Stran 1 od 1

Punto 1 - Kaj je tukaj narobe?

Objavljeno: Ne avg 01, 2004 8:50 am
Napisal/-a red_mamba
No včeraj sem spet malo iskal napako na avtu in se mi zdi tole precej čudno.

Ko je hladen avto in ko ga vžgem obrati narastejo na nekako 1500RPM potem pa ugasne. Zanimivo pa je dejstvo da ugasne kljub temu da je motorček prostega teka odprt do konca. Ko je topel ne ugasne, vendar kljub temu ne drži obratov in so obrati nastavljeni z loputo. Prej sem mislil da elektronika sploh ne premika motorčka ampak sem videl da ga tako da res ne vem kaj bi bil problem. Drugače je poraba čisto ok 7.5L/100km (dolge relacije). Motor se tudi normalno hitro ogreje.

Ko sem bil na testerju ni blo nič kaj za pokazat :(
Zanimivo pa je da se motorček ni premikal ko bi avto moral dvigniti obrate na 3000 jih zadržati za nekaj sekund in potem spustiti nazaj.

Se komu kaj sanja kaj bi bilo to, zaug, elektronika, kaj drugega ?

Tole bi rad porihtal ker imam čez nekaj mesecev tehničnega pa ima ogret motor v prostem teku 1.3% dovoljeno je pa 1.03%, ko pa nateraš obrate procent pade samo potem spet naraste v prostem teku.

Re: Punto 1 - Kaj je tukaj narobe?

Objavljeno: Ne avg 01, 2004 11:37 am
Napisal/-a mona
red_mamba je napisal/-a:Prej sem mislil da elektronika sploh ne premika motorčka ampak sem videl da ga tako da res ne vem kaj bi bil problem.

To kaze, da racunalnik krmili motorcek

red_mamba je napisal/-a:Zanimivo pa je da se motorček ni premikal ko bi avto moral dvigniti obrate na 3000 jih zadržati za nekaj sekund in potem spustiti nazaj.

To pa kaze, da ga ne krmili

:ue

Slabi stiki?

Objavljeno: Ne avg 01, 2004 12:24 pm
Napisal/-a red_mamba
ja, samo če tako pomisliš zgleda da računalnik do konca odpre motor pa še vedno avto crkne torej mora biti nekaj drugega.

Pravkar sem natankal poln tank in sem izračunal porabo. 6.7L/100km :shock: kar se mi zdi full mal glede na to da priganjam avto (toplega itak) po avto cesti in tudi drugače raje z malo višjimi obrati vozim.

Izmeril sem tudi senzor temparature hladilne tekočine in kaže vredu. Edino kar bi po moje še lahko bilo je benz pumpa, ne da dovolj tlaka, ni dovolj goriva in zato avto crkne???

Objavljeno: Ne avg 01, 2004 1:16 pm
Napisal/-a red_mamba
sem ga zamenjal z original rezervnim pa ni razlike :(

še kakšna ideja

Objavljeno: Ne avg 01, 2004 1:45 pm
Napisal/-a mona
red_mamba je napisal/-a:Edino kar bi po moje še lahko bilo je benz pumpa, ne da dovolj tlaka, ni dovolj goriva in zato avto crkne???

Ne vem kako je pri tebi. Pri lancia dedri je lucka na armaturi, ki se prizge ko je pritisk prenizek. Oz. ko das kontakt naj ne bi zagnal motorja dokler lucka ne ugasne. Imas ti tudi kaj takega?

Objavljeno: Ne avg 01, 2004 1:50 pm
Napisal/-a mona
red_mamba je napisal/-a:sem ga zamenjal z original rezervnim pa ni razlike :(

še kakšna ideja

Meni tudi obrati nihajo na minimumu(topel hladen ni vazno). Vem, da imam motorcek skoraj fuc, ker se kar malo zatika. Ma jaz imam drugacen tip motorcka kot ti. Pravis, da imas koracni motor, ta se ne bi smel zatikat. Ali crkne ali pa dela. Pa vem, da imam senzor za polozaj lopute fuc. Moram enkrat to zamenjat pa bom videl, ce bo kaj razlike. One kanale za zrak okrog motorcka si pogledal? Da ni kake packarije noter.

Objavljeno: Ne avg 01, 2004 1:59 pm
Napisal/-a red_mamba
je lučka ja, samo ni razlike, tudi če počakam da lučka ugasne hladen motor vseeno ugasne.

mislim da so kanali vredu, bom pogledal ob priliki

Objavljeno: Ne avg 01, 2004 7:33 pm
Napisal/-a red_mamba
Evo, mi pravi en model iz tujih forumov, da bo treba ECU na novo sprogramirat.

Zdej me pa zanima če kdo ve koliko pride okvirna cena če ti stock program ponovno sprogramirajo v računalnik. Pride kej cenej če reprogramiranje ne da rezulatov :oops:

Objavljeno: Ne avg 01, 2004 9:01 pm
Napisal/-a red_mamba
to sem že naredil ko sem motorček prostega teka zamenjal, pustil odkloplen akumulator čez noč in odkloplen konektor iz računalnika pa ni nič pomagalo

Objavljeno: Ne avg 01, 2004 9:02 pm
Napisal/-a Gricko
Pri punci (isto punto 1) Je skor vedno avto 1x crknu k je bil mrzu pol je pa normaln delu! Dokler ni 1x crknu je tud cuku mal poraba je bila pa normalna!
no izkazalo se je da je lambda sonda!od takrat dela brez blema!
Sam men se zdi da si ti že enkrat govoru da si sondo že menjal?tko da pol pa ne vem.

Objavljeno: Ne avg 01, 2004 9:28 pm
Napisal/-a red_mamba
jp, sonda nova, no zdej je ene 3 mesce stara :D

sej zato se mi full čudno zdi, res mi ne gre v glavo kaj bi lahka bilo narobe.

hja razen: zanimivo je bilo da ko sem MAP senzor zamenjal sem potem bolj podrobno pogledal tistega "pokvarjenega", ki sem ga zamenjal in sem videl da je bil namerno zamašen :shock:
posledica tega je bila da je ECU mislil da se vozim vedno z gasom do podna, zdej me pa muči vprašanje kaj če je bil prejšnji lastnik tako pameten da je namesto 100kSIT za popravilo raje zamašil MAP senzor in dal reprogramirat ECU da ne upravlja z koračnim motorjem, prosti tek pa nastavil na loputi za zrak. Loputa je bila prej skoraj čisto zaprta zato ker je bila mešanica veliko prebogata, 13L je bila poraba predno sem MAP senzor zamenajal.

Objavljeno: Po avg 02, 2004 6:45 am
Napisal/-a red_mamba
Glede na to da mi avto laufa na prerevni mešanici bom zamenjal filter za bencin potem se bom pa naprej je**l.

Objavljeno: Pe avg 06, 2004 9:22 am
Napisal/-a red_mamba
zamenjal filter pa zaenkrat ni sprememb :?

vse bolj se mi dozdeva da je z črpalko kaj narobe. Včasih se sliši kot bi se zrak pretakal ko črpalka napumpa bencin predno vžgem motor.

Bom dal zmerit tlak v napajalnem vodu pol bomo pa vidli.

Objavljeno: Pe avg 06, 2004 11:10 am
Napisal/-a red_mamba
Kaj pa katalizator? Je možno da je katalizator delno zabit, pa zato ne drži obratov.
Ker po 30-60sec od vžiga hladnega avto ne crkne več, samo pa nekaj minut teče z full niskimi obrati in močno vibrira.