Stran 1 od 1
Moder dim
Objavljeno: Po jul 19, 2004 2:43 pm
Napisal/-a vR5GTT
Avto je petka turbo, problem pa je da ko avto po dolgi vožnji, seveda ga še nekaj časa pustim laufati ugasnem mi potem ko hočem it naprej najprej zelo težko prižge in pokadi moder dim pa dodajat ji moram gas. Olja ne žre saj na šipki se ne vid. Segreta v obrate nič ne kadi, ok mal ampak res mal črnga dima, kaj bi blo lahk pri vžigu??? thanx
Objavljeno: Po jul 19, 2004 2:45 pm
Napisal/-a mišel
meni se zdi da je kar kriva turbina za moder dim

Objavljeno: Po jul 19, 2004 3:04 pm
Napisal/-a Vičo
Objavljeno: Po jul 19, 2004 3:19 pm
Napisal/-a TITan
Če je moder dim je 100 % olje. Iz kje ti pušča pa nimam pojma. Bi blo pa za probat obiti turbino, samo kr mal dvomim da v turbini to pušča?
Za črn dim kasnej je pa treba mešanco sam mal nastavt (preveč bencina).
Objavljeno: Po jul 19, 2004 3:20 pm
Napisal/-a PiLLLe
zihr ti nekje papca olje pa to ga papca tko mal nebo tega opazu na palci po kakih parih kilometrih za turbinco pa nebi vedu k nimam iskusnj z njimi
Lp PiLLLe
Objavljeno: Po jul 19, 2004 3:45 pm
Napisal/-a din
Tako kot opisuješ so lahko MOGOČE tefloni.
Priletiš z vročim motorjem, čez en čas ugasneš, razgreto olje steka mimo teflonov po ventilih, kasneje vžgeš motor, začne kurit viška olja v cil. in na ventilih, malo mrda motor (zaradi viška olja - masti svečke), čez čas vse ok.
Samo teorija

Objavljeno: Po jul 19, 2004 4:47 pm
Napisal/-a nebivedu
Prva varianta zakaj ne vžiga:
Ali ti dela ventilator za frgazer?
Če ti dela potem ti premalo hladi frgazer in ta se ti pregreva. Ker se pregreva ti tudi ves bencin, ki bi moral čakati v cevkah za ponovni vžig takoj izhlapi. Zato ti avto vroč ne bo normalno vžigal.
Preveri tudi cevke za povratni vod. Imeti moraš najmanj 3 cevi - 2 gresta iz tanka do frgazerja in 1 gre nazaj, da odvečni bencin teče nazaj v tank.
Če ti kdaj takole ne vžge probaj samo odpreti tank in ga potem takoj zapri nazaj.
Druga varianta plav dim ko je mrzel:
V turbini ti malo olje pušča( v vsaki turbini ga gre malo - nič narobe) In to ti gre v frgazer pa mal plavo pokadi - vsaka petka turbo mal pokadi tut pr šaltanju v nižjo prestavo k se obrati turbine enormno dvignejo. Nič nenavadnega.
Objavljeno: Po jul 19, 2004 6:06 pm
Napisal/-a lisko
din je napisal/-a:Tako kot opisuješ so lahko MOGOČE tefloni.
Priletiš z vročim motorjem, čez en čas ugasneš, razgreto olje steka mimo teflonov po ventilih, kasneje vžgeš motor, začne kurit viška olja v cil. in na ventilih, malo mrda motor (zaradi viška olja - masti svečke), čez čas vse ok.
Samo teorija

In tale teorija drži tud u praksi
