Ja, preprogramirat sem dal na svojem avtu, Octavia TDI. LMM mi je crknil že trikrat, prvič pri 23.000, potem pri 52.000, nato še pri okrog 78.000, nazadnje pa je avto spet slabše vlekel pri 120.000

. Prvič so mi priznali kulanco 70%, vse naslednje sem plačal sam.
Tako da sem imel dosti te zafrkancije in sem sedaj nazadnje dal preprogramirat LMM pri 127.000-sedaj je mir. Čip imam že od 56.000km in lahko samo priporočam-poraba je pri meni manjša za vsaj 0.5 litra pri enaki vožnji kot prej. Kombinacija čipa in preprog. LMM-ja pa seka. Problemov nobenih, na tehničnem prideš brez problema skozi, ker LMM ne vpliva na izpušne pline. Kvečjemu vpliva tuning, če niso pravilno nastavljeni vbrizgi, količina nafte, tudi vsebnost izpušnih plinov se nastavlja na VAG-u.
Zakaj se da lmm zaobit ti ne vem povedat (zakaj pa toliko crkuje ??), dejstvo je, da to počne starosta na področju tuninga-Matjaž iz RSR, torej ima dovolj izkušenj in znanja, da to ni škodljivo motorju. Vem samo da avtomobilski comp. potem upošteva druge parametre za zrak.
Več si lahko prebereš tule:
http://www.rsrmotorsport.com/lmm.html
Sam sem že skoraj diplomiral iz vseh napak VW motorja
Matej