Stran 1 od 1

Audi a4 1,9tdi 90KM (1Z), kajenje in brez gasa

Objavljeno: Ne maj 02, 2004 6:57 pm
Napisal/-a hermand
Zjutraj, ko ga vžgem avto se iz izpuha kadi moder plin in gas nič ne prime, kot
da ga ni, potem nekaj časa laufa in nato prime gas in spet močno zakadi. Če pa takoj ko ga vžeš in čez nekaj časa daš gas do konca (4000min-1) in ko gas spustiš
avto crkne in ko ga hočeš vžgati se zaganja kot da bi bili vsi ventili odprti, kot da nima nič kompresije (simptoni so taki kot da ti preskoči jermen) nato ga moram nekaj časa pustiti potem pa vžge in laufa po 2. ali 3. cilindrih.

Kaj bi to bilo, če ima mogoče kdo takšno izkušnjo! :evil: :evil:

Objavljeno: Ne maj 02, 2004 8:10 pm
Napisal/-a Josephe
mrzla mašina, ti pa ga takoj do konca ( 4000 rpm, je za dizla velik ) .
drugač pa ne vem kaj bi bilo. Se vse "svečke" segrejejo????

LP Joseph

Objavljeno: Ne maj 02, 2004 8:25 pm
Napisal/-a Brabus
vžigalne svečke ven,pa dej na eno stran plus,na drugo stran pa železo,pa boš vidu če zažari.Po moje so svečke,zato tud ne vžiga.Zato pa tud laufa po treh celindrih.

Objavljeno: Po maj 03, 2004 12:14 am
Napisal/-a lisko
Sem mel na mojem dizlčku enake simptome....... vzrok? bil je crknjen povratno zaporni ventli u naftnem filtru.

Objavljeno: Po maj 03, 2004 12:58 am
Napisal/-a monster_d
Ah ja spet toti dizli :-P
Drugace pa se tisanje bencinca na 4k obratov mrzlega ni priporocljivo, kaj sele za dizla :wink:
Prizanesi mu malo pa ne vec kot pol gasa ko je mrzl... ko pa se segreje pa sam tisi :wink:

Objavljeno: Po maj 03, 2004 1:30 am
Napisal/-a lisko
monster_d je napisal/-a:Ah ja spet toti dizli :-P
Drugace pa se tisanje bencinca na 4k obratov mrzlega ni priporocljivo, kaj sele za dizla :wink:
Prizanesi mu malo pa ne vec kot pol gasa ko je mrzl... ko pa se segreje pa sam tisi :wink:


Se nisem mogu zadržat........ razlika pri tišanju mrzlega med benincom in dizlom je ogromna :) bencninc se ti mrzel že zlo rad zasuče u visoke vrtljaje (beri:skor ni razlike med toplim in mrzlim) Pri dizlu pa je stvar rahlo drugačna.Mrzel je len in glasn tko da če mrzlega tišiš..... se ti prav smili ker se dere (prav prosi te da nehaj).

P.S. da bi grelne bla skor ni mogoče ker takrat ne bi vžgal al pa bi težk vžgal praviš pa da lepo vžge pol pa laufa ko najbol zjeban motor. Mislim da dost nafte ne dobi in pol ko leti nek časa pa jo potegne. Poglej povratni ventilj
P.S.S. se opravičujem za off topic

Objavljeno: Po maj 03, 2004 2:44 am
Napisal/-a monster_d
lisko1 je napisal/-a:
monster_d je napisal/-a:Ah ja spet toti dizli :-P
Drugace pa se tisanje bencinca na 4k obratov mrzlega ni priporocljivo, kaj sele za dizla :wink:
Prizanesi mu malo pa ne vec kot pol gasa ko je mrzl... ko pa se segreje pa sam tisi :wink:


Se nisem mogu zadržat........ razlika pri tišanju mrzlega med benincom in dizlom je ogromna :) bencninc se ti mrzel že zlo rad zasuče u visoke vrtljaje (beri:skor ni razlike med toplim in mrzlim) Pri dizlu pa je stvar rahlo drugačna.Mrzel je len in glasn tko da če mrzlega tišiš..... se ti prav smili ker se dere (prav prosi te da nehaj).


HEhe, mozn sam kar sem jaz hotu poudarit je to, da al mas dizla al bencinca tisanje ni priporocljivo dokler se je mrzel :wink:

Objavljeno: Po maj 03, 2004 8:31 am
Napisal/-a hermand
Grelne svečke so nove, povratni ventil pa sem že tudi zamenjal.

Objavljeno: Po maj 03, 2004 12:04 pm
Napisal/-a Skull23
hermand: gdaj si pa dal zadnjič šobe obnovit oz. menjal vložke? Bosch pumpo je treba tudi usake tolko prepucat. Ta motor ima elektronski gas, tako da če gas ne dela je možno da je neki na pumpi narobe.