Obnova avtomatskega menjalnika / menjat avto?
Objavljeno: So avg 24, 2024 7:06 pm
Zdravo, lastim si Opel Insignio 2.0 CDTI 2011 (ja vem, težave z motorjem
), na avtu sem dobro leto dni nazaj kjer je avto imel cca 200.000 prevoženih obnovil motor, torej vse kritične točke - ležaji, tesnilo, oljna pumpa. Sam menjalnik me že od nakupa v neki meri heca, k je segret grobo prestavi iz 5 v 4, sem se že navadil in ga ročno prestavim. Občasno je tudi cuknil k prestaviš v D, zgolj samo če je bil res zelo segret.
Težava je pa sledeča, zadnje par dni mi menjalnik vedno rukne k se prestavi v D, občutek je kot da se bi ti en zaletel v rit, dokler je bilo to le občasno me ni motilo, sem požrl, je avto pač star in ostalo dela BP. Zdaj, ko se pa to dogaja konstantno, pa to predstavlja velik problem.
In zdaj vprašanje, se to sploh splača obnoviti - kupiti rabljenega? Avto ima zdaj dobrih 270.000 prevoženih, na leto naredim okoli 60.000, je v tem primeru mogoče boljša rešitev zamenjati avto? Nekak se mi zdi mogoče boljša rešitev menjalnik obnovit, saj za kakršnega koli kupca vrednosti nima - letos me je že 3x dobila toča in pa tudi na ostalih točkah je vizualno kar slabo ohanjen. V tej smeri razmišljam precej za to, ker je motor mehansko ok, na avtu so tudi novi diski komplet zadaj spredaj itd, v glavnem kar nekaj denarja vloženega.
Kaj narediti? Se splača, in če, komu zaupati? Kakšen je okvirn strošek takšnega posega?

Težava je pa sledeča, zadnje par dni mi menjalnik vedno rukne k se prestavi v D, občutek je kot da se bi ti en zaletel v rit, dokler je bilo to le občasno me ni motilo, sem požrl, je avto pač star in ostalo dela BP. Zdaj, ko se pa to dogaja konstantno, pa to predstavlja velik problem.
In zdaj vprašanje, se to sploh splača obnoviti - kupiti rabljenega? Avto ima zdaj dobrih 270.000 prevoženih, na leto naredim okoli 60.000, je v tem primeru mogoče boljša rešitev zamenjati avto? Nekak se mi zdi mogoče boljša rešitev menjalnik obnovit, saj za kakršnega koli kupca vrednosti nima - letos me je že 3x dobila toča in pa tudi na ostalih točkah je vizualno kar slabo ohanjen. V tej smeri razmišljam precej za to, ker je motor mehansko ok, na avtu so tudi novi diski komplet zadaj spredaj itd, v glavnem kar nekaj denarja vloženega.
Kaj narediti? Se splača, in če, komu zaupati? Kakšen je okvirn strošek takšnega posega?