Stran 1 od 1

2.0 TDI neprijeten zvok ob pospeševanju

Objavljeno: Ne jul 27, 2025 12:29 pm
Napisal/-a motom
Prosim za pomoč glede neprijetnega zvoka, ki se najbolj pojavlja ob pospeševanju. Sočasno tudi rahlo vibrira pedal sklopke, če se ga obremeni le toliko, da se potisni ležaj nasloni do lamele sklopke. Motor je 2.0 tdi, 2023. Seveda je zvok prisoten tudi ob neobremenjeni sklopki. Ko zvok ni prisoten, tudi pedal ne vibrira.


Tdi zvok.mp3 [ 315.34 KiB | Videno 1274 krat ]


Re: 2.0 TDI neprijeten zvok ob pospeševanju

Objavljeno: Ne jul 27, 2025 4:01 pm
Napisal/-a Fan
Koliko Km ima vozilo prevoženih? Je vožen s prikolico po strminah? Stil vožnje?

Re: 2.0 TDI neprijeten zvok ob pospeševanju

Objavljeno: Ne jul 27, 2025 7:01 pm
Napisal/-a motom
Fan je napisal/-a:Koliko Km ima vozilo prevoženih? Je vožen s prikolico po strminah? Stil vožnje?


Ima 30.000km in tudi kljuko, ki pa ni videti kaj dosti rabljena. O stilu pa ne bi vedel kaj dosti... sem novi lastnik. Čisto možno, da je prejšnji lastnik pregrel sklopko in so se rahlo neenakomerno skrivila peresa na košari in odtod vibriranje. Ampak po moje bi bile potem vibracije prisotne ves čas. Zvok pa ni nujno, da je neposredno povezan z vibriranjem pedala. Sicer sumim, da je kaj z dvomasnim vztrajnikom, ampak si ne znam razložit, da bi vztrajnik delal tak zvok. Speljevanje pa poteka normalno, brez cukanja.
Za test sem snel tudi plastični pokrov motorja, če bi se zvok povečal, pa se ni.... pač da ne prihaja ropot iz kakšne šobe.

Re: 2.0 TDI neprijeten zvok ob pospeševanju

Objavljeno: Ne jul 27, 2025 9:15 pm
Napisal/-a Gricko
kaj pa polosovine?? - zglob dejansko
mislim, te vibracije ob pospeševanju so velikokrat povezane s tem

sicer je malo "mlad" in z malo kilometri za tak problem.... pa vseeno je lahko kaka defektna serija.... poškodovano tesnilo in izguba masti....

saj tudi za sklopko in dvomasni vztrajnik 30.000km ni "nič" ob normalni uporabi

Re: 2.0 TDI neprijeten zvok ob pospeševanju

Objavljeno: Po jul 28, 2025 5:21 am
Napisal/-a motom
Polosovine ne bodo ker je frekvenca bolj vezana na obrate motorja, tako pa je hrup enak na avtocesti kot pri nižjih hitrostih.
Sumim na kakšno manevriranje s prikolico, npr. vožnjo nazaj v hrib, z drsenjem sklopke in posledično pregretje.

Ali mi lahko kdo potrdi, da se v dvomasnem vztrajniku nahaja ležaj?