Stran 1 od 2
Tresenje pri zaviranju CITRÖENA
Objavljeno: To jun 22, 2004 10:45 pm
Napisal/-a Rašeta
Bok,imam Citröen Xsaro pa me zanjima zakaj mi trese volan pri zaviranju.Prav tako mi trese stopalko?Sam sem pogledal diske in ploščice,vse kar sem opazil je to da ni nič narobe,diski lepo gladki brez večjih risov,ploščice pa so tut OK,kaj je še lahko narobe?A so mogoče diski zviti?
HVALA ZA NASVETE!
Objavljeno: To jun 22, 2004 10:53 pm
Napisal/-a vR5GTT
Skorej gotovo so bile pregrete zavore in je disk pokrivlen, najbol da greš do nekoga ki ti struži diske na avtu!!
Objavljeno: To jun 22, 2004 11:07 pm
Napisal/-a salesky
Jst sm tud za to da so diski.
Objavljeno: To jun 22, 2004 11:21 pm
Napisal/-a Rancid
al pa ze mogoce mal slabe ploscice, drgac pa skivljeni diski.
Objavljeno: To jun 22, 2004 11:24 pm
Napisal/-a lisko
Skoraj že Standard pri meni...... da mi trese pa zvija pa poka pa kaj te vem kaj še vse

Pač dost bremzam :P
Ja definitivno so zviti diski ( tresenje volana in stoplke so vsi simptomi ki kažejo na to) lahk pa bi mogoč blo kaj narobe z ABS-om?
Aja tist s struženjem diskov pa..... je nekak nevarno (ker ga lahk pol odlomi) al pa ga še prej zvije tko da tist struženje je kratkotrajna rešitev.
Za vsak slučaj pa prej ko se boš lotil menjave še idi na servis pa naj mal pregledajo.
Za zavorami se ni za igrat.
Objavljeno: Sr jun 23, 2004 12:29 am
Napisal/-a monster_d
Mogoce te pa centriranje oz optika zajebava

Objavljeno: Sr jun 23, 2004 1:19 am
Napisal/-a SlaYeR
Če nisi kšnga pločnika pojahu in zjebu optiko je sigurno zavorni sistem. Ponvadi se zaradi toplote zvije disk... Na ogled pa ni videt da je kej narobe.
Objavljeno: Sr jun 23, 2004 5:42 am
Napisal/-a Gricko
lisko je napisal/-a:Skoraj že Standard pri meni...... da mi trese pa zvija pa poka pa kaj te vem kaj še vse

Pač dost bremzam :P

Ja definitivno so zviti diski ( tresenje volana in stoplke so vsi simptomi ki kažejo na to) lahk pa bi mogoč blo kaj narobe z ABS-om?
Aja tist s struženjem diskov pa..... je nekak nevarno (ker ga lahk pol odlomi) al pa ga še prej zvije tko da tist struženje je kratkotrajna rešitev.
Za vsak slučaj pa prej ko se boš lotil menjave še idi na servis pa naj mal pregledajo.
Za zavorami se ni za igrat.
JP! se čist strinjam z Liskotom!
Diski so krivi.Lohk jih postružiš in če niso zlo stari( se prav obnucani in tanki) ti nov glih poću in se zlomu, je pa res da je to v večini samo začasna rešitev, ker se ti bojo slej ko prej spet pokrivil ko boš parkrat na full bremzov al pa po klancu dol k se bodo ornk segrel!
Kupi nove sej ni treba original!

Objavljeno: Sr jun 23, 2004 6:48 am
Napisal/-a Jonas
Diski skor 100%, isto je blo pr men. Zamenju diske in zdej je cool.
LP
Tresenje pri zaviranju CITRÖENA
Objavljeno: Sr jun 23, 2004 9:12 am
Napisal/-a Rašeta
Ok,se strinjam da so diski zviti,samo me čudi to ker ma avto prevoženih 55.000 km? A bi postruženi diski še vzdržali enkrat toliko?
Pa še finta,včasih lahko zabremzam pune pa ni nič s tresenjem,torej redko kdaj se zgodi da stvar prav lepo zavira brez kakih vibracij...čudno kaj?
Še ma keri kak komentar na to?
Pa lep pozdrav
Objavljeno: Sr jun 23, 2004 9:30 am
Napisal/-a mare23
Enako težavo sem imal jaz.......predlog naših mojstrov se je izkazal pravilno.........pri menjavi zavornih diskov in ploščic. Na desni strani je bila zunanja zavorna ploščica skoraj nerabljena, notranja pa brez "mesa".....vzrok: pregret in logično zviz zavorni disk.
MENJAVA!!!!
Re: Tresenje pri zaviranju CITRÖENA
Objavljeno: Sr jun 23, 2004 9:36 am
Napisal/-a iKst
Rašeta je napisal/-a:Ok,se strinjam da so diski zviti,samo me čudi to ker ma avto prevoženih 55.000 km? A bi postruženi diski še vzdržali enkrat toliko?
Pa še finta,včasih lahko zabremzam pune pa ni nič s tresenjem,torej redko kdaj se zgodi da stvar prav lepo zavira brez kakih vibracij...čudno kaj?
Še ma keri kak komentar na to?
Pa lep pozdrav
Postružen disk je tanjši in še bolj občutljiv na temperaturo in zvijanje. Sigurno ne bojo zdržali toliko kot novi (ob enaki vožnji) ampak struženje je poceni, in za nekaj 10kkm si dober. Po tem ti pa svetujem da zamenjaš diske s kakšnimi "športnimi". Brembo max recimo ali kaj podobnega, pa ene dobre zavorne ploščice dej not, ne original citroen.
Re: Tresenje pri zaviranju CITRÖENA
Objavljeno: Sr jun 23, 2004 9:42 am
Napisal/-a vR5GTT
Postružen disk je tanjši in še bolj občutljiv na temperaturo in zvijanje. Sigurno ne bojo zdržali toliko kot novi (ob enaki vožnji) ampak struženje je poceni, in za nekaj 10kkm si dober. Po tem ti pa svetujem da zamenjaš diske s kakšnimi "športnimi". Brembo max recimo ali kaj podobnega, pa ene dobre zavorne ploščice dej not, ne original citroen.[/quote]
No zdej mu pa še povej kolk pride Brembo max! Rašeta kar se pa tiče da takrat ko z večjo silo zaviraš nekak to izgine, mam isto stvar na cliotu, trese sam jebiga niso hlajeni diski in to se še hitrj greje.
Re: Tresenje pri zaviranju CITRÖENA
Objavljeno: Sr jun 23, 2004 9:58 am
Napisal/-a ciro04
Rašeta je napisal/-a:Bok,imam Citröen Xsaro pa me zanjima zakaj mi trese volan pri zaviranju.Prav tako mi trese stopalko?Sam sem pogledal diske in ploščice,vse kar sem opazil je to da ni nič narobe,diski lepo gladki brez večjih risov,ploščice pa so tut OK,kaj je še lahko narobe?A so mogoče diski zviti?
HVALA ZA NASVETE!
Zelo velika verjetnost je da so zviti diski. Zdaj, če še niso bili podrejani, ti jih naj na fino podrejajo. Ta postopek lahko kake trikrat ponovijo, pol pa bo treba že nove diske dat. Sej tko na oko ne boš videl če so diski krivi. Disk je lahk kriv v desetinki mm in boš čutil na volanu. Pogosto pa se diski pokrivijo, če so v iber vroči in jih takoj poliješ z vodo. Recimo pranje avta. Lahko pa jih zje_eš z zanič zavornimi ploščicami.
LP
Re: Tresenje pri zaviranju CITRÖENA
Objavljeno: Sr jun 23, 2004 10:23 am
Napisal/-a iKst
saso mladenovic je napisal/-a:Postružen disk je tanjši in še bolj občutljiv na temperaturo in zvijanje. Sigurno ne bojo zdržali toliko kot novi (ob enaki vožnji) ampak struženje je poceni, in za nekaj 10kkm si dober. Po tem ti pa svetujem da zamenjaš diske s kakšnimi "športnimi". Brembo max recimo ali kaj podobnega, pa ene dobre zavorne ploščice dej not, ne original citroen.
No zdej mu pa še povej kolk pride Brembo max! Rašeta kar se pa tiče da takrat ko z večjo silo zaviraš nekak to izgine, mam isto stvar na cliotu, trese sam jebiga niso hlajeni diski in to se še hitrj greje.[/quote]
Mislim da so nekaj čez 20k (sprednja 2). Dobre ploščice pa cca 10k za sprednje in malo manj za zadnje. Nevem kakšne so cene za original citroen dele, ampak original diski in ploščice za nissana vem da pridejo ene 3x tolk kot tak soliden "športen" komplet.
Re: Tresenje pri zaviranju CITRÖENA
Objavljeno: Sr jun 23, 2004 10:24 am
Napisal/-a ciro04
Rašeta je napisal/-a:Ok,se strinjam da so diski zviti,samo me čudi to ker ma avto prevoženih 55.000 km? A bi postruženi diski še vzdržali enkrat toliko?
Pa še finta,včasih lahko zabremzam pune pa ni nič s tresenjem,torej redko kdaj se zgodi da stvar prav lepo zavira brez kakih vibracij...čudno kaj?
Še ma keri kak komentar na to?
Pa lep pozdrav
Kot sem rekel, enkrat, dvakrat postružen disk (moj žargon je podrejan disk

) ni panike. Seveda če niso diski že preveč obrabljeni. Pol struženje ne pride v poštev. To da ima avto 55.000 km prav nič ne pomeni. Važno je kako zaviraš oz. kako je morebitni prejšnji lastnik zaviral, pa tudi kvaliteta zavornega sistema.
Re: Tresenje pri zaviranju CITRÖENA
Objavljeno: Če maj 16, 2013 8:13 pm
Napisal/-a Nikola_Tesla
Zdravo
Tudi jaz imam take težave od januarja - opazil sem da mi prednji levi cilinder blokira (gre na trdo) in mi je zato pregrelo disk pol je pa kaka brozga pozimi gor vdarla ?
Kateri set tesnil (od katerega proizvajalca) priporočate za obnovo zavornih čeljusti, da odpravim vzrok pregrevanja, preden namestim nove diske in ploščice ?
Hvala za odgovor.
Lp.
Darko
Re: Tresenje pri zaviranju CITRÖENA
Objavljeno: Če maj 16, 2013 8:27 pm
Napisal/-a Fan
Pozdravljeni
Za katero vozilo se to sprašuje???
V koliko ima zavorni cilinder vodila, se nabavi Ate ali Budwerg ....................... če je togo vpet, se lahko nabavi cenejše, vseeno katere firme, vse so enake kvalitete.
Je pa potrebno vedeti, da koliko se brusi v samem valju, je nekje potrebno to nadomestiti ( debelina tesnil, fi zavornega batka........... ) ................. razen če ni potrebno samo poliranje z vodobrusnim papirjem.
Lep pozdrav
Re: Tresenje pri zaviranju CITRÖENA
Objavljeno: Ne maj 19, 2013 6:19 pm
Napisal/-a Nikola_Tesla
Zdravo
Fan hvala za odgovor.
Gre za clio 2-ko (sprednje cilindre).
Želel bi odpraviti vzrok za nenehno podrsavanje ploščic ob disku, ki je verjetno posledica povečanega trenja zavornega bata... kljub temu da vzmeti odmikajo ploščice od diska.
Površine pod protiprašnimi gumicami zgledajo lepe svetle.... že 2x v periodi 1 leta sem namazal cilindre z ATE mastjo pod protiprašne gumice vendar je hod bata še vedno zelo otežen.
Pri kakšni sili bi se v normalnih pogojih bat moral že počasi pomikati nazaj v cilinder ?
Trenutno gre bat tako na trdo da sem si moral pomagati s 30cm-skim lesenim vzvodom, da sem ga spravil nazaj v cilinder.
Lp.
Darko
Re: Tresenje pri zaviranju CITRÖENA
Objavljeno: Ne maj 19, 2013 6:52 pm
Napisal/-a Fan
Pozdravljeni
Vaše vozilo nima nobenih vzmeti, ki bi imele funcijo držati zavorne ploščice stran od zavornega diska!!Hja, kakšno silo se uporabi za stiskanje zavornih cilindrov; različno od stiskanja z roko ( ko zelo lepo delujejo zavorni cilindri ) do pomaganja z raznoraznimi vzvodi. Ne znam določiti sile, to je naučen občutek
Samo mazanje pod protiprašno gumico je zadovoljivo takrat, ko zavorni cilindri lepo delujejo in je zavorni batek suh/prašen, se ga obriše/ščisti in namaže z Ate mastjo. V koliko pa ima cilinder na robu pri notranji ( glavno tesnilo ) gumici, že nabrane okside ............ pomaga samo poliranje/brušenje in seveda nova tesnila.
Potrebno je vedeti da:
Bat, ki pritiska na zavorno ploščico, je zatesnjen s tesniloma. Prvo tesnilo ščiti pred nesnago, drugo tesnilo tesni pred izgubo zavorne tekočine in posledično padca tlaka v zavornem sistemu. Notranje tesnilo ima poseben pravokoten profil, zato se imenuje pravokotno tesnilo. To se ob zaviranju deformira, tako ob padcu tlaka povleče zavorni batek nazaj v prvotno lego. Prav tako omenjeno tesnilo samodejno prilagaja odmik zavorne ploščice glede na obrabo ploščic. Torej, v koliko zavorni batek res ne deluje brezhibno ........... ga žal zavorno tesnilo ne more premikati!!
Lep pozdrav