V sklopu popravil so bili zamenjai zadnji zavorni diski, ploščice ter zavorne obloge ročne zavore (katere pridejo v notranjost zavornega diska), ker so bili tako ali tako zreli za menjavo. Za vse se je uporabil ATE material. Preverjene in obnovljene so bile tudi zadnje zavorne čeljusti (nove gumice, batki ...), torej vodila naj bi bila sedaj bp. Mojster na Viču sicer pravi, da ima avtomobil res hudo zakompliciran sistem ročne zavore (pakne v notranjosti zavorne diske + pedal namesto klasične ročne).
Ampak vseeno po 5km vožnje po regionalki brez zaviranja (razen na koncu nekaj čisto malega), so zavorni diski še vedno vroči, da na njih ni mogoče držati prsta (velja za oba diska na zadnji premi). Brezkontaktni IR termoter pokaže 70+ stopinj, ob tem imajo sprednji diski 20 stopinj in so na dotik mlačni. naj izpostavim, da so zadnje čeljusti in zavorne ploščice tople oz. mlačne, zato sklepam, da je problem v ročni zavori?
ostali opaženi simptomi:
- v kolikor avtomobil stoji en dan in je zunaj deževno oz. vlažno vreme, se ob speljevanju čuti pok ko v smislu da so bile pakne "zarustane" na disk (nevem pa katere, od ročne ali od klasičnih zavor). Zvok pride od zadaj.
- zadnja kolesa mislim, da se oteženo vrtijo, ko je avtomobil na dvigalu. (avtomobil ima pogon spredaj). Za več kot en obrat ni variante da bi se zavrtele.
- zanimivo je tudi to, da sicer med vožnjo ne čuti, da bi karkoli blokiralo oziroma bremzalo. Avtomobil je mogoče na roko premakniti dokaj brez hudega napora (pač primerno kilaži avtomobila ...)
- med vožnjo ni slišati ležajev ...ker tudi to bi lahko bila težava s pregrevanje, kajne?
v kolikor ima kdo kakšno idejo, bi prosil za mnenje (Fan?), sicer nevem več kaj naj storim. Seveda grem še tretjič k mojstru na Vič, ampak nimam nekega upanja

Avtomobil Kia Optima, 2013, 1.7 crdi 136km, automatik. Nima el. ročne zavore.