Stran 1 od 1

merilec pretoka zraka pri TDI motorjih

Objavljeno: Ne jul 18, 2004 6:23 pm
Napisal/-a modrina
Prosim če se mi oglasite tisti lastniki vozil, ki imate izkušnje z okvaro , ki jo baje povzroča merilec pretoka zraka. zanima me kje se dobi najcenejši merilec pretoka zraka in ker se to dogaja baje vsem po prevoženih 50000 KM ali je možna brezplačna menjav in kje.
hvala vsem ki mi boste posredovali kakršno koli informacijo v zvezi z merilcem pretoka zraka!
LP

Objavljeno: Ne jul 18, 2004 8:46 pm
Napisal/-a red_mamba
kaj če bi opisal problem ki se ti pojavlja? bomo lažje presodili ali bi se lahko pripisala merilcu zraka.

Drugače je pa odvisno kako ti crkne, meni je včasih vedno zračni tlak (poraba 11L) včasih je kazal nadtlak (13L pa ni trurbo mašina :D) sedaj ko sem ga zamenjal je poraba normalna 7.5L, mam pa za bencinerja, pri dizlu je malo drugače ker imaš turbino mora kazati nadtlak ampak moralo bi se ti poznati na porabi če je problem "konstantne" narave

Objavljeno: Ne jul 18, 2004 8:59 pm
Napisal/-a CST™accim
ja opiš po čem sklepaš da je to? itd.
nm je zarad tega (senzor šel v maloro) cukov (turbo bencinar)

Objavljeno: Ne jul 18, 2004 9:37 pm
Napisal/-a Rjuhar
Pri Debevcu stane menjava 35000 z delom. Kolegu so ga menjal na škodinem TDIju. Oni uveljavljajo kulanco, ki je za ta del dozivljenska.

Objavljeno: Po jul 19, 2004 9:52 am
Napisal/-a MDevil
Lahko pa das pri RSR-u v LJ preprogramirat BC, da ti nikoli več ne upošteva LMM-ja. Cena je 25000+DDV. Obe varianti, serijski in s čipom. Sam imam tuning+preprpgramiranje LMM, pa dela super-nikoli več zafrkancije. To je na žalost rak rana na TDI motorjih. Če pa imaš VW ali AUDI se opa zgovarjaj na kulanco. Pogoj je redno servisiranje na original servisih. Za Seat in Škodo lahko tudi poskusiš :-P

Matej

Objavljeno: To jul 20, 2004 9:50 pm
Napisal/-a modrina
Matej! zanima me če si dal preprogramirat pri svojem vozilu. ali se ti je kaj povečala poraba goriva in kako je z izpušnimi plini (ali ustrezajo normativu ko pelješ na tehnični pregled). me pa zanima tudi to zakj je potem tovarna vgradila merilec pretoka zraka, če ga lako obideš s preprogramiranjem . lep pozdrav in hvala za odgovor!

Objavljeno: Sr jul 21, 2004 7:26 am
Napisal/-a MDevil
Ja, preprogramirat sem dal na svojem avtu, Octavia TDI. LMM mi je crknil že trikrat, prvič pri 23.000, potem pri 52.000, nato še pri okrog 78.000, nazadnje pa je avto spet slabše vlekel pri 120.000 :evil: . Prvič so mi priznali kulanco 70%, vse naslednje sem plačal sam.

Tako da sem imel dosti te zafrkancije in sem sedaj nazadnje dal preprogramirat LMM pri 127.000-sedaj je mir. Čip imam že od 56.000km in lahko samo priporočam-poraba je pri meni manjša za vsaj 0.5 litra pri enaki vožnji kot prej. Kombinacija čipa in preprog. LMM-ja pa seka. Problemov nobenih, na tehničnem prideš brez problema skozi, ker LMM ne vpliva na izpušne pline. Kvečjemu vpliva tuning, če niso pravilno nastavljeni vbrizgi, količina nafte, tudi vsebnost izpušnih plinov se nastavlja na VAG-u.

Zakaj se da lmm zaobit ti ne vem povedat (zakaj pa toliko crkuje ??), dejstvo je, da to počne starosta na področju tuninga-Matjaž iz RSR, torej ima dovolj izkušenj in znanja, da to ni škodljivo motorju. Vem samo da avtomobilski comp. potem upošteva druge parametre za zrak.

Več si lahko prebereš tule: http://www.rsrmotorsport.com/lmm.html

Sam sem že skoraj diplomiral iz vseh napak VW motorja :roll:

Matej

Objavljeno: Sr jul 21, 2004 9:06 am
Napisal/-a red_mamba
verjetno da namesto lmm-ja ECU gleda potenciometer lopute za zrak

Objavljeno: Sr jul 21, 2004 9:21 am
Napisal/-a Klausz
Jah jst tud vem, da je ta merilec cela jeba, vsaj pr oktavijah... se ti kr sfuka, se posebej ce se dost po mestu vozis...

Objavljeno: Sr jul 21, 2004 10:31 am
Napisal/-a MDevil
:?: , sam sem iskal samo trajno rešitev tega problema in je bilo to to. Kje bi naj bila ta loputa? Mislim pa, da gleda parametre delovanja motorja - to bi moral kakšnega tunerja ki se s tem bavi vprašat.

:Klausz
To crkuje pri vseh motorjih iz VAG koncerna-Audi,VW,Seat,Škoda, ni razlik. Je pa več problemov z motorji do nekje letnika 2002, kasneje so malo omilili zadevo. Imaš pa dva tipa teh LMM-jev, določeni motorji imajo Pierburga (boljši) ostali pa Boschevega. Obstaja alternativa, da zamenjaš z LMM-jem Pierburg od Mercedesa, sicer ne paše 100% (nima zatičev za elektroniko) ampak deluje veliko bolje kot pokvarjen. Poleg tega mislim da košta nekje 22.000 z davkom na Mercedes servisu. Nekje na netu se valja tabela, kateri model je primerliiv s VW-jevim tipom. Je pa ta Pierburg narejen drugače-senzor ima nekako zaprt, VW pa ima takšno "lluknjo" za zrak in potem v notranjosti senzor. In ta se zelo rad zapaca od vode, olja...

Matej