RedBaron je napisal/-a:danci1973 je napisal/-a:https://www.avtomatski-menjalniki.si/ je bratu dobro zrihtal menjalnik in pretvornik navora na starejšem Porscheju. Mislim, da je po tem popravilu naredil dobrih 100k km brez težav.
Glede na opremo delavnice ta najbrž ne pošilja na jug.
S tem mojstrom imam slabe izkušnje... Obnova powershifta, po 30 kkm (kar je polovica intervala menjave olja!!) Pa težave, cukanje, rukanje.... garancije seveda ni bilo več... ravno potekla... pa sem res pazil na menjalnik, se držal njegovih navodil. Zagotavljal je, da je menjalnik po obnovi praktično nov in lahko pričakujem da zdrži enake kilometre, kot jih je do obnove (270 kkm)...
Reference na spletu so bile dobre, baje ima celo firmo v Nemčiji za obnovo pretvornikov navora...
Skratka, glede na moje izkušnje ga toplo odsvetujem.
AssKicker je napisal/-a:RedBaron je napisal/-a:danci1973 je napisal/-a:https://www.avtomatski-menjalniki.si/ je bratu dobro zrihtal menjalnik in pretvornik navora na starejšem Porscheju. Mislim, da je po tem popravilu naredil dobrih 100k km brez težav.
Glede na opremo delavnice ta najbrž ne pošilja na jug.
S tem mojstrom imam slabe izkušnje... Obnova powershifta, po 30 kkm (kar je polovica intervala menjave olja!!) Pa težave, cukanje, rukanje.... garancije seveda ni bilo več... ravno potekla... pa sem res pazil na menjalnik, se držal njegovih navodil. Zagotavljal je, da je menjalnik po obnovi praktično nov in lahko pričakujem da zdrži enake kilometre, kot jih je do obnove (270 kkm)...
Reference na spletu so bile dobre, baje ima celo firmo v Nemčiji za obnovo pretvornikov navora...
Skratka, glede na moje izkušnje ga toplo odsvetujem.
Dizel?
Pri njegovem sosedu, torej turbine.si sem dobil informacijo, da powershifti velikrat "zropotajo" zaradi slabih injektorjev, oziroma zaradi napake pri delovanju motorja, kajti neharmonično delovanje ubija menjalnik, ker naj bi bilo nekaj plastičnega notri.. . Baje je imel kar veliko problemov ko so dvakrat obnavljali menjalnik, na koncu uredili injektorje, in je bil potem mir.
danci1973 je napisal/-a:Vsaka 'tehnična' tekočina s časom in uporabo degradira in slej ko prej je potrebna menjava. Ali zamenjaš samo tekočino ali pa skupaj z menjalnikom, pa je tvoja odločitev.
Na peugeotforums.com npr. pišejo, da poleg Peugeot-a enak menjalnik (ne vem sicer, ali je to 'tvoj' menjalnik - 6-stopenjski Aisin AWTF 80SC) uporabljajo tudi drugi proizvajalci (Ford, Volvo, GM), pri čemer eni ne predvidevajo menjave, drugi pa kar pogosto (omenjajo 30k milj oz. 48k km).
Na enem Volvo forumu npr. so za taisti menjalnik napisali tole:Rule 108: Whatever you do, don't listen to the dealership or your local transmission shop. Volvo says the transmission fluid is lifetime, which it is not. Local shops like to use multi-spec fluids because they don't like messing with or stocking many different types of fluid.
Rule 109: Yes, you can change your transmission fluid if it has not been done and you now have 175k miles, however, plan to do a second fluid change ~5k miles after the first one; then you can go to normal follow-up changes. But the first change should be done with 75-80k miles on the odometer. Do it as early as 60k if you can or if you do more city driving. Follow-up changes should be 20-40k miles and a 30k mile interval is every 6 oil changes (assuming 5k mile changes).
Za proizvajalce se življenjska doba avtomobila neha, ko preteče garancija, zato pa so se spomnili takšnih 'lifetime fluid' neumnosti...
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 11 gostov