Stran 1 od 1

Diferencial

Objavljeno: Če jul 01, 2004 6:28 am
Napisal/-a mistral1
a mi lahko prosim nekdo razloži delovanje diferenciala in kakšne so znaki in posledice, če je toleranca med zobniki prevelika oz. z diferencialom nekaj ni vredu.

Hvala

Objavljeno: Če jul 01, 2004 6:51 am
Napisal/-a Mate
Diferencial omogoca razlicno hitrost vrtenja koles na isti osi, a vedno z enako skupno hitrostjo. Ce se peljes naravnost se eno kolo vrti z obodno hitrostjo npr 100 km/h, ce bi sel v ovinek bi se eno kolo z 102, drugo 98. To je pomembno predvsem pri manjsih hitrostih in bolj ostrih ovinkih, k bi jih brez diferenciala zelo tezko speljal, da ne omenjam obrabe gum. Ce se z razmerjem pretirava, in recimo da se pogonska os vrti za poganjanje koles pri 100 km/h pa enega ustavis, se bo drug vrtel z 200 km/h. Vse to so obodne hitrosti, k so enake kot hitrost voznje. Tocno delovanje prblizno vids pr lego kockah, pa unih vecjih dveh avtih. Un tacrn ma celo 3 difernciale (zandji, sprednji, sredinski).

Kako se pa avto obnasa med voznjo s pokvarjenim oz. delno delujocim diferencialom, ti bo pa povedu nekdo, k se mu je to ze zgodil... jest lahko samo ugibam.

Objavljeno: Če jul 01, 2004 7:24 am
Napisal/-a _BANDIT_
Tole si preberi in si oglej animacije.

http://auto.howstuffworks.com/differential2.htm

Mej se....