Stran 1 od 2

Podvozje p.m.

Objavljeno: Pe apr 09, 2004 8:18 am
Napisal/-a Pugi
Fanstje, dejmo mal pogruntat prosm kva se dogaja z mojmu podvozjam.

Ob takih večkratnih grbinah - tam kjer v bistvu avto trese mi v podvozju tolče ko svina. Recimo na ležečih polcajih pa ne... Kernekaj!

Da bi navoji fedrov skup tolkli je nemogoče, ker so prav iz tega razloga obloženi z gumjasto cevjo.

Kaj je še možno? Stabilizator? mogoče kaj z amortizerji? roka?

Vnaprijed hvala!

Aja pozabu napisat - zvok prihaja od spredej!

Objavljeno: Pe apr 09, 2004 8:24 am
Napisal/-a damyangg
če je tak "top " zvok je možno da je zadnja roka, no vsaj pri mojem avtu je bilo tako (slišalo se je pa samo na kratkih grbinah)

Objavljeno: Pe apr 09, 2004 8:32 am
Napisal/-a damyangg
tisto , da se sliši spredaj sem pa spregledal :) , pri meni je ropotalo zadaj, SORRY

Re: Podvozje p.m.

Objavljeno: Pe apr 09, 2004 9:08 am
Napisal/-a PEUGEOT_S16
Pugi je napisal/-a:Fanstje, dejmo mal pogruntat prosm kva se dogaja z mojmu podvozjam.

Ob takih večkratnih grbinah - tam kjer v bistvu avto trese mi v podvozju tolče ko svina. Recimo na ležečih polcajih pa ne... Kernekaj!

Da bi navoji fedrov skup tolkli je nemogoče, ker so prav iz tega razloga obloženi z gumjasto cevjo.

Kaj je še možno? Stabilizator? mogoče kaj z amortizerji? roka?

Vnaprijed hvala!

Aja pozabu napisat - zvok prihaja od spredej!


Pugi si pozabil da furaš Peugeota, dokler poka je to znak da se še premikaš po cesti, ko bo nehalo boš obstal ob cesti in takrat ne bo nič več pokalo-Joke

Pojdi na en dvigal in naj ti s pajsarjem pregleda roke, sami seleni so pri Peugeotu totalno v pi..i tako da so originalne roke čist zanič in crknejo kaj kmalu, jaz sem obe zamenjal že dobro leto po nakupu, samo nikar ne kupuj originalnih rok ampak pojdi ponje na Vrhniko k Vargalandu ki jih obnavlja in naredi selen precej močnejši kot je originalen jaz imam na svojmu obe roki od njega in od takrat je mir, prej je pa vseskozi nekaj pokalo.

Druga možna napaka sicer manj verjetna pa je počen nosilec motorja, če parav brutalno speljuješ se je lahko tista guma na nosilcu natrgala in ti sedaj poka na grdih cestah.

lp

Objavljeno: Pe apr 09, 2004 9:10 am
Napisal/-a Pugi
Gregec, puno ti hvala...


Kok si pa ti dal za te stvari? Pa kok časa morš tam avto pustit?

Re: Podvozje p.m.

Objavljeno: Pe apr 09, 2004 9:10 am
Napisal/-a JohnyR
Pugi je napisal/-a:Fanstje, dejmo mal pogruntat prosm kva se dogaja z mojmu podvozjam.

Ob takih večkratnih grbinah - tam kjer v bistvu avto trese mi v podvozju tolče ko svina. Recimo na ležečih polcajih pa ne... Kernekaj!

Da bi navoji fedrov skup tolkli je nemogoče, ker so prav iz tega razloga obloženi z gumjasto cevjo.

Kaj je še možno? Stabilizator? mogoče kaj z amortizerji? roka?

Vnaprijed hvala!

Aja pozabu napisat - zvok prihaja od spredej!


Možno je da je ležaj nad amortizerjem hin, lahko je pa tudi končnik ali pa zglob.

Re: Podvozje p.m.

Objavljeno: Pe apr 09, 2004 9:14 am
Napisal/-a HUGO_BOSS
PEUGEOT_S16 je napisal/-a:Druga možna napaka sicer manj verjetna pa je počen nosilec motorja, če parav brutalno speljuješ se je lahko tista guma na nosilcu natrgala in ti sedaj poka na grdih cestah.
lp


jst sem mel na alfi uničen nosilec motorja, pa je pokalo samo pri speljevanju in prestavljanju

Objavljeno: Pe apr 09, 2004 9:17 am
Napisal/-a habbich
Jest sem mel tud pocen nosilc, pa je pokalo pri pospesevanju in zavijanju v levo

Objavljeno: Pe apr 09, 2004 9:24 am
Napisal/-a PEUGEOT_S16
Pugi je napisal/-a:Gregec, puno ti hvala...


Kok si pa ti dal za te stvari? Pa kok časa morš tam avto pustit?

Ej roke pri Vargalandu so tretina cene originalne roke tako da me je skupaj montaža dveh rok in pa optika prišla ceneje kot samo ena originalna roka na servisu brez montaže, edina nerodna stvar pri vsem tem je da moraš stare roke dati v račun tako da moraš do mehanika ki ti bo roke vzel dol, potem pa v avto in na Vrhniko po nove (brez računa se da z mojstrom zmenit tako da je še kakšnega jurja ceneje) in nazaj do mehanika da ti jih zmontirajo. Jaz sem jih montiral pri kolegu, optiko pa sem delal pri Todivotu. Lahko pa greš do Todivota in naročiš roke pa ti jih gre on iskat in pa ti jih tudi zmontira a uslugo ti kar dobro zaračuna, tako da se moraš sam odločit kako boš spelal...

Aja za primerjavo na Vrhniki sem da za roko 8000 Sit, pri Kavčiču je soraj 30000 Sit, s tem da je Vargalandova narejena precej bolj kvalitetno in je selen v roki precej močnejši in zdrži večje obremenitve.

Objavljeno: Pe apr 09, 2004 9:48 am
Napisal/-a nebivedu
Pugi to je amortizer. ko greš čez več grbin naenkrat se amortizer tok skrči in ga zabije do konca skupaj, da imaš zadaj samo še fedr, ki ti drži avto in amortizer počasi prihaja v lego nazaj. Zato se ti tudi ne pozna, ko greš čez enga policaja, ker ga ne zabije do konca in hitrje pride v normalno lego.

SLABI AMORTIZERJI.


LP
Nebivedu

P.S. To sem mel js na twingotu iste probleme, pa so bili čist novi fedri amortizer pa z 50k prevoženih ni več dohajal grbin.

Objavljeno: Pe apr 09, 2004 11:20 am
Napisal/-a monster_d
nebivedu je napisal/-a:Pugi to je amortizer. ko greš čez več grbin naenkrat se amortizer tok skrči in ga zabije do konca skupaj, da imaš zadaj samo še fedr, ki ti drži avto in amortizer počasi prihaja v lego nazaj. Zato se ti tudi ne pozna, ko greš čez enga policaja, ker ga ne zabije do konca in hitrje pride v normalno lego.

SLABI AMORTIZERJI.


LP
Nebivedu

P.S. To sem mel js na twingotu iste probleme, pa so bili čist novi fedri amortizer pa z 50k prevoženih ni več dohajal grbin.


Se spod popdisem sem ze hoto napisat amortizer :wink:
Cisto skupi ga zabije!
Luknje blazijo se sam fedre kolko pac lahko, useen ni dovolj da ga nebi skupi zabilo!
To je men tut delalo!
Sam da je avto tak zabijalo ko marija, ker so fedre orng ble skrajsane!
Sem menjo pa je ok :D

Objavljeno: Pe apr 09, 2004 11:22 am
Napisal/-a monster_d
Aja se to!
Pugi pejd do avta, na tisto stran ko ti ruzi, pa stisni blatnik mocno, ce bos cul da se neki butne, pol je zihr amortizer :wink:

Objavljeno: Pe apr 09, 2004 12:31 pm
Napisal/-a Pugi
Hvala fanstje, res ste se potrudil. Tale amortizer fora se mi zdi ful verjetna. Dons popoldne grem ga vzignit, da se pogleda. Bom poročal.

Hvala vsem še enkrat in če se srečamo s kerimkol -> :pivo

Objavljeno: Po apr 12, 2004 11:21 am
Napisal/-a vR5GTT
Fantje zdej pa še men prosim!! Men na podoben način dela samo amortizerji obnovljeni gumice in ležaji na vrhu zamenjani, zglob vilice na eni strani menjan na drugi je dober, avto je drgač spuščen!! Poka pa tudi na čist brezveznih luknjah!!! :cry: Men se res ne da več ubadat prosim pomagajte! Bi pa rad stvar rešu!! Avto clio1

Objavljeno: Po apr 12, 2004 11:31 am
Napisal/-a vR5GTT
Kšen?

Objavljeno: Po apr 12, 2004 11:50 am
Napisal/-a vR5GTT
Please!!

Objavljeno: Po apr 12, 2004 12:14 pm
Napisal/-a vR5GTT
Še enkrat js!

Objavljeno: Po apr 12, 2004 12:24 pm
Napisal/-a Pugi
Ej js mam jutr servis in bomo stvar raziskal. Počakej torej in boš mrbit kej pametnega zvedu... Upam na najboljše!

Objavljeno: To apr 13, 2004 8:26 am
Napisal/-a nebivedu
Sašo probaj dol vzet amortizer, pa ga pregledat, če je fedr pravilno vstavljen v tisti pleh amortizerja. Jst sm imal podoben problem pri enem od svojih avtov. Kadarkoli sem se vozil in zavijal desno mi je pokal v amortizerju in potem sem ga dal dol, pa pogledal med plehec in feder je prišel kamenček in ko sem zavijal se je feder stisnil, pa ja iz kamenčka udaril v plehec in to je full počlo, potem je pa nazaj se razetgnu na kamenček in ob naslednjem stisku se je spet ponovilo, pa je spet počilo.

Objavljeno: To apr 13, 2004 10:22 am
Napisal/-a s.Hio
Jaz mam na felici tudi en podoben problem, a pri meni je zglob malo slab in amortizer na levi-spredaj zelo slab (tako da ko se vrne v prvoten polozaj prav zadiha, pihne). Drgac pa sem men dogaja da ko grem cez vec grbin ful ruka in tolce tako da bo potrebno menjat amortizerje, pa me zanima kaj priporocate vzet originalne (mehki ko francoski sir) ali it do amortizerja pa sportne nabavit, ki baje bolje pozirajo neravnine in avto je potem tudi bolj stabilen.

Za originalne me pride en amortizer 7500 sit, pri amortizerju, pa ne vem koliko bi me prisla taka predelava in po moznosti tudi kaksne trse fedre, a je moznost da bo avto potem pretrd, kar pa mi ne bi bilo pretirano vsec, ker bi rad stabilen a udoben avto (pogosto se vozim cez logatec, potem pa si predstavljajte trd avto).