Stran 1 od 1

OB VŽIGU POKADI MODRO???

Objavljeno: Če apr 15, 2004 2:52 pm
Napisal/-a hondafan
Torej stvar je taka, da avto( katrca) pokadi moder dim ob vžigu, če ga prej tiščim, pokadi pa le za par sekund ob vožnji avto ne kadi, pije manj kot deci olja na 1000km in vredu leti...Če vozim normalno avto ne pokadi?! Kaj bi vzrok za ta dim?
lp

Objavljeno: Če apr 15, 2004 3:07 pm
Napisal/-a peters
Moder dim skoraj vedno pomeni olje. Očitno ti pač samo ob vžigu spije tisto olje, ki ga pogrešaš na 1000 km...
Motor pač več ni nov in zato mu moraš odpustiti tudi to žejo.
Sicer pa velikokrat pomaga kvalitetnejše olje...

Objavljeno: Če apr 15, 2004 9:45 pm
Napisal/-a monster_d
JUp to je olje ja ce kadi plavo, cudn da ti ne pije se vec olja!
Se pravi po vecini krivi batni obrocki...

Objavljeno: Če apr 15, 2004 10:47 pm
Napisal/-a hondafan
Mah ja, sej to mi je čudno, ker pokadi samo ko avto vžgem, pol pa ne kadi več, pa še to večinoma takrat ko ga prej tiščim...Drgač pa redno kontroliram olje in mi ga 100% ni spil več kot 3deci na skor 5000kilometrov?? Avto gre tako kot mora!
lp

Objavljeno: Če apr 15, 2004 11:18 pm
Napisal/-a lisko
Monster tole da so krivi batni obročki se ne strinjam povsem. Za to so krivi tefloni in batni obročki. Lej primer:
Ti avtek tiščiš ker je to star avtek so batni obročki trahlo znucani........... kompresija uhaja prek njih u karter in prek odušnika ven iz motorja ob enem pa ta "pritisk" u motorju pomaga da se olje speni (beri zredči) in se nabira nad tefloni, ki takrat očitno opravljajo dobro nalogo da tesnijo. Ko pa avtek ugasneš.. olje počas pronica skozi teflone u zgorevalni prostor in ko avtek spet prižgeš to olje zgori in pokadi modro. Torej glavna nadloga pri tem problemu so tefloni. Batni obročki sam pomagojo pr tem problemu.

Objavljeno: Če apr 15, 2004 11:32 pm
Napisal/-a monster_d
lisko1 je napisal/-a:Monster tole da so krivi batni obročki se ne strinjam povsem. Za to so krivi tefloni in batni obročki. Lej primer:
Ti avtek tiščiš ker je to star avtek so batni obročki trahlo znucani........... kompresija uhaja prek njih u karter in prek odušnika ven iz motorja ob enem pa ta "pritisk" u motorju pomaga da se olje speni (beri zredči) in se nabira nad tefloni, ki takrat očitno opravljajo dobro nalogo da tesnijo. Ko pa avtek ugasneš.. olje počas pronica skozi teflone u zgorevalni prostor in ko avtek spet prižgeš to olje zgori in pokadi modro. Torej glavna nadloga pri tem problemu so tefloni. Batni obročki sam pomagojo pr tem problemu.


ok mas prav, se strinjam :wink: Tole si pa tak lepo razlozu da bi se moja mati pomoje skapcala :lol:
Glede totiga stavka -> Ti avtek tiščiš ker je to star avtek so batni obročki trahlo znucani...........
Upam da ni namene letelo, ves da neen avteka tiščim :D

Objavljeno: Če apr 15, 2004 11:37 pm
Napisal/-a lisko
monster_d je napisal/-a:
lisko1 je napisal/-a:Monster tole da so krivi batni obročki se ne strinjam povsem. Za to so krivi tefloni in batni obročki. Lej primer:
Ti avtek tiščiš ker je to star avtek so batni obročki trahlo znucani........... kompresija uhaja prek njih u karter in prek odušnika ven iz motorja ob enem pa ta "pritisk" u motorju pomaga da se olje speni (beri zredči) in se nabira nad tefloni, ki takrat očitno opravljajo dobro nalogo da tesnijo. Ko pa avtek ugasneš.. olje počas pronica skozi teflone u zgorevalni prostor in ko avtek spet prižgeš to olje zgori in pokadi modro. Torej glavna nadloga pri tem problemu so tefloni. Batni obročki sam pomagojo pr tem problemu.


ok mas prav, se strinjam :wink: Tole si pa tak lepo razlozu da bi se moja mati pomoje skapcala :lol:
Glede totiga stavka -> Ti avtek tiščiš ker je to star avtek so batni obročki trahlo znucani...........
Upam da ni namene letelo, ves da neen avteka tiščim :D


Jah ni letelo nate niti na nobenga.
Tist kak sem pa razložu.......... forum bere mali miljon ljudi in nekateri se ne spoznajo na avte tok kot drugi....... in jaz pač poskušam tko razložit da razume tud tist ki nima blage o avtu. Ja ja sej vem za učitla bi lahk šou :P

Objavljeno: Pe apr 16, 2004 1:17 pm
Napisal/-a daewoo_rugby
no jst sm mel belkast dim, sm mel pa enkrat preveč ola not. :D jst nism gledu kolk ola mam not, samm se mi je mašina skoz segrevala, pa še usi so rekl kolk alfa žre ola, pa sm sam dotaku, dokler ni začel jebat ta dim, taka zavesa, kr naenkrat butnla, da je unmu uzad ni blo jasn kaj se dogaja.
No grem doo mehankarja, pa se sam smeju recimo takole

---------moje stanje :D



---------max



--------min

Objavljeno: So apr 17, 2004 6:07 am
Napisal/-a lisko
He na tole foro kao preveč olja, poznam eno punco, ki je (je mela punteka). In sicer glavni problem je bil da se ji je prižigala lučka za olje. In njen fotr ji je dolil olje.Bil mir za mal časa potem pa spet lučka in njen fotr spet dolil olje.In spet in spet. dejansko pa olje ni pil niti ven ni teklo ampak je bil crkjen senzor za olje. No potem se je punca peljala lepo u šolo in sam KA BUM. Motor je dobesedno odprlo........
Tko da preveč olja u motorju tud ni dobro :D

Objavljeno: Ne apr 25, 2004 10:30 pm
Napisal/-a hondafan
Kolk pa okvirno pride menjava teflonov, če jih je kdo menjal v zadnjem času?
lp

Objavljeno: Po apr 26, 2004 12:44 am
Napisal/-a lisko
hondafan je napisal/-a:Kolk pa okvirno pride menjava teflonov, če jih je kdo menjal v zadnjem času?
lp


Tefloni te pridejo jurja.... al pa še tok ne........ menjava pa.... odvisn kje in komu boš dal delat :)

Objavljeno: Po apr 26, 2004 12:29 pm
Napisal/-a hondafan
Moram potem enga "domačga" mojstra najdt, da bom čim cenej skoz prišel, sam tle pri nas v LJ je bol malo takih...
lp

Objavljeno: To apr 27, 2004 12:39 pm
Napisal/-a lisko
Oki da nem odpiru nove teme bom tle uprašu.
Torej moj dizlček kadi modro (beri ko svinja) in to sam ko je mrzel in če se peljem z mrzlim dol po bregu....... se pravi da mora motor zavirat pa še to sam u nizkih obratih( recimo prva al pa druga po prostim tekom dol po bregu medtem pa motor zavira).Če je ogret teh problemov ni al pa če se z mrzlim pelješ u breg al pa po ravnem ( tko da pač mora motor delat) takrat pa niti mal ne kadi....... Olje pa je že 6kkm na konstantnem mestu (torej ge ne žere). Če ga dol po bregu rahlo poteram vsi simptomi zginejo prav tako po ravnem.
WTF? ma kdo kako idejo?

Objavljeno: To apr 27, 2004 6:30 pm
Napisal/-a PICAJZL
Fantje če avto kadi modro je to vedno olje,kar pomeni datudi troši olje.Če pa kadi belo je pa to vedno voda,kar pomeni da hladilni sidtem ni izpraven in pride voda v motor.

Objavljeno: To apr 27, 2004 8:07 pm
Napisal/-a lisko
PICAJZL je napisal/-a:Fantje če avto kadi modro je to vedno olje,kar pomeni datudi troši olje.Če pa kadi belo je pa to vedno voda,kar pomeni da hladilni sidtem ni izpraven in pride voda v motor.


Oki to vsak otrok ve.... pa dobro je... še vseen ne vem odgovora.