Čojko je napisal/-a:Danes sem odpeljal pet let starega Cliota 1.4 na redni servis 95 Tkm - Trgoavto Koper.
Zamenjali naj bi olje, svečke, filter olja, prednje zavorne ploščice (18 TSIT), zobati jermen (preko 50 jurjev ), vodna črpalka (ne vem natančno) in ostale drobnarije rednega servisa.
Skupna cena z materialom in delom 132.000 SIT
Cliota imajo še vedno na servisu, saj morajo zamenjati še pokvarjen mehanizem od odpiranja zadnjih desnih vrat, ki bo še cca. 25 jurjev z delom.
Dvignem ga torej jutri in me NUJNO zanima, ali so res servisi na Renaultovih servisih tako dragi? Presenečajo me cene rezervnih delov - je to sploh možno, zobati jermen preko 50 jurjev? Kako so tej Clioti sploh narejeni, da je istočasno skoraj nujno zamenjati tudi vodno črpalko?
Mehanik mi je pojasneval, da antifriz na pumpi oksidira ene gumice, ki potem začnejo puščati olje po zobatem jermenu, ki lahko zaradi zamaščenosti preskoči. Baje, da so se že pojavile sledi, ki kažejo na puščanje olja iz vodne pumpe.
Ker želim imeti avto porihtan kot je treba sem pristal v zamenjavo vsega skupaj, vendar me zanima če bi se dalo tudi kaj ceneje narediti tak servis kje drugje - deli verjetno stanejo isto, in ali je res potrebno vse to zamenjati.
Zobati jermen je po servisni knjigi predviden za zamenjavo po 120 Tkm ali petih letih.
Kaj mi svetujete?
Že vnaprej hvala za odgovore.
Lp Čojko
Po forumu brska: Google Adsense [Bot] in 20 gostov