Stran 1 od 1
DPF prisilni zagon regeneracije ob rednem servisu?
Objavljeno: To jun 06, 2023 10:14 am
Napisal/-a ZZica
zamenjal sem mehanika, kateri predlaga, da bi ob rednem servisu prislino preko testerja zagnali DPF regeneracijo, čeprav z DPFjem nimam nobenih problemov. Avtomobil ima 190k km, vožnje so večinoma sorazmerno dolge (40 km oz. 1h v eno smer)
Naj se odločim za to ali raje ne? če že, potem obveezno pred menjavo filtra in olja, kajne?
Re: DPF prisilni zagon regeneracije ob rednem servisu?
Objavljeno: To jun 06, 2023 12:25 pm
Napisal/-a Kristjan123
Regenaracijo DPF-ja jaz jemljem kot proces ozadju katerega občasno opazim po višji trenutni porabi in to je to
Če je z avtom vse "ok" in ni "nobene lučke" zakaj že bi zaganjal prislilno regeneracijo? Jaz je še na nobenem od treh dizlov do sedaj nisem pa imajo vsi približno tvoje kilometre. Dokler ni nobene lučke in avti delajo "OK" pusti pri miru.
Re: DPF prisilni zagon regeneracije ob rednem servisu?
Objavljeno: To jun 06, 2023 2:03 pm
Napisal/-a motom
Prisilna regeneracija se naredi samo v primeru konstantno kratkih voženj in se samodejna regeneracija pri 24 gramih saj ni uspela narediti, računalnik pa je z lučko javil, da je presežena vrednost saj v dpf, preko 30g in s tem tudi blokirana samodejna regeneracija. Pri 40 gramih je tudi prisilna regeneracija blokirana.
Re: DPF prisilni zagon regeneracije ob rednem servisu?
Objavljeno: To jun 06, 2023 5:53 pm
Napisal/-a boštjan_01
Odvisno od avta. Nekateri motorji imajo probleme z normalno regeneracijo.
V tvojem primeru 40km eno uro vožnje je to v glavnem mirna vožnja po mestu in naseljih. To niso pogoji za kvalitetno regeneracijo.
Koliko spremljam forum imam občutek, da imate vsi neke mutaste mehanike, ki ne znajo spregovorit več kot 3-5 besed.
Re: DPF prisilni zagon regeneracije ob rednem servisu?
Objavljeno: To jun 06, 2023 7:14 pm
Napisal/-a motom
TDI naredi kvalitetno regeneracijo tudi na mestu v prostem teku.
Re: DPF prisilni zagon regeneracije ob rednem servisu?
Objavljeno: Pe jun 09, 2023 9:08 am
Napisal/-a ZZica
do sedaj nisem imel še nobenih problemo z regeneracijo (v 100k prevoženih, sedaj ima 190k km). Načelom vsako relacijo ogretega nateram vsaj 2x do 3500 obr (preventino predvsem zaradi egr ventila ...) pa tudi sicer občasno vozim v nižji prestavi, tako da so obrati čez 2000 obr. Vsake toliko časa pa avtocesta, da se nekaj časa vozi na vsaj na 2500 obr.
tako da glede na to, da naj bi bila prisilna regeneracija precej obremenilna za sam motor, mogoče raje pustim pri miru.