Stran 1 od 1
Pedal bremze na c3 trd
Objavljeno: To jul 13, 2004 6:57 am
Napisal/-a Mrcina
Eno vprašanje bi imel. Na sestrinem citroenu c3 je pedal bremze, preden vžgeš avto, popolnoma trd. Isto kot da bi ga pri ugasnjenem motorju napumpal. posledično bremza ne prime popolnoma nič, dokler avta ne vžgeš. Kar je precej nerodno, če avto stoji na nagibu, saj moraš vedno čuvat, da je ročna zategnjena, preden pritisneš sklopko, da vžgeš avto. A je to normalno za c3, ker tega nisem videl še pri nobenem avtu? Al gre za kako napako? Hvala za odgovore. Aja, avto je takorekoč nov, 3 mesece in 5000km prevoženih.
LP Mrcina
Objavljeno: To jul 13, 2004 7:01 am
Napisal/-a RedBull™
seveda da je trd,ker servoojačevalec ne dela...ne razumem zakaj te to moti,če parkiraš v klancu,daj v prestavo,pa ročno potegn,če se pa med vožnjo ustavljaš na klancih,ti pa avto lavfa tko da nebi smel met problema.
Objavljeno: To jul 13, 2004 7:59 am
Napisal/-a Mrcina
Pri vseh ostalih avtih, ki sem jih vozil, pa vsi so imeli servoojačane bremze, je bremza še vedno prijela, ko si ugasnil avto, oziroma preden si ga vžgal. Samo če si jo prevečkrat pritisnil pri ugasnjenem avtu je ratala popolnoma trda (se ne premakne niti za mm) in ni več prijela. In ta stvar mi je logična. Sam pri c3 pa je trda TAKOJ, ne da bi jo predtem parkrat pritisnil. Zdej pa ne vem al je to posebnost pri servu al gre za kako napako. Ne vem zakaj bi moral met ročno zategnjeno, ko ga vžigam. Jst ko ga vžgem, ga mam v brzini pa bremzo tiščim (če je nagib), pol pa pač normalno speljem. ne vem po keri logiki bi avto mogu met zategnjeno ročno, preden spelješ.
LP mrcina
Objavljeno: To jul 13, 2004 8:25 am
Napisal/-a Mate
Ocitno ma C3 majhen "rezervoar" za sitsnjeno zavorno tekocino in zato zelo hitro zgubi pritisk, al pa je mogoce premal zavorne tekocine. Poskus to mal pogledat, sej bi mogu najdt eno tako posodico, pa min pa max ma oznaceno... vsaj pr Golfu IV.
Drgac pa jest skor nikol ne tiscim bremze med vziganjem motorja. Levo nogo lepo na sklopko, desno pa pr gasu, rocna pa zategnjena, ce je klanc... ce ga ni, je ponavad odtegnjena.
Objavljeno: To jul 13, 2004 10:51 am
Napisal/-a Mrcina
Hmmm, ravnokar klical servis, trdijo da je to popolnoma normalno... Je res? Ma kdo na c3 isto trd pedal bremze pred vžigom? Al pa na kakem drugem avtu? svašta, jst to še na nobenem nisem vidu...
Objavljeno: To jul 13, 2004 1:05 pm
Napisal/-a RedBaron
Ma pomoje to ni normalno!!
Poloti so meli podobne težave (prejšnji model, pred face lift-om) tam je bil vzrok v prepereli cevki, ki je "dovajala podtlak" do sevo ojačevalnika.
Probaj zalaufat avto, pritisni bremzo (jo drži) in ugasni avto. Če pedal takoj postane trd, ali ga celo potisne navzgor, pol ti verjetno nekje sesa zrak!
Če se to dogaja, pri delujočem motorju odpri havbo in poslušaj če pri cevkah okoli servota kje sesa zrak.
Samo če se to dogaja, pol mora že kar fajn spuščat.
Drugače pa pusti avto stati čez noč, zjutraj pa mora pedal še vedno bit mehak!!
Pol pa na servis in naj zamenjajo (saj ti pripada garancija)!
Tudi če ma zelo mali sevo boben (kar pa verjetno nima), mora (če vse vredu tesni) pedal ostati mehak!!
Objavljeno: To jul 13, 2004 1:12 pm
Napisal/-a Mrcina
zdejle me je to prov razpiz***o in grem takoj ko pridem s šihta pregledat ene dva c3-ja če jim isto dela, pa prečekiral bom to, kar ste mi dozdej napisali. Dejte še napisat če je pri kakem avtu to isto. Ker res ne vem al sm jst butl pa ne poznam najnovejših dosežkov servo tehnike, al je pa un tip na servisu i****...
LP Mrcina
Objavljeno: To jul 13, 2004 8:49 pm
Napisal/-a AgitatoR
A radio pa dela v C3 tko k more ?
Objavljeno: To jul 13, 2004 8:52 pm
Napisal/-a Klausz
Kaj pa klima? Normalno dela?
Objavljeno: To jul 13, 2004 9:09 pm
Napisal/-a AgitatoR
On ze ve zakaj to sprasujem. In ja vem da nima veze z bremzami.
Objavljeno: Sr jul 14, 2004 6:50 am
Napisal/-a Mrcina
Objavljeno: So jul 17, 2004 5:40 pm
Napisal/-a avtomobilist
Crknil ti je nepovratni ventil, ki se ponavadi nahaja med servo ojačevalnikom in vakum cevjo, ki gre iz tega ventila na sesalni kolektor (oz. vakum pumpo pri dizel motorju).
Funkcija tega ventila je, da kljub ugasnjenem motorju zadrži vakum v servo ojačevalniku in ti s tem omogoči 2-3 zaviranja z ugasnjenim motorjem.
Strošek popravila bi moral biti minimalen.
Objavljeno: So jul 17, 2004 9:17 pm
Napisal/-a torstorm
se strinjam.

Pedal ne sme ostati trd v nobenem primeru.
Objavljeno: Ne jul 18, 2004 7:48 am
Napisal/-a JohnyR
avtomobilist je napisal/-a:Crknil ti je nepovratni ventil, ki se ponavadi nahaja med servo ojačevalnikom in vakum cevjo, ki gre iz tega ventila na sesalni kolektor (oz. vakum pumpo pri dizel motorju).
Funkcija tega ventila je, da kljub ugasnjenem motorju zadrži vakum v servo ojačevalniku in ti s tem omogoči 2-3 zaviranja z ugasnjenim motorjem.
Strošek popravila bi moral biti minimalen.
Točno tako.
Isti problem je mel brat na Peugeot Partnerju. Če je avto v garanciji, je popravilo zastonj, traja pa pet minut. Pojdi na servis, in jim reči naj ti zamenjajo. Če ti rečejo, da je normalno se pa skregi, ker ga ni avta na svetu, ki bi mel trd pedal preden vrgeš avto (enkrat se sigurno da zabremzat).