Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Čojko
Novinec
 
Prispevkov: 217
Pridružen: Ne dec 28, 2003 7:58 pm
Kraj: Koper

Servis Clio 1.4 - NUJNO - POMOČ!

Napisal/-a Čojko Če jul 29, 2004 9:16 am

Danes sem odpeljal pet let starega Cliota 1.4 na redni servis 95 Tkm - Trgoavto Koper.
Zamenjali naj bi olje, svečke, filter olja, prednje zavorne ploščice (18 TSIT), zobati jermen (preko 50 jurjev ), vodna črpalka (ne vem natančno) in ostale drobnarije rednega servisa.

Skupna cena z materialom in delom 132.000 SIT

Cliota imajo še vedno na servisu, saj morajo zamenjati še pokvarjen mehanizem od odpiranja zadnjih desnih vrat, ki bo še cca. 25 jurjev z delom.
Dvignem ga torej jutri in me NUJNO zanima, ali so res servisi na Renaultovih servisih tako dragi? Presenečajo me cene rezervnih delov - je to sploh možno, zobati jermen preko 50 jurjev? Kako so tej Clioti sploh narejeni, da je istočasno skoraj nujno zamenjati tudi vodno črpalko?
Mehanik mi je pojasneval, da antifriz na pumpi oksidira ene gumice, ki potem začnejo puščati olje po zobatem jermenu, ki lahko zaradi zamaščenosti preskoči. Baje, da so se že pojavile sledi, ki kažejo na puščanje olja iz vodne pumpe.


Ker želim imeti avto porihtan kot je treba sem pristal v zamenjavo vsega skupaj, vendar me zanima če bi se dalo tudi kaj ceneje narediti tak servis kje drugje - deli verjetno stanejo isto, in ali je res potrebno vse to zamenjati.

Zobati jermen je po servisni knjigi predviden za zamenjavo po 120 Tkm ali petih letih.

Kaj mi svetujete?

Že vnaprej hvala za odgovore.

Lp Čojko
Citroen Xsara HDi
 
Uporabniški avatar
zupi13
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3297
Pridružen: Sr mar 27, 2002 1:45 pm
Kraj: CE

Napisal/-a zupi13 Če jul 29, 2004 9:25 am

obral te bojo!!!!!!! :evil:

pa to zelooooooooo!!!!1
ne poznaš nobenga "fušarja" ????
za tak denar se ti splača zapelat na drug konec slovenije!
Slika
 
Uporabniški avatar
Omelo
Moderator foruma
 
Prispevkov: 2051
Pridružen: Ne jun 29, 2003 7:26 pm
Kraj: Novo mesto

Napisal/-a Omelo Če jul 29, 2004 9:28 am

Hehe, to je taka fora kot moja sestra ke je dala za vodno pumpo 50 jurjev (medtem ko bi mi jo moj serviser zrihtou za 6!). Ampk neeeee.... dejmo pelat na Renault Servis, oni "najbolj" vejo kako in kaj :)
Vejo kako ceno nabit.To obvladajo!
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Re: Servis Clio 1.4 - NUJNO - POMOČ!

Napisal/-a nebivedu Če jul 29, 2004 9:31 am

Čojko je napisal/-a:Danes sem odpeljal pet let starega Cliota 1.4 na redni servis 95 Tkm - Trgoavto Koper.
Zamenjali naj bi olje, svečke, filter olja, prednje zavorne ploščice (18 TSIT), zobati jermen (preko 50 jurjev ), vodna črpalka (ne vem natančno) in ostale drobnarije rednega servisa.

Skupna cena z materialom in delom 132.000 SIT

Cliota imajo še vedno na servisu, saj morajo zamenjati še pokvarjen mehanizem od odpiranja zadnjih desnih vrat, ki bo še cca. 25 jurjev z delom.
Dvignem ga torej jutri in me NUJNO zanima, ali so res servisi na Renaultovih servisih tako dragi? Presenečajo me cene rezervnih delov - je to sploh možno, zobati jermen preko 50 jurjev? Kako so tej Clioti sploh narejeni, da je istočasno skoraj nujno zamenjati tudi vodno črpalko?
Mehanik mi je pojasneval, da antifriz na pumpi oksidira ene gumice, ki potem začnejo puščati olje po zobatem jermenu, ki lahko zaradi zamaščenosti preskoči. Baje, da so se že pojavile sledi, ki kažejo na puščanje olja iz vodne pumpe.


Ker želim imeti avto porihtan kot je treba sem pristal v zamenjavo vsega skupaj, vendar me zanima če bi se dalo tudi kaj ceneje narediti tak servis kje drugje - deli verjetno stanejo isto, in ali je res potrebno vse to zamenjati.

Zobati jermen je po servisni knjigi predviden za zamenjavo po 120 Tkm ali petih letih.

Kaj mi svetujete?

Že vnaprej hvala za odgovore.

Lp Čojko


Ok začnimo na začetku.
Ti si peljal avto tja na redni servis na 100k km. Ali si jim specifično povedal, kaj naj zamenjajo al si jim reku servis na 100.000km?

Zobati jermen za 50k na renaultovem servisu - poceni - zaprimerjavo za R5 1.7i je tak jermen z napenjalci vred 68k sit. Takrat ko se menja jermen se ponavadi zamenja tudi vodna pumpa, ker ponavadi ne zdrži več kot 120k kilometrov. In res začne puščat - kar socer lahko odpraviš s tem da zliješ v kiler kak tesnilec.
Kar se tiče delov za avto - bi lahko tukaj vprašal, kje se dobijo cenejši, pa bi si šel kupit vse dele v motomat ali k potokarju ali v A-net, kjer bi za dele prišel sigurno pol ceneje skozi.
Delovna ura na renaultovem servisu je 7500 sit.

Kar se pa tiče puščanje olja iz vodne pumepe pa samo smeh, smeh in še enkrat smeh - dobr te je nategnu. Zakaj se pravi vodni pumpi - VODNA PUMPA!!!

Drugič meni reči - jst ti tak servis nardim za 70k z deli in delom vred no ja mal boš zraven pomagal - prinesel hladno pivo.
Old subarus never die, they just get faster!
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Če jul 29, 2004 9:34 am

Al pa lisko bi ti ga tudi naredu za tok denarja.
Old subarus never die, they just get faster!
 
Uporabniški avatar
Nixxon
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3646
Pridružen: Ne jul 27, 2003 10:42 am
Kraj: Vrhnika

Napisal/-a Nixxon Če jul 29, 2004 9:51 am

O moj bog!!!

50kSIT za zobati jermen! Pa kaj so nori al kaj! Za moj avto (BMW) je menjava vseh treh jermenov+šponer+delo bilo 24kSIT, pa še zavorno olje je zraven zamenjal.

Glede te vodne pumpe pa ne vem, sej nekaj takih serijskih napak serviserji poznajo, je nam doma na Clio dCi letnik 2002 zablokiralo zadnje desno kolo. Na servisu so rekl, ja to dajejo tolk slab material v zadnji boben da zarjavi in se odlepi pakna in zablokira kolo. Baje nekaterim že pr 40kkm, nam pr 75kkm.

Jao, ej, pomoje bi bil en fušar res ful cenejši. Nekako hočjo svoj denar dobit, če ne z višjo nakupno ceno avta pa z rezervnimi deli. Enako je z Japonci. No ubistvu jim počas kr vsi sledijo. Sam vseen, 50kSIT. :?
Slika
 
Uporabniški avatar
RedWind
Novinec
 
Prispevkov: 384
Pridružen: Če jun 24, 2004 9:46 am
Kraj: Domzale

Napisal/-a RedWind Če jul 29, 2004 10:02 am

Tud jst sem se dolg tresu, k sm poslušu take zgodbice o neverjetno dragih delih in servisih za renaulte..včeri sm sel na servis (renault) in vprašal o ceni servisa. imam megana coupeja in moram narest večji servis ki vključuje tud menjavo zobatega jermena. v glavnm, predračun je bil 60 tisoč za vse skup. Seveda brez računa in z neoriginalnimi deli, ki naj bi bili enaki. Lp
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Če jul 29, 2004 10:08 am

No vidiš brez računa in z neoriginalnimi deli - koliko pa bi prišel z originalnimi???
Old subarus never die, they just get faster!
 
Uporabniški avatar
RedWind
Novinec
 
Prispevkov: 384
Pridružen: Če jun 24, 2004 9:46 am
Kraj: Domzale

Napisal/-a RedWind Če jul 29, 2004 10:13 am

ne vem, pa me tud ne zanima, ker je najbrž veeeeelllliiikkk! Sam tud na servisih se da zment, da je mal manj, vsaj jst mam take izkušnje..
 
Uporabniški avatar
ole
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 69
Pridružen: So feb 14, 2004 12:14 am
Kraj: Postojna

Napisal/-a ole Če jul 29, 2004 10:22 am

Ja renault servisi so res dragi......jst sem na mojmu cliotu menju vzmeti, oba končnika, zglob vilce, pa še ene par malenkosti glede zavor itd.
OK, prvo mal vprašam naokol pr navadnh mehankrjh....me pride cena čez 70k, jst sam WTF......
Kličem pol na renaultove servise in pride isto. No pol se pa spomn na Vrhnko, pokličem, pa mi reče tip, če hočem originalne dele al kopije, ma da so kopije čist iste...ja ql, kolk je cena, pa reče : 50K z delom
Tko da, treba je prašat, če majo kake kopije....ker original je svinjsko drag
Slika
 
Čojko
Novinec
 
Prispevkov: 217
Pridružen: Ne dec 28, 2003 7:58 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Čojko Če jul 29, 2004 10:46 am

Glede tiste vodne pumpe sem se morda tudi slabo izrazil oz. sem ga slabo razumel. Bistvo je v tem, da tesnilca načne agresivna snov antifriza in potem začne nekaj kapat-puščat po zobatem jermenu. le ta pa zaradi tega lahko preskoči. Zdaj ne vem ali je to voda ali morda kakšna mast, ki je sigurno okrog kakšnega ležaja na vodni pumpi.

V bistvu je avto vseskozi redno servisiran na uradnih servisih in ima zaradi tega tudi garancijo na material in potrjeno servisno knjigo kar tudi nekaj pomeni.

Ko sem šel na servis sem jim rekel naj poštimajo vse kar se predvideva na 95 tkm oz. pet let. Sprejemnik mi je potem svetoval zamenjavo zobatega jermena, ki je predviden na 5 let oz. 120 tkm v kar sem pristal in me istočasno opozoril, da se večkrat zgodi, da je potrebno še vodno črpalko zamenjat. Zelo čudno se mi je zdelo, saj mi še na nobenem avtu tudi z bistveno več kilometri ni bilo potrebno zamenjati.

Presenečen sem nad tako slabimi in svinjsko dragimi deli pri Renaultu. Tudi klučavnica na zadnjih vratih je šla že na levi, sedaj še na desni strani.

Pred štirimi leti sem na Hyundai Poniyu l 92 delal velik servis z vsemi jermeni in ostalimi zadevami kar spadajo v velik servis razen zavornih ploščic in me je prišlo 33 jurjev :shock: :shock: 100 jurjev manj :shock:
Ne vem no. Me je kar vrglo na rit, ko mi je povedal za ceno!

Lp Čojko
Citroen Xsara HDi
 
Uporabniški avatar
Mrcina
Uporabnik
 
Prispevkov: 831
Pridružen: To jun 29, 2004 10:55 am
Kraj: Kočevje

Napisal/-a Mrcina Če jul 29, 2004 11:15 am

Pozdravljen Čojko!

No, ravno to je razlog, da jst mojega renaulta ne vozim na pooblaščen servis. Sem pred tremi leti malce primerjal cene servisov moje devetnajstke in pa kolegove. Jst sm ga vozil k fušarju, on pa na pooblaščen servis. Razlika je enormna. Cene za dele so bile na pooblaščenem skoraj točno enkrat večje. Primerjali smo pa dele izpušnega sistema, menjavo olja in filtrov (ja, olje na pooblaščenem servisu je enkrat dražje!!!) in še nekaj malenkosti...

Kar se pa menjave jermena tiče, je pa tok. Jst sem ga menjal po 144.000km, avto je bil star 9 let. Sem se bal stroškov, prišlo je pa nekje okoli 12.000! (točno ne vem, ne me čist za besedo držat, lahko pa v račune pogledam). In to z delom vred. Je tudi meni rekel, da je najbrž potrebno vodno pumpo menjat, pa je potem ni in sedaj ni nobenega znaka, da bi odpovedovala.

Še par cvetk iz pooblaščenih servisov: menjava metlice zadnjega brisalca na Cliotu - 5600SIT, na novem cliotu crkne klima, servis reče potrebna menjava (skor) cele klime - 120.000SIT, nazadnje po nadrtju vseh po vrsti najdejo počeno cevko - (samo) 6000SIT itd...

Nič, lepo zrihtaj, v nadalje pa se izogibaj pooblaščenih servisov. Sej ko boš avto prodajal (oz, kdor ga bo, vem da clio ni tvoj :wink: ) zarad servisne nikol ne boš dobil tolko več, kolikor bo izgubljeno na pooblaščenih servisih.

LP Mrcina
Pod pokrovom pa (že) 86 hrčkov...
dihtunga.press
 
Uporabniški avatar
sonic
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2393
Pridružen: To okt 14, 2003 9:26 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a sonic Če jul 29, 2004 12:21 pm

Sam je pa šit če imaš nov avto, tedaj ga pa moraš na uradni servis peljat, sicer propade garancija.

Sicer imam pa tudi jaz vprašanje glede servisa (menjava olja), pa sem odprl posebno temo:
http://www.avtomobilizem.com/forum/viewtopic.php?p=263396#263396
 
mojster
Uporabnik
 
Prispevkov: 946
Pridružen: Ne jul 25, 2004 11:16 am

Napisal/-a mojster Če jul 29, 2004 12:27 pm

ojoj ti pa si odštev denarja za servis :shock: :?
 
peters
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 503
Pridružen: To avg 05, 2003 12:17 pm
Kraj: PTUJ

Napisal/-a peters Če jul 29, 2004 1:29 pm

Po normativih in tovarniških navodilih Renaultovi servisi (za avte od cca l. 95 naprej) ob menjavi zobatega jermena menjavajo tudi vodne pumpe in vse napenjače.

Tudi moje mnenje je, da menjava pumpe ni potrebna, ker pumpa normalno zdrži okrog 200 kkm. Lahko pa začne puščat in sicer hladilno tekočino (ker se z njo tudi mažejo gibljivi deli v njej), kar pa ne predstavlja nevarnosti, da bi preskočil jermen.

Nekdo je rekel, da puščanje reši z zlivanjem nekih tekočin v motor. Tega ne počnite, ker si naredite medvedjo uslugo. S takimi tekočinami se naredi sloj v kompletnem hladilnem sistemu in tudi v hladilniku, ki ima zelo tanka cevke, s čemer se zelo zmanjša zmogljivost hladilnega sistema, kar pri velikih obremenitvah (npr: avtocestni klanci s prikolico+klima) povzroči pregrevanje motorja.

Pri izbiri servisov se je treba odločit: ali rabimo štempelj v knjižico - potem izberemo originalni servis, ali pa ga ne rabimo - potem gremo do prvega fušarja in v trgovino z ponaredki, s čemer prihranimo cca. 70 % denarja za servise.
 
Uporabniški avatar
blue tornado
Novinec
 
Prispevkov: 159
Pridružen: So apr 03, 2004 6:39 pm

Napisal/-a blue tornado Če jul 29, 2004 2:03 pm

Moj clio,letnik 96,1.4 rt ima v servisni knjigi napisano,da se jermeni menjajo pri 90.000 km.In sem pred letom in pol menjal komplet(zobati jermen,klinasti jermen,napenjalec...)in me je prisel ta komplet okoli 22 jurjev!!Naj bi bili original,kupljeno je bilo na renault servisu in je garantiral originalnost!!Takrat sem za vse,kar je treba postorit pri tej kilometrini,plus delo,dal okoli 40.000 sit!!
Kar se pa tice ponaredkov in originalov,je pa takole;
sprednje lezaje sem menjal in sem dal original,pa so mi zdrzali malo manj kot 2 leti,sem menjal z ponaredki,so mi zdrzali manj kot leto!! :!: ,zdaj sem pa spet dal original!!Res je avto pribit do tal,zato pac gre hitro po njih...Original je le original in ga ne more nadomestit noben ponaredek!!Saj je ok in stvar dela,a sigurno vsaka neoriginal stvar prej crkne!!Pol si pa izracunaj,ali se ti splaca kupit enkrat original ali dvakrat kopijo,plus delo mehanika....Moj avto sraufa en mehanik,ki je bil vcasih na renault servisu in tudi prisega samo na original robo...

Moje mnenje,ne zdaj pljuvat po meni!!! :P
 
Uporabniški avatar
Mrcina
Uporabnik
 
Prispevkov: 831
Pridružen: To jun 29, 2004 10:55 am
Kraj: Kočevje

Napisal/-a Mrcina Če jul 29, 2004 2:25 pm

Original, neoriginal... To je zdaj vprašanje... Kakor jaz vem, delajo neoriginalne dele iste tovarne kot originalne, samo pač nimajo oznake "originalni" gor... Pa še moja izkušnja glede tega, jst sm dal gor neoriginalen zadnji lonec, prišlo me je mnda okol 9000SIT, kolega je dal gor originalnega, cena 18000SIT, moj drži še sedaj, njegov je šel po manj kot pol leta... Roko na srce so mu pol priznali garancijo in mu ga zastonj zamenjali, tako da primer mogoče ni tako dober...

LP Mrcina
Pod pokrovom pa (že) 86 hrčkov...
dihtunga.press
 
Uporabniški avatar
Pugi
Moderator foruma
 
Prispevkov: 6195
Pridružen: Ne avg 24, 2003 8:21 pm

Napisal/-a Pugi Če jul 29, 2004 2:30 pm

Ne vem če je že kdo omenil, ampak zavorne ploščice 18K??!?!?!??!?!

Lepo te prosem, za tega klijota, k ma tiste paknice tolk velke kot moj vzadej, s tem da so pri mojem 3000SIT. Spredej pa 15, s tem, da mam disk tolk velik kot ti feltno!!!

Teli serviserji pa res ne vem kako ponoč spijo, js nebi mogu.
Slika
 
Čojko
Novinec
 
Prispevkov: 217
Pridružen: Ne dec 28, 2003 7:58 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Čojko Če jul 29, 2004 4:36 pm

Prišel iz servisa in zgleda, da bomo preživljali dopust kar doma :(

Zadeva je taka:
Plačal skoraj 150.000 SIT z DDV, s tem da so mi dali 5% popust na material :-P

Specifikacija računa brez DDV:
-zamenjava zavornih plošćic spredaj 14.611 SIT
-vzdrževalni servisni pregled z oljem in kaj vem še s čim (kao neka akcija) 14.006 SIT
-material na katerega sem dobil 5% popust (žarnica, dest.voda, tesnilo olja, svečke(6.488SIT), vodna črpalka(15.641 SIT), mastik za vrata, ključavnica vrat (13.675SIT), garnitura jermenov (18.560 SIT) :shock: , spet žarnica, glaceol, jermen (3528 SIT) = skupaj 64.181 SIT
- delo 5,4 ure znese 33.797 SIT v katerem je zavzeto: zamenjava svečk, odstranitev in namestitev vodne črpalke, zamenjava jermena razdelilnega sistema (17.226 SIT), odsesavanje prahu z zadnjih zavor (4.796) :shock: , zamenjava žarnice, odstranitev in namestitev ključavnice

Skupaj 128.196 SIT brez DDV oz. 148.950 SIT z DDV :shock: :shock: :shock: :shock:

Uro dela imajo 7.500 SIT za Cliote :shock: :shock: , kaj šele za Laguno ali celo Vel Satisa. Zaračunajo pa ti itak vsako malenkost posebej.

Vglavnem sem kar malo depresiven in bom drugič najbrž prekleto dobro razmislil če še peljem Cliota (ženin) na pooblaščeni Renaultov servis oz. verjetno nikoli več Renaulta k hiši. Sedaj se bo pač zvozilo tega Cliota do konca, potem pa sigurno nekaj drugega.

Kar se tiče tiste vodne pumpe, je res puščala hladilno količino. Na zunanji strani poleg zobnika zobatega jermena je bila kot ena pena oz. spužva (zaradi toplote se je strdila) in se ne da posebej zamenjati tesnil saj je vse skupaj zaprešano v vodno pumpo.

Upam, da bomo sedaj vsaj eno leto mirni in bomo nadaljevali samo z malimi servisi za okrog 25 jurjev kot do sedaj.

Lp Čojko
Citroen Xsara HDi
 
Uporabniški avatar
CST™accim
Uporabnik
 
Prispevkov: 1305
Pridružen: To mar 12, 2002 10:08 pm
Kraj: Gorenjska

Napisal/-a CST™accim Če jul 29, 2004 4:42 pm

:? moje sožalje...renault ma res drago, ampk...
itk pa na servisih zelo veliko košta ura dela. največ tu zaslužjo. glede orig. delov pa to...orig. deli se mnogo krat ne vgrajujejo -> resnica. tko da..služjo lepo služjo :evil:
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google Adsense [Bot] in 20 gostov