Stran 1 od 1

Citroen C3 PureTech 83 (2023) - izskočena šipka za olje

Objavljeno: Ne sep 22, 2024 3:13 pm
Napisal/-a frenzy10012
Partnerka ima Citroen C3 PureTech 83 - bencinar s 25.000km. Redni servis je bil narejen na 15.000km (menjava olja, filtra, tesnila, izpustni čep). Avto smo kupili nov, tako da vemo, da se ni z njim dogajalo nič nenavadnega. Partnerka avto vozi normalno, brez da ga goni do blokade ali kaj podobnega.

Pred kakšnimi tremi meseci smo želeli preveriti nivo olja, in ugotovili, da je bila šipka za olje konkretno iztaknjena - okoli 2 cm. Mislili smo, da so na servisu pozabili potisniti šibko nazaj. Danes smo spet ugotovili, da se je šipka iztaknila (več kot 2 cm). Pokrova motorja ni do danes dvigoval nihče, razen mene. Na cev od šipke sem probal dati palec ( medtem ko je bil motor v teku), če se slučajno občuti povišan tlak, ki bi povzročil izkočitev šibke. Ugotovil sem, da je ravno obratno, da je precej velik vakum v cevi. Sedaj mi je še manj logično vse skupaj.

Pred servisom se to 100% ni zgodilo, da bi šibka kdaj bila izskočena, ker sem vsak mesec preverjal nivo olja.

Lepo prosim za kakršnokoli idejo. Hvala v naprej.

Re: Citroen C3 PureTech 83 (2023) - izskočena šipka za olje

Objavljeno: Ne sep 22, 2024 3:28 pm
Napisal/-a luxxx7
Mogoče zatiči od šipke slabo držijo. Najlažje je, da naročiš novo originalno po številki šasije, daš 20€ in si miren.

Re: Citroen C3 PureTech 83 (2023) - izskočena šipka za olje

Objavljeno: Po sep 23, 2024 10:39 am
Napisal/-a Kristjan123
Glede na to da ima 25k kilometrov je verjetno se v garanciji pa tudi ce ni bi bilo najbolj pametno, peljat na pooblaščenca kjer se je servisiralo zadnjič pa slišat njihovo razlago zakaj palčka ni na mestu.

Re: Citroen C3 PureTech 83 (2023) - izskočena šipka za olje

Objavljeno: Po sep 23, 2024 11:57 am
Napisal/-a danci1973
Podtlak je normalen v prostem teku, ko je loputa zaprta in je posledica delovanja PCV (Positive Crankcase Ventilaton):
Slika


Če šipka gre not ali ven normalno 'trdo', je lahko več vzrokov za povečan tlak v ohišju motorja - PCV morda ne dela pravilno pri višjih obratih, ali pa batni obročki zelo slabo tesnijo (lahko da samo na enem valju), kar pa bi pri tej kilometrini bilo precej nenavadno.

Si pa težko predstavljam, kaj bi na servisu lahko naredili narobe, da bi se to začelo dogajati zaradi njih.

Re: Citroen C3 PureTech 83 (2023) - izskočena šipka za olje

Objavljeno: Po sep 23, 2024 5:30 pm
Napisal/-a Fan
luxxx7 je napisal/-a:Mogoče zatiči od šipke slabo držijo. Najlažje je, da naročiš novo originalno po številki šasije, daš 20€ in si miren.


X2