Stran 1 od 1
Kaj je to in Čemu služi?
Objavljeno: So jul 17, 2004 3:45 pm
Napisal/-a lisko
In sicer tole:
Kok se men dozdeva je to senzor za avtomatski čok. Vezan je iz pumpe (napajanje) pa prek tega senzorčka pa nazaj na pumpo. Sem ga meril in z njim se ne dogaja nič...
Ne prejavaja elektrike. Do njega je tok dalje pa ne..... pa ni važn al je avto mrzel al ogret.
Fora pa da avtek normaln vžiga pa gre super pa vse samo zadnje čase (zadnji mesec) je poraba prišla iz 4.9-5.2 do 5.9-6.3 in mi to ni nekak najbolj normaln. Vozim skoz isto tko da ni to posledica težke noge.
Zadnjič sem tankal na MOL-u (drgač vedn na petrolu) pa je avtek ratal nekak bolj živahen ampak porabi pa več, pa ni važn kje tankam (sam za foro sem tanku na MOL-u). Zdej pa ne vem al je to zarad tega senzorčka, ker nečemu sigurno služi dogaja se pa z njim nič.....

al je to zaradi tega ker sem tanal na molu pa je kao mi kanale prepucalo?
Objavljeno: So jul 17, 2004 4:11 pm
Napisal/-a red_mamba
Probi še na kaki petki zmerit, če ne bo isto potem veš da je kaput pa zamenjaš.
Pri fiatih je senzor, ki uravnava čok na bloku motorja tako da ne vem.
Objavljeno: So jul 17, 2004 8:44 pm
Napisal/-a lisko
senzor je takoj za vodno pumpo in sicer na cevi ki gre direkt iz glave. Torej ko se motor zagreje se z njim tud voda in potem mora zauh izklopit..... ampak zgodi se pa nč..... pa avtek vedn dober zalaufa sam pije mal več. Po logiki mi je nekak da zauga ne izklopi ( več nafte) in potem tudi posledično pije več. Sam ni mi pa logično, če je zdej rečmo zaug uklopljen (kao ni elektrike dalje od senzorja) pol je izklopljen ko je elektrika?
Aja sem pa probal vezat direktno ....... brez razlike tud med delujočim motorjem sem se špilal s kontakti pa ni nobene razlike......
Ni mi jasn nič.

Objavljeno: So jul 17, 2004 9:11 pm
Napisal/-a torstorm
ni ta senzor mogoče za merjenje temperature za ventilator.
Objavljeno: So jul 17, 2004 9:44 pm
Napisal/-a RedBull™
torstorm je napisal/-a:ni ta senzor mogoče za merjenje temperature za ventilator.
termočlen je na hladilniku,tko da ni to to.
Ampak tud mene to zanima zato k sm eni petki menju olje pa manšete,pa sm to opazu,sam nism mel časa,da bi se naprej poglabljal.
Objavljeno: Ne jul 18, 2004 1:44 am
Napisal/-a lisko
Pa sej se na slikci vidi kam je vezan vse skupi...... termočlen za ventilator bi mel vezan kable pol na ventilator. To pa se lepo na slikci vidi da so kabli iz pumpe ( tam ko je elektroventil za dovod nafte) in potem prek tega člena in nazaj na nek eletroventil na pumpi ( prav vidi se da je neki ventil.....pa še pol ma eno cevko stran speljan nekam u drugi konc pumpe). In zanima me kaj sploh je to in čemu služi. Prvo sem mislu da je zaug..... sej naj bi bil ...... sam zakaj pa mrzel normalno vžge tud če je to odklopljen? (kar pa v bistvu je ker tko ne prevaja elektrike) pa tudi če je vezen direktno ni nobene razlike. Tko počas mi ni več jasn čemu sploh to služi.....
Da bi blo pa vse hin ( tale senzor pa oni elektrovetil al karkol že je......pa tudi ni logike ker skoz vžiga normalno.... res da včasih po treh cilindrih ampak tist so šobe krive)
Tko da če ma kdo še kako idejo....... prosim na plan z njo prej ko se brezglavo zaženem u trgovine iskat tale senzorček.
Objavljeno: Ne jul 18, 2004 1:51 am
Napisal/-a lisko
torstorm je napisal/-a:ni ta senzor mogoče za merjenje temperature za ventilator.
Ni to čist nič povezan s hlajenjem motorja...... ker hlajenje dela normalno.
Objavljeno: Ne jul 18, 2004 3:15 am
Napisal/-a ITA_car_fan
i think...
da je batman super street preformance booster injector??? zamenji žice..

Objavljeno: Ne jul 18, 2004 10:40 pm
Napisal/-a lisko
Res noben ne ve? pa včasih se je pa še najdu kak mehanik tle gor.....
Objavljeno: Ne jul 18, 2004 11:09 pm
Napisal/-a monster_d
lisko je napisal/-a:Res noben ne ve? pa včasih se je pa še najdu kak mehanik tle gor.....
Hm... Jaz sem pa skoz mislo da si ti mehanik

Objavljeno: Ne jul 18, 2004 11:12 pm
Napisal/-a lisko
Objavljeno: Ne jul 18, 2004 11:13 pm
Napisal/-a monster_d
Men je tak useeno, sam da se na yugote spoznas
Na dizle pa se se zaenkrat niti nerabis ker se dolg nebom dizla mel

Objavljeno: Ne jul 18, 2004 11:38 pm
Napisal/-a AgitatoR
Hm pri segreti masini snem dol ta kabl bos vidu kok se ti bo hitr ohladu. Se mi namrec dozdeva da je to stikalo za temperaturni cagr.
Objavljeno: Po jul 19, 2004 4:14 am
Napisal/-a lisko
Samotar je napisal/-a:Hm pri segreti masini snem dol ta kabl bos vidu kok se ti bo hitr ohladu. Se mi namrec dozdeva da je to stikalo za temperaturni cagr.
BI lahk mel prav...... sam moja petka nima cajgara za temparaturo.....
Poleg tega je vezan na BOSH pumpo.
Objavljeno: Po jul 19, 2004 8:01 am
Napisal/-a nebivedu
A ni to avtomatski zaug - dokler je mašina hladna ti daje drugačne impulze pumpi, potem ko se pa ogreje pa daje normalne, da ti mašina normalno dela.
Objavljeno: Po jul 19, 2004 2:08 pm
Napisal/-a lisko
nebivedu je napisal/-a:A ni to avtomatski zaug - dokler je mašina hladna ti daje drugačne impulze pumpi, potem ko se pa ogreje pa daje normalne, da ti mašina normalno dela.
Ja sej zato bi naj blo ja ...... sam če pa če sklenem se nič ne zgodi..... zato mi ni logike. Impulzev pa po moje ne daje ampak sam al spusti tok prek al pa ne.U mojem primeru ga nikol ne. Jaz sem že razmišljal da je mogoče kao varnostni senzor kao če se bi motor pregrel da bi izklopu dovod nafte..... sam takrat bi avtek vgasno če bi probal to kratko sklenit..... tko se pa ne zgodi NIČ

Objavljeno: Po jul 19, 2004 2:27 pm
Napisal/-a din
A si probal zmerit upornost tega čuda pri hladnem/toplem. Tudi sam sem takoj pomislo, da je to kar tudi sam misliš. Za dislare je pojem "zaug" malo drugače tretiran kot pri bencincih. Marsikateri stari dizel sploh nima tega sranja.
Žal ti kaj dosti ne morem pomagat, kot pa to da sledi žičkam in tam kjer se končajo poglej kaj je sploh za eno čudo na drugi strani in kaj se z njim dogaja. Mogoče je zaštekal, mogoče se da predelat na ročno komando, je še najboljša varianta.
Za povečanje porabe pa so lahko krive ravno dize (ti v nizkih obratih spira bate), tako da to čim prej menjaj, če se še hočeš vozit en čas. Je pa pri dizlih xy variant, kaj je vse lahko (dize, svečke, kompresija, pumpa, filter......)
Objavljeno: To jul 20, 2004 9:05 pm
Napisal/-a Bric
Zmeri upornost na kontaktih pri mrzlem in toplem motorju. "zrak" pri dizlu deluje tako, da ti zviša minimo obratov motorja, ko je motor mrzel. Za povišano porabo je lahko kriv tudi pokvarjen termostat.
LP
Bric