Stran 1 od 1

Opel kadett problem!

Objavljeno: Po apr 19, 2004 1:37 pm
Napisal/-a Windi
Zdravo!

Imam en problem z mojim kadettom 1.3 S in mi jew edina varijatna preostala da vas tukaj vprašam kaj bi bilo.
Namreč zadeva je taka. Ko se peljem po avtocoesti mi po 10-20 km avto začene cukat (ko dam nagas, se sploh ne odzove in hitrost pada) pri hitrosti nad 90 km/h.
Npr. če se vozim po mestu in grem potem na hitro cesto, sploh ne morem doseči 100 km/h, ker mi sploh ne gre več. Sem dal fergazer sčistit in razdelilec pogledati, pa je vse vredu. Zdaj me zanima, če ima kdo tukaj kadetta in je imel enkak problem, ker res ne vem kaj naj naredim. Ker grem se peljem vsaki dan 40 km v službo, se moram najman 2-3 vsativiti. Aja pa še to sem pozabil, ko mi začne cukati avto se ustavim, ga vgasne in ponovno prižgem pa gre spet 20km.
Mi lahko kdo porism pomaga!


lp, Borut

Objavljeno: Po apr 19, 2004 1:39 pm
Napisal/-a zupi13
kak dovod bencina???

Objavljeno: Po apr 19, 2004 1:43 pm
Napisal/-a Windi
To sem tudi že vse preglodal ne vem v čem je fora. Včasih mi gre čez 90 včasih niti to. Bom še enkrat vre pregleal. Kaj je mogoče, da drugi fergazer kaj zeza, ker ima dva noter ali pa razdelilna kapa?

lp, Borut

Objavljeno: Po apr 19, 2004 2:54 pm
Napisal/-a peters
Nekaj ti manjka pri dovodu zraka. Na zračnem filtru preklopi na topel zrak, ker ti zmrzuje zrak v fergazerju. Kot veš, gre zrak skozi fergazer z veliko hitrostjo in velikim podtlakom (razen pri turbotih), kar sta pa idealna pogoja za zmrzovanje.

To se je dogajalo tudi nam na jugecu, ko smo šli na morje (30 stopinj) in dolgo nismo ugotovili, ker predno snameš zračni filter in not pogledaš, se že vse stopi in normalno vžgeš in se odpelješ.

Objavljeno: Po apr 19, 2004 3:06 pm
Napisal/-a monster_d
Torej ce sem prav razumel, te avto v visokih obratih zacne zajebavat, pri nizkih pa je ok?
A si kaj pregledo svecke, vziglne kable, razdelilno kapo, cinspulo?
Mozn da je kaj z elektriko!

Objavljeno: Po apr 19, 2004 5:30 pm
Napisal/-a Windi
Imel sem ga pri mehaniku in je sčistil fergazer in razdelilno kapo ter pregledal vse kable in svečke in je rekel da je vse vredu. Avto mi včasih tudi pri nizkih crkne, do zdaj enkrat, pri visokih pa 20 krat :D. Se lahko to pregleda, če npr. svečka kje prebija, ker oni mehanik ni imel ničesar in ja samo z rokami prešlkatav vse, kar pa po moje ni vredu, ker zato sigurno potrebuješ meritev. Kan naj peljem avto, da mi to zmerijo ali kaj naj naredim. Ga lahko peljem na AMZS ali naj kam drugam peljem. Pozna kdo mogoče kakšnega dobrega in poceni avtomehanika na relaciji Maribor - Ptuj ali okolica.
Nekdo mi je zadnjič rekel, da so včasih pri kadettih cinšpule delale probleme. Je možno tudi to, da imam 65A akumulator in ne predvidenega 45A?
Hvala za odogovore.

lp, Borut

Objavljeno: Po apr 19, 2004 5:36 pm
Napisal/-a Tomi-x
Dej probej pogledat se v rezervar!

Je mel kolega podobne probleme... pa je mel en papircek v rezervarju in se je med voznjo prilepu na crpalko...
:roll:
ko je ustavu avto in ugasnu motor crpalka ni vec vlekla in papircek je padel nazaj na dno! ko se je spet en cas pelal je naredlo enako...

Probej morda je to to. :wink:


Ajt LP

Objavljeno: Po apr 19, 2004 6:35 pm
Napisal/-a tristan01
Tvoj problem je verjetno povezan z umazanijo ki se je nabrala v rezervarju. Sem imel nekaj let nazaj podobne probleme, saj se mi je v rezervarju nabralo kakšen kg umazanije :D . Potem sem imel pa podobne probleme, avto naenkrat ni mel več moči oz gorivo ni prišlo do motorja. Odpri rezervar in na plovcu preveri v kakšnem stanju je mrežica, ki zadržuje nesnago, da ne pride v motor.

Tisti mehanik ki ti je elektriko preveril kar na roko je naredil čisto OK. Če bi bilo kaj pri svečkah narobe oz razdelilni kapi, bi ga streslo tako hudo da nebi rabil merilne naprave da bi ugotovil, kje prebija. (To govorim iz lastnih izkušenj).

Lp Tristan01

Objavljeno: Po apr 19, 2004 6:46 pm
Napisal/-a s.Hio
preglej vse to:

- rezevoar
- filter bencina
- filter zraka
- svecke
- razdelilno kapo in rotor
- kabli
- termostat

Moznost je da ti avto zaliva ali pa ti ga pregreva, ali sploh imas dovolj vode noter. Tesnila so vsa dobra od fegazarja in od dovoda goriva?

Objavljeno: Po apr 19, 2004 7:49 pm
Napisal/-a Windi
Hvala vsem za odgovore!
Veš mogoče kako bi snel plovec dol in pogledal?
Filter bencina je mislim da... (kje pa je že, pod fergazerjem, tista šalčka?)
Filter zraka Ok
svečke OK
razdelilna kapa OK
kabli OK
termostat (menjal mi ga je pred 2 mesecema, ker je bil zanič)
Redno gledam vodo, olje, ...
Tesnila so vsa dobra.
Bo verjetno tista možnost, da imam vsran rezervoar.
S.hio bi mi lahko povedal kaj več o tem, da mi avto zaliva ali pa se mi pregreva, ker se tako dobro ne spoznam na avte. Temperatura avtomobila pa je nekje na polovici.

Hvala vsem!

lp, Borut

Objavljeno: Po apr 19, 2004 7:54 pm
Napisal/-a dobek
mogoce cisto mimo ideja...da ti sklopka na drsi mogoce? :?

Objavljeno: Po apr 19, 2004 7:55 pm
Napisal/-a lucky
Črpalka za gorivo dela dobro?...jaz sem imel podoben problem na peugeotu (bivši avto) in mi je delalo podobno....sicer črpalka je delala, samo ne dovolj, da je "porivala" gorivo po cevi iz rezervoarja do fergazerja.

Objavljeno: Po apr 19, 2004 8:05 pm
Napisal/-a s.Hio
Windi je napisal/-a:Hvala vsem za odgovore!
Veš mogoče kako bi snel plovec dol in pogledal?
Filter bencina je mislim da... (kje pa je že, pod fergazerjem, tista šalčka?)
Filter zraka Ok
svečke OK
razdelilna kapa OK
kabli OK
termostat (menjal mi ga je pred 2 mesecema, ker je bil zanič)
Redno gledam vodo, olje, ...
Tesnila so vsa dobra.
Bo verjetno tista možnost, da imam vsran rezervoar.
S.hio bi mi lahko povedal kaj več o tem, da mi avto zaliva ali pa se mi pregreva, ker se tako dobro ne spoznam na avte. Temperatura avtomobila pa je nekje na polovici.

Hvala vsem!

lp, Borut


ce je temperatura na polovici ti deluje vse v redu kar se temperature tice.
Avto pa ti zaliva, ko pride v motor prevec benzina ali premalo zraka, za to pa imas v carbu pa r nastavitev, vse od plovca, sprucota (main valve) in nastavitve za prosti tek in kolicino zraka ki ti gre ali v del ki premika glavno zaporo ali tam sploh ne gre in gre skoz glavno luknjo. lazje si bos predstaljal z poenostavljeno (ponavljam: poenostavljeno) shemo karba:
Slika

najvecja tezava in zalivanje oziroma da avto ne gre ko odpres glavno zaporo (trotle valve) problem da pride zrak (oz. prevec zraka) k plovcu iz smeri kjer pise atmosferic pressure in zamori avto (ponavadi mas srauf za nastavitev le tega) ker pade plovec in ni benzina. Druga varianta je da imas slucajno kaj povrtano in pride prevec benzina, ker bi rabil bolj odprt zracni filter in kar nekaj nastavitev na karbu da bi vse normalno delovalo.
Nastavitev karburatorja je ponavadi zapleten postopek, sploh ce mas kaj predelano ali cistis karb, ker potem moras vse nastavit nazaj in zna trajat kako uro da prav nastavis, avto pa potem gre lahko ko sneta sekira (vem kako je pri jugotu).

Objavljeno: Po apr 19, 2004 8:09 pm
Napisal/-a s.Hio
lucky je napisal/-a:Črpalka za gorivo dela dobro?...jaz sem imel podoben problem na peugeotu (bivši avto) in mi je delalo podobno....sicer črpalka je delala, samo ne dovolj, da je "porivala" gorivo po cevi iz rezervoarja do fergazerja.


ta ideja pa tud ni slaba. Lahko pa so tudi cevi ze zamasene (kar se sicer tezko zgodi) ker ponavadi se zamasi filter goriva (pred carbom na cevi goriva bi morala bit ena taka cudna prikazen kot ena posodica, nekateri avti pa majo to celo v carbu) in ga je treba zamenjat, to je bilo znano pri starih fordih in vseh avtih ki imajo kovinski rezervoar, ker se zacne luscit od znoter in unici pumpo in zamasi filter in avto ne dela dobro.

primer filtra:
Slika

Objavljeno: Po apr 19, 2004 8:38 pm
Napisal/-a Windi
Pod fergazerjem je tista posodica (filter, vem kako zgleda, je pa plastičen).
Bom probal mehaniku avto nazaj peljat in naj mi pogleda filter pa vse ostalo.
Avto pa ni nič predelan, ker se mi ga ne splača (prestar,...) pa tudi mehanik se je 1 uro matral, da je vse sčistil in nastavil fergazer.
Bom šel jutri k njem pa bom potem sporočil, kaj je bilo, ve kdo mogoče kak bi plovec dobil vem na rezervoarju ali naj pustim, da mi to on ščisti?

Sklopka drsi?


lp, Borut

Objavljeno: Po apr 19, 2004 9:01 pm
Napisal/-a super98
Benz pumpa se pr kadettih baje dostkrat pregreva pa začne štekat. Pojavljajo se podobni simptomi k pr teb...

Da bi ugotovu če je to to vrž eno mrzlo krpo namočeno v vodo čez pumpo pa počak da se pumpa shladi...če neha cukat je to to!

Ko je avto mrzu pa teh problemov nimaš???

Objavljeno: Po apr 19, 2004 10:26 pm
Napisal/-a Windi
Ne, ko je mrzel avto pa ni tega problema, samo ko je topel oz. segret.


"Da bi ugotovu če je to to vrž eno mrzlo krpo namočeno v vodo čez pumpo pa počak da se pumpa shladi...če neha cukat je to to!" :D pri 90km/h
Mogoče, vse je treba sporbat :)

lp, Borut