Stran 1 od 1
prosti tek felicia
Objavljeno: Če maj 20, 2004 7:07 pm
Napisal/-a s.Hio
Spet mam tezavo s prostim tekom felicie. Prej je imel premalo obratov, zdaj se mu pa kar trga in noce vec spustit obratov.
V soboto moram probat spucat loputo, ker mogoce da se je spet zapacala, ceprav sem jo ze enkrat cistil pred letom pa pol, ceprav sumim senzor prostega teka ali pa senzor zraka, ker vcasih noce spustit obratov pod 1500. Pa tudi rahlo pocukava.
Kaksna ideja?
Objavljeno: Če maj 20, 2004 7:42 pm
Napisal/-a sharp
Ja mojmu fotru je isto delal na polo-tu in je blo treba spucat senzor in zdej dela.
Objavljeno: Če maj 20, 2004 7:47 pm
Napisal/-a s.Hio
sharp je napisal/-a:Ja mojmu fotru je isto delal na polo-tu in je blo treba spucat senzor in zdej dela.
spucat senzor. Hvala, bom malo cistila za carb kupil in spucal loputo in senzor pogledal, ceprav je skoraj nov (star eno leto)
Ah spet bo treba sraufat in razdirat, vraga!
Objavljeno: So maj 22, 2004 10:26 am
Napisal/-a keylone
kero felicijo mas ma ineciojene al karb?skode itak niso nikol delale ok en kup cevi majo lol
Objavljeno: So maj 22, 2004 6:56 pm
Napisal/-a Williams
Mojmu fotru tut to včasih dela na feliciji. Nekajkrat se mu je nardilo, da je mal prtisnu gas, pa je kr pod takih obratih ostalo. Ne vem kaj bi kej to blo
Objavljeno: Ne maj 23, 2004 7:44 pm
Napisal/-a s.Hio
Williams je napisal/-a:Mojmu fotru tut to včasih dela na feliciji. Nekajkrat se mu je nardilo, da je mal prtisnu gas, pa je kr pod takih obratih ostalo. Ne vem kaj bi kej to blo
Ej to vidis dela tudi meni, ponavadi se ustavi na 1500 obratov. Drgac pa je moja 1.6 MPI, motor vw, model aee, 55kW.
Drugace pa sem zdaj kompleten mainfold razdrl in vse spoliral, loputo ocistil, senzorje ocistil, termostat preveril in ga ocistil, a je vseeno ostala tezava. Sumim da je sel en od dveh senzorjev: senzor mrzlega vziga (zenzor temperature zraka) ali senzor temperature vode. Moram jutri it se na tester, da vidim kaj je, ker se racunalniku sicto mesa in je treba zrihtat, ker pije tudi 2 litra vec.
Objavljeno: Po maj 24, 2004 11:59 am
Napisal/-a super98
Prvo probi zamenat tipalo za vodo. Stane 4k. Jst sm meu tut probleme z njim, samo da mi ni hotu vklaplat zauga. Maš cca 10 min dela...sploh ni nč zašraufan ampak je kr na klipsno narjen.
Če bi šou senzor pretoka zraka bi meu probleme pri višjih obratih...začne cukat pa morit avto.
Objavljeno: Po maj 24, 2004 2:19 pm
Napisal/-a s.Hio
super98 je napisal/-a:Prvo probi zamenat tipalo za vodo. Stane 4k. Jst sm meu tut probleme z njim, samo da mi ni hotu vklaplat zauga. Maš cca 10 min dela...sploh ni nč zašraufan ampak je kr na klipsno narjen.
Če bi šou senzor pretoka zraka bi meu probleme pri višjih obratih...začne cukat pa morit avto.
Vem katero mislis. Bom sel jutri zamenjat. sam problem je ker gre vsa voda ven in ni ravno deset minut dela. Pa pred svema letoma sem ze menjal to isto tipalo, ne morem verjet da gredo tako hitro. Meni cukaj zdaj pri nizkih obratih, tako da bo verjetno res to kar si rekel.
Kaj ni to tipalo vezano tudi na stevec temperature v avtu? Ker ce ne dela termostat pa ti nikoi ne dvigne temperature, meni pa kaze temperaturo cisto normalno a avto ne dela dobro. Se dobro da ni dost elektronike se v tem motoju (trije senzorji: temperature zraka, temperature vode in lambda, no ja se od olja menjalnika, pa tipalo za abs, tle pa s o ze pri koncu).
Objavljeno: Po maj 24, 2004 9:00 pm
Napisal/-a super98
Ja no valda pa mal vode boš mogu dolit. Ne steče kompletne voda vn ampak samo iz glave.
To tipalo je vezano na števc temperature. Ponavad dela termostat pravilno, zlomi se pa ohišje termostata in termostat ne odpira poti do kilerja. Voda kroži samo čez motor...
Tipalo je na glavi motorja in ti mora pokazat povišano temperaturo ne glede na to ali termostat odpre ali ne.
Tipalo ma dve funkcije: vklop zauga in signal za prikaz temp. na števcu. Najbrž na števc pošlje praviln podatek v računalnik pa pošilja napačen podatek, ki ga rač. razume kot ''vklopi zaug''...in ga ma potem nonstop vkloplenga!
Lahko probaš tipalo na sledeč način...pri 80 stopinjah (hladilne tekočine) mora biti njegova upornost med 275 in 375 ohm-a.
Na menjalniku pa ni nč...še olje dolivaš skoz zajlo od števca
Objavljeno: Po maj 24, 2004 9:17 pm
Napisal/-a Williams
s.Hio je napisal/-a:Williams je napisal/-a:Mojmu fotru tut to včasih dela na feliciji. Nekajkrat se mu je nardilo, da je mal prtisnu gas, pa je kr pod takih obratih ostalo. Ne vem kaj bi kej to blo
Ej to vidis dela tudi meni, ponavadi se ustavi na 1500 obratov. Drgac pa je moja 1.6 MPI, motor vw, model aee, 55kW.
Drugace pa sem zdaj kompleten mainfold razdrl in vse spoliral, loputo ocistil, senzorje ocistil, termostat preveril in ga ocistil, a je vseeno ostala tezava. Sumim da je sel en od dveh senzorjev: senzor mrzlega vziga (zenzor temperature zraka) ali senzor temperature vode. Moram jutri it se na tester, da vidim kaj je, ker se racunalniku sicto mesa in je treba zrihtat, ker pije tudi 2 litra vec.
Sej ma moj fotr tut 1.6 Mpi mašino 55 kw, pa morm rečt da kr dobr potegne. Upam, da dobim ta stroj, ko nardim izpit pa ga pol še mal popedenam. Sicer mal športno že zgleda, ker je Sportline.
Objavljeno: Po maj 24, 2004 9:26 pm
Napisal/-a s.Hio
super98 je napisal/-a:Ja no valda pa mal vode boš mogu dolit. Ne steče kompletne voda vn ampak samo iz glave.
To tipalo je vezano na števc temperature. Ponavad dela termostat pravilno, zlomi se pa ohišje termostata in termostat ne odpira poti do kilerja. Voda kroži samo čez motor...
Tipalo je na glavi motorja in ti mora pokazat povišano temperaturo ne glede na to ali termostat odpre ali ne.
Tipalo ma dve funkcije: vklop zauga in signal za prikaz temp. na števcu. Najbrž na števc pošlje praviln podatek v računalnik pa pošilja napačen podatek, ki ga rač. razume kot ''vklopi zaug''...in ga ma potem nonstop vkloplenga!
Lahko probaš tipalo na sledeč način...pri 80 stopinjah (hladilne tekočine) mora biti njegova upornost med 275 in 375 ohm-a.
Na menjalniku pa ni nč...še olje dolivaš skoz zajlo od števca
Ziher mora bit neki takega. Gor ima itak 4 zice in verjetno gre v stevec druga kot v ECU in vsak zase razumeta podatek. Stevcu se zdi da je ql, ECU-ju pa ne in pol ma zaug, kot si rekel. Jutri se zapeljem po nov senzor in zamenjam kar na servisu (zamenjam sam, samo moram pocakat da se avto ohladi in jim potem zatezit da mi dajo malo vode. Pa si moram se naredit seznam gumic, ki jih moram kupit zraven se in tesnila kolektorja (i'm up to something)...
Objavljeno: To maj 25, 2004 7:28 pm
Napisal/-a s.Hio
Danes sem sel na servis pogledat in mi je sicer rekel naj pridem v cetrtek, ko bodo imeli vec casa prekontrolirat avto in ga dat na tester ampak da bi moral zamenjat loputo zraka (rekel sem, spet? 110k sit?) ker je baje noter ena ful obcutljiva elektronika. Men se mi zdi da malo bucke ponujajo.
Malo sem preucil to loputo in ugotovil da noter nima sicer nobene elektronike, samo en elektromotorcek, kateri odpira loputo, ko je avto mrzel. podatke koliko odpret pa dobi iz ECU-ja. Glede toplote avta pa da podatke senzor toplote vode.
Ne izkljucujem pa moznosti, da se je elektroniki zmesalo in da bi bilo potrebno nazaj program nalozit, a problem je ker moj ECU ne sprejema osnovnega programa (ali ga vsaj ni), zato se vedno sumim tisti senzor, ker loputa ne more kar tako crknit.
Ker vem kaj pomeni zapacana loputa in ponavadi ne avtu prehitro padajo obrati ali pa se zatika in se ne zapre takoj do konca a moj avto ima konstantno previsok stant gas. Bomo videli kaj si bodo izmislili, ker zadnjic ko se je avto zajebaval (trokiral ali pa kar sam peljal) je bil zrak v hladilnem sistemu, pa sem to odpravil, zdaj pa ne vem kaj je.
Ali ima golf isto loputo, ali pa polo, oba z motorjem AEE?
Objavljeno: Če maj 27, 2004 1:36 pm
Napisal/-a s.Hio
Loputa je bila spucana in ni bilo nobenih problemov. Koncno pa je tester pokazal da je lambda sonda crknila.
Kaj se da lambdo tudi ocistit (baje da ja).