Stran 1 od 1

Malo prevelika poraba olja na dizlu... Nasvet prosim!

Objavljeno: Po apr 12, 2004 3:05 pm
Napisal/-a Bosko001
Živjo! Pri hiši imamo 13 let starga Tipota 1.9 TD, ki super služi svojenu namenu in ga imamo namen imet še kar nekaj časa, saj ni NIČ rjav, pa še katalizatorja nima, kar je še en velik plus! Problem pa nastane pri porabi olja, saj je precej velika, čeprav ima že po knjigici 1dl/100km!

Prosil bi vas, da mi svetujete kaj bi blo najbolj nardit, saj avto vžiga brez vsakega problema, tudi pri -15 počakaš predgretje in vžge v pol sekunde! Ko pa je topu cca 90*C, pa na oddušku kar lepo kadi, če ga pa zapreš s prstom, se pa v parih sekundah vstvari kar precejšenj pritisk. Torej bo treba menjat samo teflone, al tudi obročke, morda še kaj? Napišite kaj bi vi nardil - zamenjal, če bi se ogdločli za generalko. v torek oz sredo grem še izmerit kompresijo. Ker doma nismo ravno talenti za dizle bi mi vse informacije zelo koristle, saj teli mehankoti vse preradi služjo z nevednim folkom!

HVALA!

L.p.

Objavljeno: Po apr 12, 2004 3:13 pm
Napisal/-a ule
Prvo pojdi zmerit kompresijo. Vsaj tako sem jaz naredu. Potem boš pa približno vedel kaj te čaka.

Objavljeno: Po apr 12, 2004 3:22 pm
Napisal/-a lisko
Kok ti pa olje pije pa nis napisu:) Ker namreč če jaz odušnik dol primem..... mi oljle vrže prek šibke za olje. Ampak zanimivo.... olja pa mi ne žere.

Objavljeno: Po apr 12, 2004 4:52 pm
Napisal/-a Bosko001
cca 2dl/100km, kar je po move prevec. Pokadi pa plavo ko marija... :evil:

Kolk pa naj bi bla še OK kompresija?

Objavljeno: Po apr 12, 2004 6:42 pm
Napisal/-a lisko
Bosko001 je napisal/-a:cca 2dl/100km, kar je po move prevec. Pokadi pa plavo ko marija... :evil:

Kolk pa naj bi bla še OK kompresija?

Kot za začetek probi olje menjat....... mogoč se bo zbolšalo sam po moje ne kaj preveč.Men je moj požrl pol litra olja na 5000km.Pa sem dal not CASTROL GTX olje pa ga ne spije niti kapljice. Sam pr teb je poraba krepko večja tko da je verjetn že kr zrabljen motor.
Kok pa more kompresija pri dizlih bit......... pa ne bi vedu počakmo da še kdo kaj pove:)

Objavljeno: Po apr 12, 2004 9:14 pm
Napisal/-a ule
Kompresija pri dizlih: 1:20+ Ko sem šel jaz pomerit kompresijo sem dobil vrednosti v barih. Na treh cilindrih je blo po 30barov, na enemu pa samo 15barov pritiska. Zmeri ti pa tako da ti odšraufa dol vse šobe in potem meri na vsakemu cilindru posebej pritisk. Meni je sicer popil 0,5l olja na 1000km, pa sem se potem odločil za generalko: tefloni, ventili, obročki, ležaji, tesnila, obnovljena bosch pumpa, nove šobe, zobati jermen + ostala drobnarija olje , filtri. Lahko bi dal še malo pobrusit cilindre pa zamenjal še bate, vendar mi takrat finančno ni zneslo. Zdaj dela vredu, olja skor nič ne popije, res pa je da menjavam olje vsakih 5000 km.

fgvd

Objavljeno: Po apr 12, 2004 9:27 pm
Napisal/-a imilet1
ti se nč ne sekiri ker 2 dl na 100 je normalno za ta letniik,pa a vedno plavo kadi ko je vroč al kako,probi ga mal razpihat,mau na obrate furi,pravjo da dokler kadi dobr vleče,tko da sam po gasu!!!!

Objavljeno: Po apr 12, 2004 9:30 pm
Napisal/-a Stuhec
lisko1 je napisal/-a:Kok ti pa olje pije pa nis napisu:) Ker namreč če jaz odušnik dol primem..... mi oljle vrže prek šibke za olje. Ampak zanimivo.... olja pa mi ne žere.


vidis to je zanimivo pri men je isto
sam po mojem imava midva kompresijo v k. ali :?:

Objavljeno: Po apr 12, 2004 10:27 pm
Napisal/-a lisko
Stuhec je napisal/-a:
lisko1 je napisal/-a:Kok ti pa olje pije pa nis napisu:) Ker namreč če jaz odušnik dol primem..... mi oljle vrže prek šibke za olje. Ampak zanimivo.... olja pa mi ne žere.


vidis to je zanimivo pri men je isto
sam po mojem imava midva kompresijo v k. ali :?:


Jah pač zlaufan motor pa mim obročkov kompresija uide.......
Sam dokler bo šel 150 po števcu..... pa dokler nebo olja pil pa mel porabo okol 5 se sploh nem sekiru :)

Objavljeno: To apr 13, 2004 8:24 am
Napisal/-a Bosko001
Oddušek je močen samo ko je topu, ko je hladen pa skor nic.

kolk pa cca pride generalka? (samo deli), pa kje jih dobit najcenej? Se mi splača v italijo zapelat?

L.p.

Objavljeno: To apr 13, 2004 9:34 am
Napisal/-a peters
Razlika pri dihanju motorja pri različnih temperaturah je zaradi raztezanja cilindrov (bloka). Le-ta se pri višjih temperaturah razširi in povzroči manjše tesnenje pri batih, batni obročki pa niso več sposobni absorbirati te razlike.
Najverjetneje so za požrešnost olja krivi ravno batni obročki. Če boš zamenjal te, teflone in glavno tesnilo, si naredil zelo veliko za malo denarja, avto bo pa še lep čas služil namenu, lepše vžigal, bolj vlekel in ne bo več pil olja.
Mimogrede: vse nove dele se dobi tudi ponaredke.

Objavljeno: To apr 13, 2004 9:20 pm
Napisal/-a Williams
Pr mojmu sosedu je bla turbina hin, ko mu je olje pil, pa tud kadil se je za njim ko za kako lokomotivo :lol:

Objavljeno: To apr 13, 2004 10:20 pm
Napisal/-a Bosko001
Živjo!

Sem bil dans pri enem mehankarju in sva zmerla kompresijo. Giblje se pa od 25 do 26 barov na celinder, kar naj bi OK, je pa tud možakar reku, da je po njegovem kriva turbina. Mi je pa tud reku, kak jo lahko preverim, tak da takoj ko bo mal lepše vrreme, bom to tud naredu.

Objavljeno: To apr 13, 2004 10:26 pm
Napisal/-a Misak
Ti se sam nc ne sekeri ce se kadi, je to dobr ce te polcaj lovi --> mas dimno zaveso cist takoj! Pa se za tabo gre ;)