Stran 1 od 2
Clio 1.8 16v L92 ne vžge
Objavljeno: Po avg 02, 2004 2:41 pm
Napisal/-a Ruff_RydeRR
zadeva je taka dam kontakt se sliši pumpa bzzz

use kotrolne lučke OK štartam pol pa kr vergla nč noče 2x prej se mi je že to zgodil pa je pol užgau po ene štirih poskusih se mi pa zdi da se je to zgodil takrat ko sm ga mal bl prtisku pa pol parkiru sam je laufu u pod štantom še usaj 2min (tkao da bi se če bi ga preveč zalival mogu presušit u tem cajtu) kaj svetujete naj pogledam
Najlepša hvala za pomoč
in L.p Miha
Objavljeno: Po avg 02, 2004 2:44 pm
Napisal/-a nebivedu
Preveri prvo svečko in sprobaj, če sploh dobi štrom na svečke - lahko ti cinšpula nagaja.
Objavljeno: Po avg 02, 2004 2:49 pm
Napisal/-a Ruff_RydeRR
ok če ni to kaj bi lahko še blo benz pomoje dobi ker k je končno užgau je prou fajn zakadil
Objavljeno: Po avg 02, 2004 2:56 pm
Napisal/-a nebivedu
Zakadil je lahko zarad kakih smeti u benzu al pa je blo preveč benza pa je slabo izgorel, ker si dolg cajta vžigal.
Nekaj časa se vozi, pa potem še enkrat vžgi - potem se nebi smelo več kaditi.
Objavljeno: Po avg 02, 2004 2:57 pm
Napisal/-a Ruff_RydeRR
ma zdej ne vžge spljoh (to bomo pol rešval) grem iskrce gledat

Objavljeno: Po avg 02, 2004 3:03 pm
Napisal/-a nebivedu
Poglej PM.
Objavljeno: Po avg 02, 2004 4:02 pm
Napisal/-a croma_man
nasvet št. 1 : prodaj avto ker si na njem menjal in popravljal praktično vse (mal sledim forum pa vsak teden ti neki crkne)
nasvet št. 2 : v verteiler kapi maš zlomljen un hudič k jst nevem kak se mu reče pa ti noče užgat (se natakne na sredinskem delu fertailer kape iz notranje strani.
--- skor sigurn je tist crknal, to ponavad rikne k delj cajta verglaš avto in ga odlomi (strošek okol 1.000 sit odvisno od avta).
LP Milan
Objavljeno: Po avg 02, 2004 5:39 pm
Napisal/-a prosko002
krtačke... pr zaganjaču... mehankar bo vedu za kaj se gre....
lp
Prosko
Objavljeno: Po avg 02, 2004 6:28 pm
Napisal/-a Ruff_RydeRR
chroma I love my car

bom pogledu tisto zadevo
prosko zakaj pa krtečke pri zaganjaču sej zaganjač čist uredu vrti

Objavljeno: To avg 03, 2004 8:45 am
Napisal/-a JohnyR
Še ena ideja.
1,8 16v mašina ima vgrajeno dodatno el. pumpo za vodo, ki se vžge v primeru če je temp. vode ko se avto ugasne višja kot 105 stopinj. Ta pumpa dela v tandemu z ventilatorjem (cca. 8 min). Namen tega sistema, je preprečevanje izhlapevanja benza v dovodnih ceveh. Glede na ta da praviš da si avto teral preden si ga ugasnil, je možno da ti ta sistem ne deluje.
Objavljeno: To avg 03, 2004 10:07 am
Napisal/-a hermand
Mogoče se ti je katalizator razletel in ne prepusti plinov, podoben primer je
bil na OPEL ASTRI 1,6, se je pripeljal domov in drugi dan ni več vžgala, avto
je samo verglal in sploh ni nič dal od sebe. Najboljše je da, daš auspuh pri narazen nekje pred katalizatorjem in boš videl.
Poglej če imaš iskro.
Mogoče ti pa je zobati jermen preskočil. Preglej ga.
Objavljeno: To avg 03, 2004 10:21 am
Napisal/-a pugi405
croma_man je napisal/-a:nasvet št. 1 : prodaj avto ker si na njem menjal in popravljal praktično vse (mal sledim forum pa vsak teden ti neki crkne)
nasvet št. 2 : v verteiler kapi maš zlomljen un hudič k jst nevem kak se mu reče pa ti noče užgat (se natakne na sredinskem delu fertailer kape iz notranje strani.
--- skor sigurn je tist crknal, to ponavad rikne k delj cajta verglaš avto in ga odlomi (strošek okol 1.000 sit odvisno od avta).
LP Milan
Jst sm tut na to pomislu.

Objavljeno: To avg 03, 2004 10:23 am
Napisal/-a pugi405
Kaj pa če je kej narobe z vbrizgovalno šobo?

Objavljeno: To avg 03, 2004 10:52 am
Napisal/-a Vičo
hermand je napisal/-a:Mogoče se ti je katalizator razletel in ne prepusti plinov, podoben primer je
bil na OPEL ASTRI 1,6, se je pripeljal domov in drugi dan ni več vžgala, avto
je samo verglal in sploh ni nič dal od sebe. Najboljše je da, daš auspuh pri narazen nekje pred katalizatorjem in boš videl.
To je možno ja, tko je enmu frendu pred kratkim na Meganu 1,6. Je hotu mal bl na hitro spelat in je kr crknlo in ne užge več da ga jebesh. Nov katalizator --> 60k (od konkurence).
hermand je napisal/-a:Mogoče ti pa je zobati jermen preskočil. Preglej ga.
To je tut možno sam bi moreš imet veliko srečo da ventili ostanejo celi!!
Objavljeno: To avg 03, 2004 12:41 pm
Napisal/-a Ruff_RydeRR
@JohnyR
se mi zdi da ni bla tolk segreta voda ker mi ful dobr hladi je pa možno ja
kako bi se pa to dal pregledat
@hermand
Katalizator je nov
dons-jutr začnem razkopavat pa bom vidu Wish me luck

Objavljeno: To avg 03, 2004 5:02 pm
Napisal/-a prosko002
Ruff_RydeRR je napisal/-a:chroma I love my car

bom pogledu tisto zadevo
prosko zakaj pa krtečke pri zaganjaču sej zaganjač čist uredu vrti

men je tut vredu vrtel.... sam vžgal ni :>
lp
Prosko
Objavljeno: To avg 03, 2004 6:35 pm
Napisal/-a RedBull™
mogoče senzor za vžig (najdeš ga nad vztrajnikom) al pa senzor za hladen vžig (ta naj bi se pa nahajal okol termostata)
Objavljeno: To avg 03, 2004 6:47 pm
Napisal/-a blue tornado
croma_man je napisal/-a:nasvet št. 1 : prodaj avto ker si na njem menjal in popravljal praktično vse (mal sledim forum pa vsak teden ti neki crkne)
nasvet št. 2 : v verteiler kapi maš zlomljen un hudič k jst nevem kak se mu reče pa ti noče užgat (se natakne na sredinskem delu fertailer kape iz notranje strani.
--- skor sigurn je tist crknal, to ponavad rikne k delj cajta verglaš avto in ga odlomi (strošek okol 1.000 sit odvisno od avta).
LP Milan
Croma-man,temu se drugace rece rotor,BTW!!
Preglej svecke,ce imajo iskre,najbolje prvo,kot ti je ze en rekel,preglej,ce so vsi kabli dovolj nataknjeni na svecke in cinspulo :P ,mozno pa,da so krivi tudi kabli za svecke,da ti jih je prekurilo,kot je zadnjic naredilo kolegu na astri.....Smo tudi vse pregledali,pol pa zamenjali se te kable,pa samo

....
Objavljeno: Sr avg 04, 2004 1:00 am
Napisal/-a Nejko87
sori čist tko pišem... če ti je orng zakadiu... si ga mjbi "zazaugou" k awtomatski zaug je neki tud pri nas na axu zaje*avou... za hec uzem svečke ven... pa ene 5sec vergli u prazno pol pa probi...
sam mnenje laika

Objavljeno: Sr avg 04, 2004 11:52 am
Napisal/-a Ruff_RydeRR
šmeks Nad vzrtrajnikom kje to a maš kkšno sliko iz dialogysa
senzor za hladen vžik pa pri termostatu tud prosm za slikco
