Stran 1 od 1
Rover 216
Objavljeno: To apr 27, 2004 3:47 pm
Napisal/-a Neo
Pozdravljeni vsi!
Torej stvar je sledeca, sestra si je kupla roverja 216 let 99 prev 40000.Me zanimajo sledece stvari: v knjigi pise, da so servisi na 20000? a je to vredu? ni to malo prevec, za en dokaj naspanan "honda" motor? Kako olje gre not, to vem da sinteticno, ampak keri proizvajalec?Kere probleme bo mel avtek, ker sem ze slisal da bencinska pumpa rada crkne( koliko stane?)
Zazeljeni odgovori od lastnikov roverjev!
Objavljeno: To apr 27, 2004 4:18 pm
Napisal/-a Jernej-X
Ne crkne bencindka pumpa, ampak tam okol 130-140.000 gre vodna pumpica. Strošek je minimalen. Zelo rado gre tesnilo motorja, če ga tiščiš.
To dvoje sm jest menjal.
Drgač je pa kupla avto k dela k urca.

Objavljeno: To apr 27, 2004 5:33 pm
Napisal/-a Neo
Hvala ti za odgovor, kaj pa olje? Kako imas ti not oz vlivas? Na kolko menjas?
Objavljeno: To apr 27, 2004 5:57 pm
Napisal/-a torstorm
ta motor ni več hondin (letnik 99), ampak je MG-jev motor.Olje pa je dobro menjati tam negi na 13k, če ga tiščiš.Dobro je kako 5W-40 ali 5W-50 olje.Po testih se je še najbolje odrezalo mobil1 (sintetično), najboljše pa je bilo AMSOIL samo ga ni za dobiti pri nas.
Objavljeno: To apr 27, 2004 6:06 pm
Napisal/-a Symon
torstorm je napisal/-a:ta motor ni več hondin (letnik 99), ampak je MG-jev motor.
Bo že nekaj na tem. Kolega ima 416 ki je nekako ta letnik in ga je v A3Mu skor okurcal, ko mu je sošolc reku, da ma Hondin motor.

Pa nam je razložu, da ima Honda kar nekaj stari drugačnih.

Objavljeno: Sr apr 28, 2004 3:56 am
Napisal/-a mare23
Za ta letnik močno dvomim, da je hondin motor. Drugače pa uporabi olje, katerega predpisuje izdelovalec oz. vsaj na oznakah ostani pa ELF poiskusi. Če je hondin motor (kar dvomim - sem že reku), nimaš se kej bat...samo redno servisirat pa bo......če je pa rover mašina......ajajajajaj....same slabe stvari se sliši!!!
Objavljeno: Sr apr 28, 2004 8:01 am
Napisal/-a Neo
Mare Saj tud mislim da ni hondin motor, ampak mene zanimajo dejstva, torej ce si ze slisal za probleme pol mi povej!
Objavljeno: Sr apr 28, 2004 11:09 pm
Napisal/-a mare23
Hmmmm.....roverjeve mašine zelo rade jokajo glede slabega tesnenja glav in razne okvare na sistemu za hlajenje, sploh pa na vodni črpalki. Drugače pa rover kot rover.....kot estetika vozila...meni je 1A.
Malček primerjaj dolžino vzdrževanja za hondin 1.6 in roverjev 1.6 motor......
Motore Honda 1.6 (1992 – marzo 1996)
Il motore Honda è generalmente molto affidabile, ma richiede di solito la sostituzione dei distributori ogni 80.000 km. Il malfunzionamento del distributore porta alla perdita di colpi e al deterioramento del convertitore catalitico, per cui è opportuno intervenire per tempo. Il motore Honda può diventare ruvido sopra i 180.000 km. Si possono verificare delle crepe nei condotti di scarico con aumento notevole della rumorosità.
Motori Rover serie ‘K’ 1.6 e 1.8vvc (Marzo 1996 in poi)
Anche i motori Rover della serie K sono motori affidabili anche se occasionalmente possono soffrire di problemi alla guarnizione della testata agli alti chilometraggi. Ciò è dovuto alla costruzione a sandwich che fissa la testata al blocco motore attraverso 4 soli dadi. Questi si possono allungare portando al cedimento della guarnizione della testata, generando la contaminazione reciproca dei sistemi di lubrificazione, scarico e raffreddamento. I sintomi possono essere i seguenti:
Perdita di liquido refrigerante senza cause apparenti
"Maionese" sotto il tappo dell'olio
Vapori dallo scarico anche a temperature normali
Pellicola d'olio sopra la superficie del liquido di raffreddamento
Bolle che si formano nel serbatoio del liquido di raffreddamento
Perdita di compressione e quindi di potenza
La conseguente perdita di liquido refrigerante porta ad un surriscaldamento del motore ed è a questo punto che il guidatore si accorge del problema: troppo tardi ormai perchè oltre a cambiare la guarnizione bisognerà anche spianare la testata con un costo piuttosto elevato. In alcuni rari casi l'eccessivo surriscaldamento può danneggiare irrimediabilmente testata e/o blocco rendendo necessaria la sostituzione del motore. Attenzione quindi al termometro dell'acqua.
Sulla serie K si può comunque prevenire il problema facendo controllare i bulloni di serraggio ed eventualmente serrandoli con una chiave dinamometrica al valore corretto.
V glavne piše tisto kar sem ti že povedal. Slabo tesnenje glave...kakšne so lahko posledice, kako se to popravi,..... V glavnem je priporočeno precej opazovanja na termometer za vodo in kontrolo na vijakih za tesnenje glave, ker radi popuščajo. Opisuje tudi to, da zaradi teh težavic na glavi motorja, pride lahko tudi o okvare celotnega sistema hlajenja. Drugih težavic naj ne bi blo, ker so motorji zelo vredu..................razen teh težav.
Ne obupaj......ni tako grozno, da bi si žile rezal.
Objavljeno: Če apr 29, 2004 10:10 am
Napisal/-a djarty
No, bom še jazst ves en moder

Nimaš Rover motorja, ne Honda motorja. Tako, kot je že nekdo omenil je MG-jev. Pa itak ima 1.6, ki nikoli ni delal večjih preglavic pri 200-kah. Edino 214 so problematične zaradi slabega tesnenja. Torej, če si 1.4 non stop tiščal, je šla glava u k***c op zelo kratkem času. 1.6 so bolj vzdržljive zadeve, ker so jih včasih delali pri hondi, ki pa je, roko na srce, bolj vzdžljiva mašina, kot roverjeva. Naj te ne bo strah, da bi ti kaj crknalo zato, ker imaš Roverja. Redno spremljaj nivo hladilne tekočine in olja, pa ti nima kaj bit !
Rover 4 ever !
aRTy
Objavljeno: Če apr 29, 2004 10:39 am
Napisal/-a Neo
Hvala vam fantje!
Ja to je res da zmanjkuje vode, samo mehanik je rekel , da je neka dihtunga pri crpalki, pa to naj bi edino blo,.... zaenkrat (upam da vecjih pizdarij nebo), sicer pa se z avtom ne bo dragalo. No ja zaenkrat se ne, ko bom pa jaz dobil v roke pa
