Stran 1 od 1

golf IV 1.4 mi že pri 84000 km plavo kadi

Objavljeno: Ne maj 02, 2004 5:08 pm
Napisal/-a STURM
Pred pol leta sm kupu golfa IV 1.4 starga pet let . Zdej ma 84000km in je zelo lepo
ohranjen.Vse v redu ,če mi nebi ta teden začel plav kadit ,kot kakšen varlZaZzburg.
Res da samo ,ko pelem po klancu dol in ko mal bolj prtisnem na plin ,po ravnin
pa samo kadar ga prime.Tud olja mi nekam velik požre ,na 8000 km približno 1.6 l.
Zanima me ,kaj mente o teh VW 1.4 motorjih ,sploh pa v kombinaciji z golfom ?
Kolk majo kej problemov s porabo olja-batnimi obročki ,tefloni ?
A ni to mal zgodaj 84000 km pa da bi šli batni obročki ?

Hvala za dosedanje odgovore !

Sam mislim ,da števec ni bil "zavrten" nazaj ,
ker je pokrov motorja skoraj brez pikic ,avto je imel še originalne pnevmatike (če to sploh kaj pove) in je
bil redno servisiran.Avto ni bil kupljev v tujini.
Voznih navad 1. lastnika sicer ne poznam ,lahko pa še povem ,da avto nima klime.
Zanima me kolk se mi mudi na servis ,zaradi nadaljne škode mislim (katalizator ,..) ?
Pa kolk bi me približn prišla menjava teflonov.
Ker sem še mladi voznik in je to moj prvi avto bom vesel vsakega koristnega odgovora !

Objavljeno: Ne maj 02, 2004 5:31 pm
Napisal/-a Mate
Glede modrega dima ti ne morm pomagat, k se ne vem zakaj tocno bi to blo. Ce se je to zgodil nahitr, pol pomoje ne morjo bit obrocki, k nej bi se enakomerno obrabljal. Je pa 84kkm mal prekmal za obrocke... imho. Glede pitja 1,6l olja na 8000km je pomoje velik (prevec). Mnenja o 1.4 motorju nimam, k nimam izkusenj z njim, razen da se v polotu kar vredu obnese. Mislm pa da je ta motor za Golfa presvoh in se more pol skor skoz matrat, razn pr voznji 90 na uro.

Jest mam drgac Golfa IV, zdej starga 6 let pa 107kkm. Masina je 1.6 8v 100KM in morm potrkat na les, da ne pije niti kapljice olja.

Objavljeno: Ne maj 02, 2004 6:05 pm
Napisal/-a sim
Jst tut vozm tazga golfa z mal mn kilometri in men tut ful olja požre...kadi sicr ne pa tut pušča mi ne (vsaj nekih madežev ni v garaži) tko da mi je uganka kam olje gre? :evil:
Mi pa zmanka še več olja k teb...men ga tolk kot si ti napisu požre v mn kot 4000km...ful čudna zadeva :shock:

Objavljeno: Ne maj 02, 2004 6:52 pm
Napisal/-a INFINITI
PLau dim - obročki so bye bye
Glede porabe olja; če maš VW get used to it - stara fora pr njih

Objavljeno: Ne maj 02, 2004 10:03 pm
Napisal/-a tristan01
Pozdravček!

Kar je povedal infiniti ne drži povsem. Verjetno je res da so batni obročki že malo slabši (o vzrokih zakaj so malo kasneje). Ker praviš da pokadi samo po daljši vožnji po klancu navzdol, pomeni da se zaradi zaviranja z motorjem nabira olje nad ventili, zaradi slabih teflonov pa se pomeša z gorivom in motor kadi modro. Če batni obročki malo slabše tesnijo še ne pomeni nujno menjave le teh, za začetek bo verjetno dovolj da zamenjaš teflone. Vseeno pa preveri pri kakšnem mehaniku ki bo lahko natančno preveril tesnjenje obročkov (izmeril kompresijo).

Zakaj je motor v takšnem stanju (pije olje)?
Razlog je precej preprost in očiten. Motor 1.4 (75KM) je za golfa preslaboten, še posebno če ima klimo. Zato ga je verjetno prejšnji lastnik močno priganjal. Čeprav je to golf in pregovorno vzdržljiv so posledice tu. Praviš da si lastnik avtomobila šele pol leta. Je bil avtomobil mogoče uvožen? Ali je število km resnično? povsem mogoče je da ima avtomobil "nekaj" več km kot kaže števec.

Lp Tristan01

Objavljeno: To maj 04, 2004 8:34 pm
Napisal/-a Alexx
Se popolnoma strinjams predhodnikom. 75km je premalo za avto takšne teže. Noga je posledično težja in motor preobremenjen oziroma deluje v visokih obratih večino svojega delovnega časa. 1,6 litra olja je zelo veliko. Vseeno bi rekel, da je bil števec nazaj zavrten. Po moje za pol. Pri 160.000 km pa bi to bil skoraj normalen pojav za tak motor. Seveda, pa je vse odvisno od vožnje.

Objavljeno: Sr maj 05, 2004 8:20 pm
Napisal/-a georges
Sodelavcu se je isto nardilo pri 90.000km, žrl olje, menjal je teflone in batne obročke ne vem ali še kej druga zraven vem pa da je plačal 100.000 SIT najbrž je še jermen pa napenjalce zamenjal pa vodna pumpa naj bi bla tut kritična pr tej mašini jo je menjal na 40.000km. toliko o WV-ju.

Objavljeno: Sr maj 05, 2004 8:22 pm
Napisal/-a georges
No od sodelavca kilometri so bli realni ker je bil skos lastnik avta pa tudi priganjal ga ni. Tako da bo treba vsaj teflone zamenjat sam to ni tok drago, tesnilo glave menda nabije ceno.

Objavljeno: Pe maj 07, 2004 6:40 am
Napisal/-a Jimmi
Tudi sam sem mislil, da ni bil stevec navit nazaj. Malo poglej obrabo volanskega obroca, in pedalk ter prestavne rocice. Ce je volan bolj gladek kot hrapav, si lahko siguren da je bilo previjanje(priklop pcja, nekaj parametrov pa je takoj 100.000 manj in nekaj tisoc SIT). Ce si se nategnil z nakupom, se nisi edini. Najbolje, da uredis zadevo in potem po pameti voziš. Ce bi sel v prodajo, se lahko nategnes se enkrat. Razen ce kupis novega. Zacasno poizkusi resiti s kaksnim aditivom.

Objavljeno: Pe maj 07, 2004 6:30 pm
Napisal/-a kdk
Aditivi ala FOP-SHOP so sranje , sem že sam preizkusil na izrabljenem motorju in razen tanjše denarnice se ni nič poznalo. Mislim da je bil aditiv SLIK50 ali nekaj takšnega.