Morda bi vseeno napisal par besed o tem avtu. V devetdesetih sem sestavil precej dizlov na Mercedesih 123 serije. Sedaj sem v penziji z dovolj časa..
In tako je nastal projekt Tuareg. Bil je res pocen nakup. Peti bat zariban,odmična na izpušnem skoraj okrogla

Skratka za generalno. OK, in sem jo naredil. Ko sem avto kupil je bil že takrat v ''limp modu'' (res ne vem kako se temu reče po naše). Motor se je kobalil po svoje, pedalo za gas pa nobene reakcije, mrtvo. Logično.. Ko sem vse skupaj sestavil nazaj sem upal, da se bo pač to stanje samo vrnilo iz blokade. Pa se ni. Motor takoj vžge in teče kakih deset, petnajs sekund in umre.

Z Autelom MK906BT sem naredil test vendar brezuspešno čeprav sem ga pred popravilom naredil brez problemov.
Pokazal je vse napake. Potem sem na pamet zamenjal motorja črpalke goriva. Avto ima 250 000 prevoženih in se mi je zdelo to pametno naredit..Nato mi je kolega naredil OBD z original VW skenerjem in je šlo vse v redu. Nobenih napak. Seveda pa se motorja ni dalo pregledat, ker je po 15 sekundah ugasnil.
Hotel sem še testirati tandem pumpo in pritisk goriva. Zdelo se mi je malo brez veze delat na slepo zato sem vse skupaj preložil na pomlad 2025. Ko je avto v takšni blokadi si brez OBDja ''mrzel''. Vzrokov je lahko več različnih. ''Zdej pa išč''
