Stran 1 od 1

Električna shema R5

Objavljeno: Če maj 20, 2004 12:20 am
Napisal/-a lisko
Torej ma kdo ali pa ve kje dobit električno shemo za petko?
Neki mi pri alternatorju ne štima.....

Objavljeno: Če maj 20, 2004 6:44 am
Napisal/-a lisko
Kaj tega res noben nima al pa sploh ne obstaja kje na netu? ker bi nujn rabu do popoldneva...

Objavljeno: Če maj 20, 2004 10:51 am
Napisal/-a lisko
Heh oki..... morm priznat neki...
U moji karieri šravfanja se še ni zgodlo da bi mi zmankal idej ali pa znanja ( sploh pri starih avtih)
Ampak zdej se je zgodlo točn to :oops: :cry:
In sicer problem je u tem da alternator noče polnit pa da se po trepalnicah mečeš.
Prej je bil gor iskrin alternator in ko si uklopu luči je avtek mal pojamru (znak da polni kao) AMPAK luči res gorijo normalno..... vse dela kot more.... toda po parih vžiganjih avtek ne vžge več :?: Se pravi kot da polni lih tok da je za luči in ostalo kramo ampak napolni pa ne dost da bi potem mel akku moč spet pognat motor.
Mal prej sem gor zmontiru original frnacoski alternator (Valeo) z novimi ščetkami.
Spet isti šmorn..... avtek mal pojamra pod prostim tekom, ko uklopiš luči... vendar po tem noče vžgat ( sem se pelu cca. 10km) pa ga ni napolnilo. Luči pa so svetle skoz enako niti za odtenek manj. Štarter sem že mel dol..... ga spucal.... menjal krtačke.... isti šmorn.

Lučka za alternator normalno ugasne ko avtek zalufa na potisk vžiga OK nikol ne pocuka al pa kaj ( kao posledica slabega štroma med vožnjo).
Včasih pa mu uspe tok napolnit da potem vžge normalno.....
Ok vem da sem zakompliciru, sam jaz nimam več idej kaj bi blo..... vsak dan pa tud nočem akku na polnilc prikljapljat.
P.S. akumulator je novi.

Objavljeno: Če maj 20, 2004 7:51 pm
Napisal/-a *bojci*
Da slučajno ni kaj v kuršlusu, kar se tudi lahko zgodi. Takrat ti na skrivaj štroma jemlje.
Altenator ne more biti krivec, če si ga že menjal.
Vse porabnike daj izklopit (kolikor se da) in iz izvodov pri varovalkah meri z instrumentom, če je kje kaj prevodnosti. Naj te ne zavede kakšen majhen stik, ker je mogoče kakšna ura, ali pa ledica, ki začne prevajati pri 0,7V.

Ti si mi na renault forumu napisal v PM, da bi imel dialogys oziroma katalog rezervnih delov. Sem ti odpisal. :wink:

Objavljeno: Če maj 20, 2004 7:56 pm
Napisal/-a woolff
Probaj z instrumentom zmerit štromarijo. Vgasni avto , odvzami kontakt in izmeri napetost na akumolatorju. Napetost ne sme padat glede na čas. Če ti napetost počasi pada imaš nekje vključen nek porabnik oz. imaš nekaj v kratkem stiku. :roll:

Objavljeno: Če maj 20, 2004 9:04 pm
Napisal/-a lisko
Nobenga porabnika ni...... napetost skoz enaka..... vse štima kot more.... a vžigat pa noče po neki časa..... Mislim pojma več nimam kaj bi še lahk blo vse živo sem že preveru :?:

Bojci..... ja sem si zapisu številko tvojo..... bom prletu enkrat u mb pa se slišma ok?

Objavljeno: Če maj 20, 2004 9:12 pm
Napisal/-a Neo32
kolega je imu isti problem k ti zamenjov je akumulator pa mu ga alternator ni polnu in sicer no konc se je izkazal da je bil problem v masah in zadeva je spet normalno zalaufala, probej prevert vse mase, odsraufej ocisti pobrusi pol pa gor prsraufej, ce je kabl bl svoh ga pa zamenej. Avto je bil isti k tvoj, petka 1.4.

Objavljeno: Pe maj 21, 2004 5:50 pm
Napisal/-a *bojci*
Verjetno me nisi razumel, lisko....zmerit bi moral prevodnost med izvodi iz varovalkin maso. Vendar je klemo + na akkuju treba odstranit, ker drugače bo instrument sezulo! :wink:

Objavljeno: So maj 22, 2004 8:07 am
Napisal/-a lisko
*bojci* je napisal/-a:Verjetno me nisi razumel, lisko....zmerit bi moral prevodnost med izvodi iz varovalkin maso. Vendar je klemo + na akkuju treba odstranit, ker drugače bo instrument sezulo! :wink:


Bojci vse sem že premeru..... pol avta raztrgo..... vse mase pregledu..... vse kleme spucu ( elektrika je moj poklic tko da... :shock: :roll: in vse kot more bit... ampak polnilnega učinka ni.
Fora pa je še u tem da če akku napolnim.... lahk pol avtek stoji cel teden pa še vedn normaln vžge ( torej akku se u mirovanju ne prazni - noben porabnik ne porablja energije) Potem pa vžgeš in se pelješ..... luči vse dela.... prideš na cilj in če maš srečo ti potem še vžge. Lih tko je videt kot da med delovanjem prazni akku namest da ga polni.... ampak zakaj pol luči in porabniki delajo normaln??? Po treh urah nočne vožnje je še vedn normaln laufal..... vžgal pa ni potem več ( ne verjamem da bi sam akku zdržu tko dolg- luči & stuff) Zato pa bi rabu shemo el. napeljave ker sumim da namest da bi alternator prekinu napajanje, ko je akku dost poln, le-ta jemlje štrom nazaj ( kot neki el. motor čeprav ni nobene logike....)