Stran 1 od 1

nasvet za masino

Objavljeno: Pe jul 30, 2004 10:37 am
Napisal/-a Jurchi
Mene zanima ce pozna kdo koga k bi mi mal postimu masino (nastelal ventile, preveril bate itd.) Stvar me zanima zato, ker mi v masini tko cudn zaruzi pri tocno dolocenih obratih- 2500 (prej in potem je zvok normalen) IN ME DELA ZEEEEELLLLLOOOOOO ZIVCNEGA. PRIPOROCITE MI KOGA RELATIVNO POCEN; PA DA SE SPOZNA NA ZADEVE!?
Aja, avto je R 19 1.4 energy!

Objavljeno: Pe jul 30, 2004 10:46 am
Napisal/-a PiLLLe
to mas zgleda ventile razstelane. Zdj da bi ti kdo to delu ti mora masino razdret in ti je skor da ne isti falus kda bi ti generalko delu :) j*** ga str avto gre dok ne crkne pol pa gres sraufat :)

Lp PiLLLe

p.s mam isti avto :P

Objavljeno: Pe jul 30, 2004 10:46 am
Napisal/-a iKst
To ni najboljš znak :( Taki simptomi ponavad kažejo na ojnične ali glavne ležaje. Odvisno od zvoka. Preveri če maš dost olja not, pa čim prej do mehanika da odpre mašino in pogleda kakšna je situaicija. Če maš srečo bo šlo skoz samo z menjavo ležajev, če ti je pa že zasukalo kakšnega pol pa sledi razdiranje mašine in brušenje glavne gredi.

Mogoče se motim, ampak za vsak slučaj res obišči mehanika. Btw...lahko posnameš zvok in ga daš na net da slišmo ?

Objavljeno: Pe jul 30, 2004 10:48 am
Napisal/-a iKst
PiLLLe je napisal/-a:to mas zgleda ventile razstelane. Zdj da bi ti kdo to delu ti mora masino razdret in ti je skor da ne isti falus kda bi ti generalko delu :) j*** ga str avto gre dok ne crkne pol pa gres sraufat :)

Lp PiLLLe

p.s mam isti avto :P


Ventili ponavad rožljajo v celem območju, ne samo pri določenih obratih. Pa zvok se z obrati spreminja. Drugač je pa samo glavo treba dol vzet da se jih naštela, ni treba mašine ven jemat in spodnjega dela razdirat.

Objavljeno: Pe jul 30, 2004 11:21 am
Napisal/-a Jurchi
Ja, pa a kdo ve kdo bi mi to lohk naredu (Renault servis pomeni $$$$$$$) pa kolk bi to kej kostal??

Objavljeno: Pe jul 30, 2004 11:25 am
Napisal/-a iKst
Povej iz kje si.

Objavljeno: Pe jul 30, 2004 11:59 am
Napisal/-a monster_d
PiLLLe je napisal/-a:to mas zgleda ventile razstelane. Zdj da bi ti kdo to delu ti mora masino razdret in ti je skor da ne isti falus kda bi ti generalko delu :) j*** ga str avto gre dok ne crkne pol pa gres sraufat :)

Lp PiLLLe

p.s mam isti avto :P


Motor razdret :shock:
Ce se nemotim uzames sam pokrov dol in to je to, pol pa liste v roko debeline kot jih je navedel proizvajalec vozila in se postela :wink:
Aja pa tesnilo na pokrovu zamenjat seveda mores.

Objavljeno: Pe jul 30, 2004 12:04 pm
Napisal/-a _BANDIT_
Dej no, če bi bil motor slab v ležajih, bi tolklo in ružilo v motorju non stop.

Če je slab v ležajih lahko preveriš tako, da zalavfaš motor, počakaš, da se olje zgreje in potem motor ugasneš in takoj (zelo hitro) daš nazaj kontakt in meriš koliko časa se ti ne prižge lučka za olje. Če se ti prižge takoj (recimo v roku 0.5 sec) potem je motor verjetno slab v ležajih. Če pa rabi lučka več kot recimo 1.5 sec, potem je verjetno dober. Še lažje to pomeriš s števsem za pritisk olja. Če ima zgret motor nizek pritisk olja, potem je motor slab v ležajih. Oljna pumpa ponavadi ni vzrok za nizek pritisk.

Kolikor vem (zdi se mi) ima tvoj motor že hidravlične ventile, to pomeni, da se štelajo sami, tko da ti jih ni treba štelat ročno.

Rajši preveri, če ti ne ruži kaj drugega pod havbo, mogoče kakšen pleh,....
Reci kolegu, da ti drži motor na tistih obratih, kjer ruži, ti pa pojdi poslušat iz kje se sliši. Lahko tudi da ti poje ležaj v alternatorju ali pa kaj podobnega.

A ti zaruži vedno, tudi kadar imaš menjalnik v leru? Kaj pa če stisneš sklopko?

Moraš napisati malo več.

Objavljeno: Pe jul 30, 2004 12:07 pm
Napisal/-a monster_d
HEhe, zrabljeni ojnicni lezaji... :lol:
To tak kleple ko da ti ventile v bate zabija...
Saj pajsar se spomnis lani mene v grosuplju :D

Objavljeno: Pe jul 30, 2004 12:09 pm
Napisal/-a iKst
Jaz sem mel slabe ojnične ležaje in mi je ropotalo samo pri 3000 rpm. Če ti non stop ruži pol je že tolk hudo da se tut pelat ne morš več.

Objavljeno: Pe jul 30, 2004 12:09 pm
Napisal/-a _BANDIT_
Itak. To kleple ko k****a. In to skoz. Sem enkrat poslušal enga Caprija, k mu je tolkel en ležaj, je klepalo k pr norcih. :)

Objavljeno: Pe jul 30, 2004 12:13 pm
Napisal/-a monster_d
HEhe, jaz sem jih tak zrabo da so bli tanki ko papir!
Skoda da nisem keriga shranil pa pol poslikal, skratka pod stangasom klepalo ko pri norcih, avto pa ni sel vec kot 30, kr sam crkno...
Skratka nevarno je da se ti ojnico zjebe

Objavljeno: Pe jul 30, 2004 12:15 pm
Napisal/-a iKst
Ja bi reku :) Men se je slišalo sam pr cca 3000 pa ne tolk zlo hudo. Ampak sem moral vseen glavno gred brusit pa eno ojnico popravljat. Sej zvok sem pa posnel s kamero, ampak mi trenutno server ne dela.

Objavljeno: Pe jul 30, 2004 12:17 pm
Napisal/-a iKst
http://www.johnwbennett.pwp.blueyonder.co.uk/engine.mp3

Evo, tole je iz nissana, zvok izrabljenih ojničnih ležajev.

Objavljeno: Pe jul 30, 2004 12:17 pm
Napisal/-a monster_d
iKst je napisal/-a:Ja bi reku :) Men se je slišalo sam pr cca 3000 pa ne tolk zlo hudo. Ampak sem moral vseen glavno gred brusit pa eno ojnico popravljat. Sej zvok sem pa posnel s kamero, ampak mi trenutno server ne dela.


Probaj zrihtat zvok, mo ga dali v stiki temo, mogoce bo kdo ugotovil da ma lezaje hin :D

Objavljeno: Pe jul 30, 2004 12:18 pm
Napisal/-a tristan01
Če so ležaji slabi ponavadi najbolj tolče v prostem teku. Vsaj meni se je tako zgodilo. Pa ni nujno, da takoj motor crkne (bo pa kmalu :-P ). Ko se mi je na prejšnjem avtomobilu zgodilo to sem naredil še 100km preden se je prižgala lučka za olje na prostem teku. Pa še potem bi se verjetno lahko kam peljal. :lol:

Če je predpostavka da so krivi ležaji prava, mu naši odgovori ne bodo veliko koristili, saj bo verjetno medtem motor že v večnih dirkališčih. :pivo

Lp Tristan01

Objavljeno: So jul 31, 2004 8:37 pm
Napisal/-a Jurchi
Hvala za vse nasvete!
PAJSAR , dodatno pojasnilo je taksno: masina dobi tak cuden zvok (zvok je res rezek-plehnat) pri tocno dolocenih obratih in ni vazno al se vozim, al stojim, al je v leru,.... Pa stvar traja ze kar nekaj casa (beri 1 mesec) tko, da se tolazim s tem,da ce mi do zdej ni crknil mi tud zdej ne bo. Resnicno upam, da ne bo kaksen velik poseg potreben?!
A kdo ve kje v LJ ali okolici bi mi kdo lahko to pogledal za majhne denarce??
Aja, avto ma sele 98 k kilometrov pa nimam z avtom nobenih drugih problemov?! :? :? :? :?

Objavljeno: Ne avg 01, 2004 10:13 am
Napisal/-a torstorm
poglej če maš kak zaščitni pleh na izpušni cevi tam okrog katalizatorja.To hitro pregori in ropoče pri tam okrog 3000 obratih.