Stran 1 od 1
še ena o cukanju
Objavljeno: Po jul 05, 2004 7:06 pm
Napisal/-a georges
No zgleda da je to največji problem vseh. No pri meni je tko. Avto mi cuka samo takrat kadar je vroče, pozimi teh problemov ni pa tudi to je odvisno vžiga avtomobila to mislim tko.
Prvič: avto čez noč stoji v garaži zjutraj zakurblam pač se vklopi avtomatski čok in obrati se dvignejo na 1500 in tam obstojijo in avto laufa pod temi obrati dam gas in obrati se spustijo in takrat pol avto cuka dokler je hladen.
Drugič: avto ob bol mrzli noči stoji v garaži avto zalaufam obrati na 1500 in brez dajanja na gas padejo na normalno in pol avto teče kot urca.
No nekje marca sem dal varit pa ravnat kolektor pred tehničnim zaradi izpušnih plinov blo je vse idealno na tehničnem pol po mesecu pa pol se je pa spet začel to pojavlat takrat sem dal še tut svečke zamenjat. Naj še dodam da mehanik ni mogel zamenjat enga vijaka ki je bil strgan je mogoče da se je spet kolektor zvil in preko lambde sonde zopet ne dela prave mešanice in mu pol malo zajebe avtomatski čok? Avto Vectra99 1.8 16V.
Objavljeno: Po jul 05, 2004 7:09 pm
Napisal/-a lisko
Bi lahk pravilno sklepal..... kao mu da več mešanice in svečke več ne zmorejo pravega vžiga.... avto več nima pravega zgorevanja in posledično cuka.
Objavljeno: Po jul 05, 2004 7:14 pm
Napisal/-a georges
Sam kako da se to pol nardi samo pri višji temperaturi? Sicer obrati ne nihajo ker bi pol lahko bil regulator teka, pojavla se če prej cuka da ko stisnem gas na mestu obrati padejo do 1000 pol pa po kaki sekundi na normalo če pa avto prej ne cuka pa direkt pade na normalno.
Objavljeno: Po jul 05, 2004 7:27 pm
Napisal/-a georges
Hmmmmm... neki me je prešinilo v glavi. Mogoče je pa tko. Pač na kolektorju vleče zrak in posledišno dela prebogato mešanico s premalo zraka in pol hladen cuka sploh ko je zrak poleti redkejši zaradi višje temerature pol pa ko se tut avto segreje pa to še nekako gre. Zato mi sploh pr vklopjeni klimi se obrati še bol povečajo. Bom peljal k mehaniku sam da še en drug del prej nabavim da ga zamena da ne bo treba pol še naknadno razdirat. Prav razmišlam glede cukanja? Kako drugo mnenje?
Objavljeno: Po jul 05, 2004 8:41 pm
Napisal/-a mona
Mogoce ti je pa crknil motorcek od lopute, ki izbira topel zrak s kolektorja ali pa hladen direkt. Ali pa ti je crknil regulator temeperature. Ali pa ti je crknil termo clen, ki meri temperaturo zraka ali pa termo clen, ki meri temperaturo hladilne tekocine.
Ko se vklopi klima se pri skoraj vseh avtih avtomatsko dvignejo vrtljaji prostega teka.
Objavljeno: Po jul 05, 2004 8:47 pm
Napisal/-a georges
Kako se pa to da to preverit če je kej od tega šlo? Sliši se zapleteno. Kje pa so tiste lopute? A so vse v motorčku za tek? A tester na servisu bi odkril če je kej narobe? Če bi pol se bom že ta teden odpeljal na servis da probajo al pa vsaj enkrat na novo naložijo program.
Objavljeno: Po jul 05, 2004 8:59 pm
Napisal/-a mona
Loputa je nekje med kolektorjem in filtrom za zrak. To ni isto kot motorcek za prosti tek, ki ti verjetno dela ok, ker ti obrati ne nihajo. Termo cleni zgledajo kot vijak, na katarega je prikljucen kabel. Kje so pri Oplih ne vem. Za zrak je obicajno blizu lopute za gas. Za vodo pa nekje blizu crpalke za hladilno tekocino in je privit v blok motorja ali crpalko. Na brzino preskusis tako da kabel snames in se znizajo ali pa zvisajo obrati pri prostem teku. Ce ostanejo isti zna biti da je clen fuc. Ma ce ne ves kaj je kaj, pusti pri miru. Tester bi moral pokazat kaj je narobe. Ce najdes kje podatke pa z ohm-metrom pomeris upornost.
Objavljeno: Po jul 05, 2004 10:07 pm
Napisal/-a *bojci*
Tisto loputo pri mešanici hladnega in vročega zraka sem jaz vrgel dol...bila je narejena na bimetalu...ko se je stvar zadosti segrela, potem je preklopila loputa na mrzel zrak...
Jaz nisem opazil spremembe razen tega, da se motor dalj časa greje na delovno temperaturo.
Objavljeno: Po jul 05, 2004 10:25 pm
Napisal/-a georges
mona je napisal/-a:Loputa je nekje med kolektorjem in filtrom za zrak. To ni isto kot motorcek za prosti tek, ki ti verjetno dela ok, ker ti obrati ne nihajo. Termo cleni zgledajo kot vijak, na katarega je prikljucen kabel. Kje so pri Oplih ne vem. Za zrak je obicajno blizu lopute za gas. Za vodo pa nekje blizu crpalke za hladilno tekocino in je privit v blok motorja ali crpalko. Na brzino preskusis tako da kabel snames in se znizajo ali pa zvisajo obrati pri prostem teku. Ce ostanejo isti zna biti da je clen fuc. Ma ce ne ves kaj je kaj, pusti pri miru. Tester bi moral pokazat kaj je narobe. Ce najdes kje podatke pa z ohm-metrom pomeris upornost.
Za loputo dvomim da bi bila. Za senzor pa vprašanje. Bom prvo kolektor dal zrihtat tako kot more bit ker sej pravim da ko mi ga je mehanik prvič rihtal je blo pol kr neki časa vse ok nobenih razlik pri obratih nič pol čez čas se je pa počasi začelo spet pojavlat. Bom še napenjalec zunanji nabavil da mi ga zamena pa mora itak kolektor stran jemat pa črpalko za servo volan pa termostat pa še kej bi se našlo pa mi zasproti vijak v glavi za kolektor zamenja pa vse nazaj. Slišal sem da naj bi za kolektor obstajala neka pasta ki se namaže ki naj bi pol zatesnila bolj kot tesnilo. A je to res?
Objavljeno: To jul 06, 2004 8:36 am
Napisal/-a hannibal
Pozdravljen
Imam astro 1.8 16 v ki so jo pestile podobne težave in sem hodu od poncija do pilata. Vsi na oplovih servisih so zatrjevali da je regulator prostega teka (strokovnjaki za ople)-na testerju ga ne pokaže če je v okvari.Na koncu obupa sem napako povedal še splošnemu mehaniku, ki je dejal:malenkost! Očistil je difuzor in avto dela ko ura. Difuzor je pod loputo za zrak in je bil zapacan zato je v njem pri prostem teku vrtinčilo zrak in so obrati nihali. Ni nujno da strokovnjaki-navidezni- vejo vse. Včasih je splošni mehanik precej bolj pozoren na okvaro.
Objavljeno: To jul 06, 2004 9:26 am
Napisal/-a georges
hannibal je napisal/-a:Pozdravljen
Imam astro 1.8 16 v ki so jo pestile podobne težave in sem hodu od poncija do pilata. Vsi na oplovih servisih so zatrjevali da je regulator prostega teka (strokovnjaki za ople)-na testerju ga ne pokaže če je v okvari.Na koncu obupa sem napako povedal še splošnemu mehaniku, ki je dejal:malenkost! Očistil je difuzor in avto dela ko ura. Difuzor je pod loputo za zrak in je bil zapacan zato je v njem pri prostem teku vrtinčilo zrak in so obrati nihali. Ni nujno da strokovnjaki-navidezni- vejo vse. Včasih je splošni mehanik precej bolj pozoren na okvaro.
Ker letnik pa je tvoja astra? Povej še al so obrati nihali al se niso hoteli takoj spustit na normalno? A ti je tut cukala hladna? Zdi se logično ker naj bi bilo s temeraturo zunanjo povezano tudi to kako je odprta loputa za zrak kadar se vključi avtomatski čok. A naj bi blo tako?
Objavljeno: Pe jul 09, 2004 8:13 am
Napisal/-a hannibal
Astra je 97 letnik 115 konj, simptomi so bili takšni da so obrati včasih nihali pod 1000 do 500 al pa je crknala. Včas mi je obrate nabilo na 1500 in so padli počas na 1000.Strokovnjaki na servisu opel bi mi zamenjali kr vse elektronske komponente.Nimajo pojma.Itak so me nategnali da sem kupu nov regulator prostega teka ( brez veze) stanje je bilo isto.Vrgu sem proč 33000 sit,če bi ga pa pr njih kupu bi pa 44000sit.Avto je to počel ko se mu je zahotelo, včas pri hladnem včas pri vročem motorju.Cel obupan nad njim sem šel k splošnemu specialistu ki mi je v eni uri sčistil difuzor-na roke-.Vzel ga je dol in orng učistil. Sedaj v prostem teku deluje normalno že cca dva mesca.
Kaj pa pri sami vožnji ti avto normalno vleče? Men je šel ko nor tud ko me je zajebavalo to nihanje.Imam pa 170000 prevoženih pa mi je mehanik reku da gre in vleče bol ko novi 125 konjski motor
Drogače bom pa sedaj ko sem avto porihtal prodal opla ker so to navadne jajce in nikol ne veš ka ti lohk od elektronike crkne
Objavljeno: Pe jul 09, 2004 10:17 am
Napisal/-a georges
Ja avto dobr vleče, tako kot prej ko še ni blo teh problemov. Sem že zmenjen z mehanikom da mi bo to spucal. Glede elektronke ne vem nisem mel problemov
opel vektra cukanje
Objavljeno: So avg 14, 2004 6:27 pm
Napisal/-a sladan
opel vektra ti cuka zato ker imaš AGR ventil cena pa je novega okoli (50.000) slab saj je tudi meni cukal avto jaz imam opel vektro let 96 1.6 16VGL sej ti pol sveti kmalu lučka oranžna meni je začela šele čez nekaj časa prvo mije začel cukati in sem ga pelu serviserju in noben ni vedu kaj je še le čez nekaj časa se je prižgala lučka na armaturi in sem ga pelu na servis in je reku da je ventil ARG slab. lp 8)
Objavljeno: Po avg 16, 2004 1:15 pm
Napisal/-a georges
No naj povem kako pa kaj je bilo primehaniku. No semmupojamralpa je vseskupa razdrl pa očistil; je rekel da je blo kup svinjarije v sesalnem kanalu za zrak problem z obrati se je pa pojavljal zaradi zunanjega napenjalca jermena ker je bil ležaj napol zariban in je motor vse skupaj težje poganjal sploh z vključeno klimo in zato obrati niso padli na tak položaj kot bi morali bit zdaj je pa z obrati vse ok

tako da je bil v tem problem.
Kaj bi blo pa posledica cukanja pri hladnem motorju pa še to samo zdej ko je vročina pa on ne ve in jaz tudi ne. Sicer pa mi je cukal tudi lani poleti pol pozimi je blo ok letos poleti pa spet isto. Luška se pa zaenkrat še ni prižgala.
Objavljeno: To sep 28, 2004 12:52 pm
Napisal/-a plazydor
Men dela tako tud Chrysler neon l95. Dali ste mi nekaj idej kaj bilo. Ker so mi na servisu rekli, da je treba računalnik menjat (sam da bi zaslužili). Samo men cuka samo ko je topel motor in ko se vozim do 3000 obratov. pol pa dela kot urca.