Audi Q5 zariban motor
Objavljeno: So sep 30, 2023 6:58 am
Zdravo vsi,
imam en večji problem, pri katerem se enostavno ne morem odločiti kaj je najbolje storiti oziroma zanima me še kakšno mnenje, ker sem popolni laik kar se tega tiče.
Skratka imam Audi Q5 2.0 TDI Quattro 125kW, 2008 letnik, 1. lastnik.
Pri 240k km je šla visokotlačna črpalka Bosch pumpa, dobesedno jo je razneslo na prafaktorje. Po celem sistemu so šle špene, opilki, šle so šobe, komplet vod za gorivo in tudi vse kar spada zraven. Servis, obnova + pucanje in magnetni trak 4.200€ (uradni servis bi bil 8.5k € ).Mehanik pravi da se tem letnikom to dogaja kot po tekočem traku, Audi, VW, Škoda ma ni da ni.
Smo si rekli evo najhujš je šlo, sistem je komplet spucan, zrihtan, zamenjan kar je blo, avto mora bit ko nov, ma da dela.
Po še 50.000 prevoženih kilometrih pa sredi AC pri 150km/h ODLOMI GLAVNO GRED. Posledično valda zabije bate, odlomi ojnico, prebije blok motorja, zamakne jermenice za 5cm, avto se je med vožnjo enostavno ugasnil, komplet blackout, začel je nabijat pod havbo, ma niti lučka se ni prižgala tako hitro se je vse zgodilo. Skratka fertik.
Sedaj imam opcijo da ga nekdo odkupi za par jurjev tazga kot je, ali pa gremo v menjavo motorja, strošek bo predvidoma spet cca 4k, motor verjetno Poljska/Nem. In sedaj se ne morem odločit.
Kakšna je možnost, da dejansko pride dober motor, ki bo po enem čudežu res delal, in ne bo skuril kakšne druge stvari v povezavi z menjavo. Računalnik?
A se da motor na en način res dobro PREVENTIVNO pregledat? Ker če je tu šla glavna gred ki se nebi smela NIKOL zlomit, kaj če se to ponovi ampak z drugim bitnim sestavnim delom? Kako je možno tolko poglavitnih felerjev zapored?
A je lahko še kaj?
Ogromno ČE-jev imam v glavi... Po eni strani mi ga je škoda ker je lepo služil, vzdržljiv, ma načeloma hvaležen uporaben avto. Točno vem kaj se je z njim dogajalo, ampak vanj bi šlo pa potem skupaj že 10k v 2 letih, kar je brutalno, in to samo zaradi škart in zanič tovarniških delov..
Zdaj a ga prodam za male pare pa ga en popravi in mu dela še par let ko urca pa se nategnem, ali pa ga popravim pa meni z drugo mašino crkne drug dan. Ali pa po enem slučaju druga mašina dela še uh k kilometrov...?
Vem da se namesto mene ne more nihče odločit, ampak zanima me če je kdo imel podobno izkušnjo in kakšna so vaša mnenja. 4k pač ni malo denarja za servis, in da bi potem vozil v konstantnem strahu da vse skupaj spet ribne...
Najlepša hvala in se opravičujem za dolgo branje
imam en večji problem, pri katerem se enostavno ne morem odločiti kaj je najbolje storiti oziroma zanima me še kakšno mnenje, ker sem popolni laik kar se tega tiče.
Skratka imam Audi Q5 2.0 TDI Quattro 125kW, 2008 letnik, 1. lastnik.
Pri 240k km je šla visokotlačna črpalka Bosch pumpa, dobesedno jo je razneslo na prafaktorje. Po celem sistemu so šle špene, opilki, šle so šobe, komplet vod za gorivo in tudi vse kar spada zraven. Servis, obnova + pucanje in magnetni trak 4.200€ (uradni servis bi bil 8.5k € ).Mehanik pravi da se tem letnikom to dogaja kot po tekočem traku, Audi, VW, Škoda ma ni da ni.
Smo si rekli evo najhujš je šlo, sistem je komplet spucan, zrihtan, zamenjan kar je blo, avto mora bit ko nov, ma da dela.
Po še 50.000 prevoženih kilometrih pa sredi AC pri 150km/h ODLOMI GLAVNO GRED. Posledično valda zabije bate, odlomi ojnico, prebije blok motorja, zamakne jermenice za 5cm, avto se je med vožnjo enostavno ugasnil, komplet blackout, začel je nabijat pod havbo, ma niti lučka se ni prižgala tako hitro se je vse zgodilo. Skratka fertik.
Sedaj imam opcijo da ga nekdo odkupi za par jurjev tazga kot je, ali pa gremo v menjavo motorja, strošek bo predvidoma spet cca 4k, motor verjetno Poljska/Nem. In sedaj se ne morem odločit.
Kakšna je možnost, da dejansko pride dober motor, ki bo po enem čudežu res delal, in ne bo skuril kakšne druge stvari v povezavi z menjavo. Računalnik?
A se da motor na en način res dobro PREVENTIVNO pregledat? Ker če je tu šla glavna gred ki se nebi smela NIKOL zlomit, kaj če se to ponovi ampak z drugim bitnim sestavnim delom? Kako je možno tolko poglavitnih felerjev zapored?
A je lahko še kaj?
Ogromno ČE-jev imam v glavi... Po eni strani mi ga je škoda ker je lepo služil, vzdržljiv, ma načeloma hvaležen uporaben avto. Točno vem kaj se je z njim dogajalo, ampak vanj bi šlo pa potem skupaj že 10k v 2 letih, kar je brutalno, in to samo zaradi škart in zanič tovarniških delov..
Zdaj a ga prodam za male pare pa ga en popravi in mu dela še par let ko urca pa se nategnem, ali pa ga popravim pa meni z drugo mašino crkne drug dan. Ali pa po enem slučaju druga mašina dela še uh k kilometrov...?
Vem da se namesto mene ne more nihče odločit, ampak zanima me če je kdo imel podobno izkušnjo in kakšna so vaša mnenja. 4k pač ni malo denarja za servis, in da bi potem vozil v konstantnem strahu da vse skupaj spet ribne...
Najlepša hvala in se opravičujem za dolgo branje
