Mojster Miha je napisal/-a:Pospeški niso »vrlina« tega avtomobila (0 – 100 km/h – 17 s). V prožnosti (pospešek v 4. prestavi od 50 – 80 km oz 5 prestavi 80 – 120 km/h) pa prekaša marsikatero bencinsko konkurenco z okrog 30 »konjev« več (po zaslugi dobrega navora 133 Nm pri 2200 – 2600 obratov v minuti).
Pa sedaj razmisli - kolikokrat "uporabljaš" pospešek in kolikokrat prožnost. Za moje pojme v normalnem prometu nikakor ni len, ampak dovolj hiter – moči mu ne primanjkuje, tudi hitrosti so solidne. Nekaj problemov bo na avtocestah. Zaradi zasnove motorja (brez turbine) nekoliko počasneje pridobiva hitrost.
Izdelava je natančna, lega na cesti zanesljiva, poraba je majhna.
Prednost GOLF-a je tudi njegova cena. Sicer drago plačaš ob nabavi, ga pa tudi dobro prodaš naprej posebno dizla.
140.000 km za ta motor ni noben problem. Gre za zanesljiv, vzdržljiv motor. Ob rednem vzdrževanju mora vzdržati vsaj še enkrat toliko.
Ob nakupu mojstra s seboj, najbolje pa je če poznaš lastnika.
LP
Preden prepišeš samo številke, najprej še vozi avto, preden podajaš strokovna mnenja o zaspanosti in poskočnosti...po prebiranju tvojega posta sklepam da ga nisi vozil, če si ga pa tud ok...tud sam rad kdaj kak podatek iz testov in teh. podatkov napišem, ampak še raj pa povem z lastnih izkušenj...predn pa napišeš da avto prekosi bencinarje...o tem bi pa lahk še debatirali....
Avto sem vozil, na števcu okrog 40000k, avto je pa zaspan da glava boli, če prižgeš klimo je pa itak kriza...to so izkušnje, tko da tud v 4. ali 5. prestavi avto nikakor ne gre fajn...ker ni TDI, mi smo pa že mal razvajeni, tud navora primankuje, je pa res da je za ležerno vožnjo čist dober, predvsem pa mi je bil všeč miren tek...za dizla
Pa še glede navora...recimo če primerjam z Felicio 1.6, ki ima 75KM in 133Nm navora, pa 1.6 litra prostornino motorja, torej še 300ccm manj kot Golf
dizel lahko rečem da Golf umre...vsaj po občutku...tud v nizkih obratih...štoparice nism mel, zato pravim po občutku...Avto morš tišat da kam gre, najbolj smešno mi je pa blo, ko sem s semaforja pohodil, in se je mimo mene odpeljala R5 Five...nisem mel 1% šans

ops:
Avto res ni hiter, v nobenem pogledu, to tud ni namen tega avta, je pa varčen in vzdržljiv...
Ampak tko kot sm že napisal...za ležerno, bolj na easy vožnjo je avto OK, kar se tiče pa pospeškov, pa tud kao "fenomenalne" prožnosti, pa lhk sam rečem... za zjokat
Drugače bi pa lahko probal peljat še 1.9 TDI...tisto je pa zakon kar se navora tiče
Je pa res da tak avto ponavad kupjo takšni, ki jim zmogljivosti bore malo pomenijo, kar pa spet ni nč slabga
Pa ni krize z glasnostjo...dizel je pač res, ni pa to Golf II
Pa še neki za take kot je Davor///AMG...od kje ti ideja da TDI niso zanesljivi in da turbina kr crkne...crkne če ne znaš delat z njo...tud na 530d bo crkla če bo avto non-stop v rdečem in če boš mrzlega tišal...
Od punce fotr ma na Golfu TDI(110KM) ravno okrog 100.000, pa ni mel z motorjem tud enga samcatga problema...pač pazi kaj dela z avtom in ga redno servisira(poraba je pa okrog 6, pa raj mal manj kot več, večina mestne vožnje in nekaj relacije)...ne pa tko kot razno razni muloti, k kupjo TDI in ga potem gonjo do konca, k se jim dopade ko avto gre, žre pa ne...ampak pol pa crkne turbina, natürlich!
Nasvet...Raje se ozri za TDI-jem, vsaj nasmejan boš ko boš prehitel kak avto in pospešval v kak hrib, za razliko od SDI-ja, kjer znaš kdaj prov lepo zašvicat
Poraba bo pa tak tu tu
LP