v aktuatorju. Zamenjaj pa bo špilal.

Ta primer je star kake 2 mesca:

https://file.si/2QeW/screenshot-2023032 ... eleven.jpg

Lp,

Re: VW Scirocco 2.0TDI 2010

Objavljeno: Po mar 27, 2023 2:41 pm
Napisal/-a joztom
Na variabilnih lamelah se nabere oglje in jih blokira. To se čisti, na YT se da videti celo s sprayem za pečico štedilnika. Jaz se tega ne bi upal, ker je izredno agresiven in to so lamele na vstopni strani turbine. Najprej bi to poskušal pri ugasnjenem motorju nežno premakniti v končne lege, čuti se odpor, če ni gladko tekoče. Ponavadi je po takem posegu mir en časa, ker se premiga. Se pa največkrat izkazuje to kot napaka overboost, previsoko polnjenje zaradi nesproščanja lamel in gre v limp-mode. Namesto razdiranja se dobi tekoči dodatek za v tank od Wynnsa za ta namen (Zastopstvo za SLO Golnik).
https://www.wynns.eu/product/diesel-turbo-cleaner/
Dobi se pa tudi spray za direktno radikalno čiščenje
https://www.wynns.eu/product/turbo-cleaner/
Če to ne pomaga, pa snameš turbino in očistiš ta vstopni del. To je delo za izkušenega strokovnjaka z orodjem in znanjem.