Stran 1 od 1

pospeškov in moči ni - motor se zaganja

Objavljeno: Sr apr 21, 2004 1:01 pm
Napisal/-a ronex
Zdravo forumaši avtomobilizma !
Imam Lancio Dedro 1.8 ie. Po dokumentih bi morala imet 77kw, toda ta avto ne spravi skupaj moči niti za enega UNO-ta 45. Mehaniki in strokovnjaki (BERI POOBLAŠČENI SERVISERJI ZA LANCIO) niso spravili skupaj dovolj znanja, da bi avto spet normalno deloval. Vsi bi se na mojem vozilu samo učili na moje stroške. Toda to je zame pre-drag šport. ZATO PROSIM ČE IMA KDO TUKAJ KAKŠNE IZKUŠNJE S TAKŠNO ALI PODOBNO OKVARO, DA MI POMAGATE Z NASVETI, da si sam nekako poštimam avto.

Opis okvare:
ko startam hladen avto se motor zaganja med 400 in 1200 obrati (večkrat tudi ugasne, če ne pomagam z gas pendalom), nato dodam plin tako, da motor teče na 2000 obratih cca 10s, spustim pendalo za plin in sedaj teče motor lepo gladko. Če sedaj motor ugasnem in ponovno startam je vse OK (se ne zaganja). Tudi, ko je motor vroč, če pustim avto stat cca 30min in ga nato startam obrati spet nihajo toda nekaj krajši čas in v mnjšem razponu (500-1000 ) in motor nikoli ne ugasne.
Pri hladnem motorju moram pazljivo pospeševat, da približno normalno pospešuje (kot ostala vozila v prometu), ko se motor segreje avtodeluje dokaj normalno, toda
pri hitrem speljevanju ali pri pospeševanju pri rehitevanju pa se obnaša kot, da bi imel manj kot polovico moči. Hitrost nabira zelo počasi, kar se pa tiče porabe je konstantno na 12l pri zelo - zelo varčni vožnji. Tako, da ne upam niti vozit malo bolj energično. No zadnje sem probal iznenada dodat plin do konca, ko sem stal na mestu in so se slišale eksplozije v izpuhu.
Avto je bil na dveh različnih servisih na računalniku in so rekli tu kaže vse OK.
Jaz nekako dvomim, da so v redu prebrali podatke, saj mislim, da je to povezano s temperaturnimi senzorji ali z lambdo (katalizator).
PROSIM ZA VAŠA MNENJA - HVALA!!!

Objavljeno: Sr apr 21, 2004 6:34 pm
Napisal/-a Punto_GT
Tko po tvojem opisu je malo težko ti dat točno diagnozo.

Možnosti:

- Motorček za minimu
- Debimeter (merilec pretoka zraka) če ga imaš
- Injektorji zapackani (kr velika verjetnost)
- Računalnik blodi podatke
- Možno da tudi pumpa od benzina (ma to je majn verjetno)
- Možno kake svečke oz. kabli oz. kapa

Po tvojem opisu se mi najbol zdi da bi bil kak debimeter, če ga imaš ne ga kupavat ampak ga previdno očisti! (jst sm mel podobne probleme in sm očistu debimeter in zdej dela ku urca)

Ja to da ti računalnik nič ne pokaže je res kur***c.

Ti ne ostane drugega kot poiskat kakega dobrega mehanika da ti reši problem.

Objavljeno: Sr apr 21, 2004 6:40 pm
Napisal/-a red_mamba
možno tudi da bi bila lambda, ponavadi so simptomi je za pokvarjeno lambdo takši kot si opisal. Nihanje vrtljajev.

Druga verjetnost je pa MAP senzor kot ti je punto_gt rekel.

Objavljeno: Sr apr 21, 2004 7:03 pm
Napisal/-a Mate
Sicer nism noben strokovnjak...
Samo ce se slis "eksplozije" v auspuhu, pomen, da motor dobi dost (prevec) bencina, samo mesanca je premocna in ga zalije. Zafrkava pa lih takrat, ko je pomembno razmerje zrak/bencin (mrzu zagon, vecja moc oz. hitra sprememba kolicine vbrizga). Tko da bi znala bit lambda, tko k so ti ze drugi napisal.

Pomoje zna pomagat, ce najds enga majstra k ve kaj dela, pa ma velik izkusenj.

Mi smo mel BX-a in po kratki voznji pozimi ni uzgal, karkol si naredu. Vec let so nas na uradnem servisu prepriceval in preprical, da je to avto za dolge relacije in da to tko je. Pol smo ga ne vem zarad cesa peljal k mehaniku v sosednji vasi pa je ugotovu da je bil vsega kriv en jeben predpraznik, zarad katerga nisi mogu dat gasa ko si vzigu.

Objavljeno: Sr apr 21, 2004 7:56 pm
Napisal/-a Punto_GT
Aja sondo lambda sm pozabu povedat, ki je tudi velika verjetnost da je šla flit.

Sej to lahko provaš sam zamenjat, itak niso tko drage te sonde.

Objavljeno: So apr 24, 2004 11:46 pm
Napisal/-a mitja320
Meni se zdi, da je preskočil jermen samo za en ali več zobov.

Objavljeno: To apr 27, 2004 6:37 pm
Napisal/-a PICAJZL
Če ti niso ugotovili na servisu,kaj bomo pa mi ko niti ne vemo koliko je avto star in koliko ima prevoženih.Če v avomobilu zamenjaš baterijo in je avto nekaj časa brez nje se računalnik resetira in potem pri priklopu testera na elektroniko pokaže da je z avtom vse O.K.

Re: pospeškov in moči ni - motor se zaganja

Objavljeno: To apr 27, 2004 7:07 pm
Napisal/-a der_Alte
ronex je napisal/-a: Mehaniki in strokovnjaki (BERI POOBLAŠČENI SERVISERJI ZA LANCIO) niso spravili skupaj dovolj znanja, da bi avto spet normalno deloval. Vsi bi se na mojem vozilu samo učili na moje stroške.

Svoje Lancie še nisem peljal na pooblaščen servis, ker sem videl kako jim je oče pripeljal svojo in nimajo pojma kaj naj sploh gledajo (3 dneve, da so zamenjali črpalko za bencin ipd.). Lancia pač ni Fiat, čeprav jih marsikdo meče v isti koš in imaš "pooblaščene" Lancia mehanike, ki poznajo samo Fiate. Če si iz Ljubljane, zapelji avto do mojstra Kranjeca pod Golovcem, kjer morebiti tudi na kakšno Integralko naletiš in jo lahko občuduješ od blizu. :wink:

Objavljeno: To apr 27, 2004 11:43 pm
Napisal/-a monster_d
OK nevem kak mas ti sam ti pa bom jaz svoje povedal!
Na yugotu imam fergazer weber 30/30 z automatskim zaugom... Sem poleti luputice odstrano pa jih nisem nazaj gor dal. :oops: :lol:

No uglavnem ko sem ga uzigal pozim je zlo stezka uzigal ko je bil fajn minus mi je komi v enem tretjem uzgal...
Gas je bil ful velik, se pravi zaug je bil in je sopalo mu vec goriva, ko sem hoto spelat je slo stezka avto ni mel nikake moci... pol ce si spelal z nizkimi obrati je avto crknu... Ni bilo loputic in je avto poziral prevec zraka...

No ko si ga uspel uzgat je bil gas velik... si se pelal 100metrov pa spet mal po gasu stisno pa je se zaug zmansal, manjsi gas in so obrati padli...

No to je usaj men delalo :D :D Mozno da je prtebi kaj podobnega!
LP

Objavljeno: Pe jun 04, 2004 8:54 am
Napisal/-a ronex
Ja po dolgem času se spet oglašam. Žal sem nepričakovan bil odsoten. Prvo hvala vsem, ki ste mi z nasveti pripomogli, da sem se sam začel lotevat popravila lancie. Tako sem našel okvarjen potenciometer na osi za zrak. Ovarjen je tudi marilec pretoka zraka. Sum pa je tudi na Lambda sondi in zamašenem katalizatorju. Saj sem drug lastnik avtomobila in ne vem, če je to sploh bilo kdaj menjano. Mogoče kdo ve kako naj to preizkusim preden se lotim menjave??? No lambda sondo sem meril z instrumentom pa mi na "štantgasu" kaže 0.04-0.1V. Ko dam gas čudno zreagira včasi pride tudi do 1V. ?!?!?!?!??!?!?!?

Objavljeno: Pe jun 04, 2004 9:00 am
Napisal/-a lisko
Upam da nem mimo pihno...... sam a ni za lambdo delovna napetost 1.1 V?

Objavljeno: Pe jun 04, 2004 9:08 am
Napisal/-a ronex
Za lambdo mislim, da je napetost (delovna) med 0V in 1V . Idealna delovna napetost pa naj bi bila 0.5V . Prosim, če kdo ve kaj več o tem naj napiše, da ne bi slučajno "živel v zmoti". :shock: To bi mi res prav prišlo, če bi kdo lahko napisal kako točno se obnaša Lembda in kakšna mora biti napetost v mirnem teku in kakšna pri povišanem teku (cca2000 o/min) motorja.

Objavljeno: So jun 05, 2004 4:07 pm
Napisal/-a red_mamba
ja, lambda ima od 0V do 1V

0.5V je idealna mešanica, samo kadar elektronika deluje v zaprti zanki mora napetost nihah okoli 0.5V z 1Hz ali 0.5Hz. Napetost pa takrat skače med 0.2 in 0.8V.

Nekatere sonde (predvsem tiste ki nimajo gretja) potrebujejo nekaj minut da sploh pokažejo pravo vrednost. Jaz imam na puntotu l95 sondo z gretjem in se segreje že po 10-15 sec. Pri avtih ki lambdo grejejo izpušni plini bi moral počakati verjetno nekje 5-10 min.