Stran 1 od 2
SUBARU
Objavljeno: Pe jul 02, 2004 10:01 pm
Napisal/-a mambo
NAJPREJ LEP POZDRAV
INAM OGLEDANGA SUBARUJA LEGACY2.2 L95 MODEL96 230 000km mislim da z vso opremo
PA ME SKRBIJO km KER NEVEM TOTALNO NIČ V TEM AVTU MI JE PA BLAZNO VŠEČ PA TUDI AVTO JE ZELO OHRANJEN KER SM GA ŽE VIDU
ZANIMA ME KOLIKO LAHKO ZGUBIM
PA KOLIKO JE TO SIT
Objavljeno: So jul 03, 2004 12:23 am
Napisal/-a GorazdO
Zmeni se z enim od serviserjev - priporočam Kržič (Vrhnika) ali Marucelj (Ljubljana) da pripelješ avto tja na pregled pred nakupom; bolje plačati recimo 15000 sit pred nakupom, kot da te po tem boli glava...
Če je avto iz okolice Ljubljane, v vsakem primeru pokliči oba zgoraj navedena mehanika in vprašaj če je bil servisiran pri njih (potrebuješ ime sedanjega lastnika) - oba imasta popisane vse svoje stranke in ti bosta takoj povedala, kaj se je dogajalo z avtom.
Načeloma pa kilometri nebi smel bit problem - moj 2.2 (1990) še lepo brbota, pa jih ima 250.000

Objavljeno: So jul 03, 2004 9:57 am
Napisal/-a mambo
HVALA ZA NASVET
MISLIM DA BOM ZDAJ LAŽJE SPAV
L.P.
Objavljeno: So jul 03, 2004 11:22 am
Napisal/-a GorazdO
Ceno pregleda sem ustrelil na pamet - lahko da bo samo 5k sit, lahko da bo celo zastojn... če je bil avto redno servisiran in lepo vožen z motorjem in pogonom ne bi smelo bit težav, čeprav ta generacija Legacyjev po besedah Maruclja in Kržiča ni tko trpežna kot ena prej. Najbolj da pokličeš enga in se mal posvetuješ...
Ko boš šel gledat avto, vzami še nekoga sabo, ki recimo ni navdušen nad tem avtom - verjetno bo opazil kako napako, ki jo ti ne boš (si pač zagledan v avto - in marsikaj "vede-nevede" spregledaš)...
Malo preglejta spoje pločevine, če je bil zaleten, uleži se pod avto - preglej kardan in menjalnik, če kej kaplja ven, stestiraj ABS (če dela),...
Naj te ne moti "tuljenje" ob speljevanju - malo je slišat pogon in vstrajnik.. pri hitrosti nad 40kmh mora pa bit avto tih (brez tuljenja).
Temeljito zasliši lastnika, postavljaj nemogoča vprašanja (u stilu "se da s tem vlečt naloženo prikolico" - boš zvedel a je vleku prikolce al ne...)... da dobiš sliko kaj se je dogajal z avtom...
Ne vem kako je z gnitjem zadnjega dela pri tem modelu - prejšnja serija je imela to bolezen, da so pričele gniti obrobe zadnjih blatnikov (ker so dal gor eno gumo, ki naj bi ščitila pleh u bistvu je pa spodaj začelo gnit) - in ta gniloba se potem širi pod zadnjimi vrati na prag oz. na stik pragu in podna - pri meni skoraj do polovice...
Če boš kupil avto, se pa oglasi - itak se mamo "Subarujčki" namen dobit...
Objavljeno: So jul 03, 2004 11:43 am
Napisal/-a nebivedu
Ta avto ima še na ključnih delih, ki najbolj gnijejo pocinkan pleh ali pa celo aluminij(tega imajo nekateri modeli).
Preveri izpod prve maske in položaj luči, tako boš takoj videl, če je bil kdaj udarjen.
Objavljeno: So jul 03, 2004 12:13 pm
Napisal/-a antonio
fotr je letos januarja prodal tak avto sam z 2.0 mašino in 210kkm L96. redno je bil servisiran pri maruclju ,čeprav je malo drag( je pač glih naš sosed) in nikoli nobenih problemov. Če je avto lepo vzdrževan gre čez 400kkm zlahkoto. problem pa je rja kot so že nekateri povedali, nam je malo začel rjaveti okoli sprednje šipe na strehi in pa na robovih prtljažnih vrat. Je pa to po mojem mnenju eden izmed najbolj vzdržljivejših avtov pri nas.
Objavljeno: So jul 03, 2004 3:54 pm
Napisal/-a nebivedu
Moj avto bo imel čez 3000km polnih 300.000km prevoženih brez generalne, s tem, da je najmanj 20% od teh kilometrov narejenih po brezpotjih in makadamskih cestah, pa avto še kar dela in še misli delat.
Avto pa je L.85 subaru GL 1.8 4WD wagon, iz tega modela so potem razvili legacyja.
Vzdržljiv je full, pa tut marsikatero skakanje preko robnikov, pa drajsanje s podnom in podobne stvari je preživel, pa še kar dela.
Olje sem nazadnje zamenjal pred 57.000km, pa ga bom ta mesec k bo plača. Bo pol še lepš delal.
Objavljeno: So jul 03, 2004 5:09 pm
Napisal/-a Tomaz40
Lej kilometri nej te pri tem avtu ne skrbijo, ker ima bokser mašino. Ti motorji so narejeni tko, da imajo največjo moč pri nizkih obratih in jih ni treba priganjat, pa tut če jih nisi nič pridobil in so zato načeloma zelo vzdržljivi.
Jest sem se ene par dni vozil okoli z legacyem, kot nadomestni avto in je dobre stroj.
LP
Objavljeno: So jul 03, 2004 11:04 pm
Napisal/-a mambo
HVALA VSEM KI MI POMAGATE PRI IZBIRI LEGACYA IN STE MI PRI ODLOČITVI ZELO POMAGALI
TA LASTNIK JE BIL DO AVTA ZELO SPOŠTLIV :P
IMEL NI NOENIH ZADRŠKOV KO SM OMENIL DA AVTO PELJEVA DO KLEPARJA IN DO MEHENIKA SEVEDA NA PREGLED
IMA KOLEGA KI DELA NA SUBARU SERVISU IN MU REDNO SERVISERA AVTO DOMA NA 9000-10000kmSVEČE,OLNI IN BENCINSKI FILTER,ZRAČNI FILTER IN OLJE OPOZORIL ME JE TUDI DA NI VSAKO OLJE DOBRO(a to drži

)
JE PA TUDI LJUBITELJ LEGACYA
L.P.
Objavljeno: So jul 03, 2004 11:24 pm
Napisal/-a GorazdO
Marucelj toči not Shell Helix Plus (cca 2500 sit liter); v motor gre 4.5 litra; sam pomoje je dobro kterokoli drugo (5W40, ali celo 10W40 če ti prejšnjega preveč pije); npr. Elf Excellium 5W40 je dost pocen, pa ok olje. Pazi le na gradacijo -> piše v knjigci ki jo dobiš zraven avta..
V menjalniku in diferencialu je pa "neko olje" - tudi Shell-ovo, sam zanimivo je to, da na sodu piše "For Subaru Only"

Menda je finta v visko sklopki. Jaz sem pred 1000km vlil v menjalnik Fuchs (80W90), pa je zaenkrat še vse ok...
Ko pridem iz Slovenj Gradca, bom nalimal še en link s service manuali za EJ22.
Btw - menjat svečke na 10k km je potrata denarja - menja se jih po potrebi; pravtako benc. filter... Da bi kdo menjal zračni filter na 10.000 km pa še nisem slišal... :shoc:
Če boš kupu Subaruja (ne nujno tega) se vsekakor pridi pokazat...
aja, PA NE SE DRET - piši z malimi tiskanimi :P
Objavljeno: So jul 03, 2004 11:33 pm
Napisal/-a GorazdO
mambo je napisal/-a:JE PA TUDI LJUBITELJ LEGACYA

L.P.
moj prodajalec (možakar 64 let) je imel 3 solzice v očeh, ko sem ga odpeljal - ma pa doma še 2 Legacyja in enga Foresterja.. sam je reku, da te ta novi "niso to" kar je bil ta -ta star

Objavljeno: So jul 03, 2004 11:44 pm
Napisal/-a GorazdO
tomaz40 je napisal/-a: Ti motorji so narejeni tko, da imajo največjo moč pri nizkih obratih in jih ni treba priganjat, pa tut če jih nisi nič pridobil in so zato načeloma zelo vzdržljivi.
Jest sem se ene par dni vozil okoli z legacyem, kot nadomestni avto in je dobre stroj.
LP
To sicer res drži - tam okol 3k RPM res lepo potegne... sam zanimiv zvok dobi šele pri 4000rpm, pri 5k se mu pa "utrga"

:P

Kot bi vozu "HitroletečHladilnik"
glede druge trditve se pa strinjam.
Ni glih dirkalnik, je pa lep in vzdržljiv stroj. Pa plaaaaaacaaaaa je

Objavljeno: So jul 03, 2004 11:58 pm
Napisal/-a GorazdO
Objavljeno: Ne jul 04, 2004 7:57 am
Napisal/-a CST™accim
mamo subaruja doma, ima 192.000 km, dela bolš kot pa velik avtomobilov z 80.000 km. pa res ga nismo pazil (lukne, makadami, blato, sneg, voda...) je pa redno servisiran.
mal preglej avto, pa če je vse o.k., pač kupi

Objavljeno: Ne jul 04, 2004 12:43 pm
Napisal/-a nebivedu
GorazdO je napisal/-a:Marucelj toči not Shell Helix Plus (cca 2500 sit liter); v motor gre 4.5 litra; sam pomoje je dobro kterokoli drugo (5W40, ali celo 10W40 če ti prejšnjega preveč pije); npr. Elf Excellium 5W40 je dost pocen, pa ok olje. Pazi le na gradacijo -> piše v knjigci ki jo dobiš zraven avta..
V menjalniku in diferencialu je pa "neko olje" - tudi Shell-ovo, sam zanimivo je to, da na sodu piše "For Subaru Only"

Menda je finta v visko sklopki. Jaz sem pred 1000km vlil v menjalnik Fuchs (80W90), pa je zaenkrat še vse ok...
Ko pridem iz Slovenj Gradca, bom nalimal še en link s service manuali za EJ22.
Btw - menjat svečke na 10k km je potrata denarja - menja se jih po potrebi; pravtako benc. filter... Da bi kdo menjal zračni filter na 10.000 km pa še nisem slišal... :shoc:
Če boš kupu Subaruja (ne nujno tega) se vsekakor pridi pokazat...
aja, PA NE SE DRET - piši z malimi tiskanimi :P
Jst točim v menjalnik pa valvoline in po 100.000k km imam še vedno čisto olje, brez kakršnihkoli ostruškov in kovinskih delcev, tko da očitno je kr dober. Dodal sem pa motorup - tist za menjalnike in res deluje, menjati se je začelo lažje in menjalnik je res tišji.
Olje v mašino pa dajem najcenejši elf 15W40 ki stane mal čez 1000 sit, pa dela mašina brez problemov.
Svečke menjam na 50.000km in oljni filter tudi, zračni filter pa menjam po potrebi.
Objavljeno: Ne jul 04, 2004 2:38 pm
Napisal/-a CST™accim

nebivedu tvoj subaru je pa sanjski avto

Objavljeno: Ne jul 04, 2004 3:58 pm
Napisal/-a nebivedu
Ni sanjski - k sm ga dobil u roke je bil prej gnil smetnjak, kot pa avto, vse je bilo gnilo pregnito ali pa luknjasto, razen mašine, ki je že takrat delala ko urca, sam k sm ga poštimal pa zadeva res dobr dela. Res nobenih problemov, pa lahko še tok norim pa skačem čez robnike. Če pa ne verjameš, pa prašaj koga, ki se je že vozu z mano čez robnike zadaj za leclerkom.
Objavljeno: Ne jul 04, 2004 4:47 pm
Napisal/-a CST™accim
sj ti vrjamm. mamo subaruja doma

Objavljeno: Ne jul 04, 2004 10:03 pm
Napisal/-a mambo
Dober večer pišm z malo pa nč se ne bom dru.Bom pa raj neki uprašu.
Al ma res subaru mal tršo sklopko pa mal bl robustno se šalta
Pa če kašn za kakšnaga ve
Da jih mal več

k baje to nič ne škodje ANE.
A tista o robnikih res drži
POL JE PA TO RES AVTO
Pa plaaaaaacaaaaa je
KAJ SI PA IS TEM MISLU(jest nimam pojma)
MAMBO
L.P.
Objavljeno: Po jul 05, 2004 5:45 pm
Napisal/-a cheno
subaru ima najmehkejšo sklopko kar sem jih pri avtu videl/čutil. Seveda če je prav naštelena...če sklopka ne "odvoji" dosti pol se zatika pri prestavljanju.
@mambo: dej bolj razumljivo piši!