Stran 1 od 2
TEMPERATURA HLADILNE TEKOČINE MOČNO NARAŠČA...
Objavljeno: Sr avg 04, 2004 10:50 pm
Napisal/-a imilet1
Imam en problem in sicer gre za golfa 2 dizla, ampak problem se pojavi pri hitrosti npr. 130km/h ko ga konstantno teram(tudi pri 140km/h),npr 5 km po avtocesti, pol pa zmanjšam na 110, 120...
Zdj me pa zanima zakaj se mi ventilator kr naprej vklaplja pri taki hitrost(ker hitrej greš, bolj se ti avto hladi(temp. je nižja) aja, pa jermen mi ne piska, kar pomeni da vodno pumpo dobro obrača!?
LP
Objavljeno: Sr avg 04, 2004 10:55 pm
Napisal/-a mojster
no to ni nč, frendu k ma tut golf 2 mu pr 150 kr naenkrat za malo zmanša hitrost zadi pa vidš veeeeeeeelk gost bev dim, res mu velik ola kur samo to ni normalo
samo smešn je pa kako se mu vsi umaknejo k pelejo za ritjo

Objavljeno: Če avg 05, 2004 12:02 am
Napisal/-a PiLLLe
JA prvo kt prvo to ni avto da bi da tolk teru

dizl pac

plus tega avto je ze str mogoce bi blo dobr pregledat kako deluje hladilni sistem da ni kje ksn kanal zamesen itd itd...
LP PiLLLe
m
Objavljeno: Če avg 05, 2004 12:05 am
Napisal/-a imilet1
ja čaki, sam men olja ne kur praktično nč(1 dcl na 1000km),ampak nevem kwa mu je da tok temp. raste!!
Objavljeno: Če avg 05, 2004 12:13 am
Napisal/-a PiLLLe
aja pa ves v cem je fora kokr se jst spomnm majo golfi na hladilniku namonterane senzorje temperature/termostikala in pr vecji hitrosti je hladilnik za ksne par stopinj hladnejsi motor pa toplejsi

pa mogoce stevc laze zato :P
Lp PiLLLe
da
Objavljeno: Če avg 05, 2004 12:45 am
Napisal/-a imilet1
ja vse je to OK!
sam zakaj pol skoz vent laufa,ce števc laže??=
Objavljeno: Če avg 05, 2004 7:31 am
Napisal/-a Nixxon
Termostat, po vsej verjetnosti.
hgn
Objavljeno: Če avg 05, 2004 2:58 pm
Napisal/-a imilet1
Ok upajmo da je termostat!!!
Objavljeno: Če avg 05, 2004 3:17 pm
Napisal/-a lisko
In kak veš da ti pri taki hitrosti ventilator laufa? mislim da je skor nemogoče slišat med vožnjo ventilator....edin če si kako lučko not nardil.
drgač pa preveri kiler če ni slučajn čist zamašen od mrčesa..... pa da spredaj nimaš kaj pri dovodu zraka.
Objavljeno: Pe avg 06, 2004 7:09 am
Napisal/-a Nixxon
lisko je napisal/-a:drgač pa preveri kiler če ni slučajn čist zamašen od mrčesa..... pa da spredaj nimaš kaj pri dovodu zraka.
Ne, po tej logiki bi mu kuhal še bolj na mestu, ker ni tolko hladnega zraka, njemu pa pri hitrosti.
Objavljeno: Pe avg 06, 2004 9:56 am
Napisal/-a PiLLLe
Mah model se sam neve kva govori pomoje
Lp PiLLLe
Objavljeno: Pe avg 06, 2004 10:25 am
Napisal/-a zupi13
bolj obremenjen avto se bolj greje - po mojem?!?!?!
drgač pa kiler sčisti z wapom od zadi(motorja) naprej-(navzven)!
Objavljeno: Po avg 09, 2004 6:44 pm
Napisal/-a darkdog24
No jst nebi nove teme odpiru pa bi kr vprašu v tejle.
Men se tud Clio ful hiter zagreje.To pomeni da se mi hladilna tekočina hiter zagreje in se mi venitalator non stop prižiga,pa ni važno al je to toplo al pa mrzlo.auto se ful hiter zagreje in potem ventilator se tudi hiter prižiga.
Auto še ni nikoli zakuhal ampak mi je zelo čudno to.Kaj bi lahko to bilo?
Vodno črpalko sem že menjal,hladilne tekočine pa imam zadosti.
lp
Objavljeno: Po avg 09, 2004 7:02 pm
Napisal/-a RedBull™
darkdog24 je napisal/-a:No jst nebi nove teme odpiru pa bi kr vprašu v tejle.
Men se tud Clio ful hiter zagreje.To pomeni da se mi hladilna tekočina hiter zagreje in se mi venitalator non stop prižiga,pa ni važno al je to toplo al pa mrzlo.auto se ful hiter zagreje in potem ventilator se tudi hiter prižiga.
Auto še ni nikoli zakuhal ampak mi je zelo čudno to.Kaj bi lahko to bilo?
Vodno črpalko sem že menjal,hladilne tekočine pa imam zadosti.
lp
Mogoče ko so ti menjali vodno pumpo,da so ti preslabo prezračl sistem....tko da je še malce zraka notr.
Sam če pravi čas vklaplja ventilator,pol ni panike....vsekakor pa probi še 1x prezračit.
Objavljeno: Če avg 12, 2004 6:23 pm
Napisal/-a darkdog24
No povej kk naj prezračim?
Js bom probu hladilno tekočino zamenjat ker je že ful umazana,pa termostat bom pregledu kaj je znjim.
A bi blo možno da hladilnik nedobi dost lufta zaradi posebnega sprednjega odbijača,kjer sta dve veliki luknji ob strani in ne direkt spodaj?
Objavljeno: Če avg 12, 2004 6:39 pm
Napisal/-a RedBull™
am umazana je zato,ker pri r 5 oz. clio-tih rad rjavi blok....ampak ne se sekirat
Ja lohk tud s tem zjebeš termostat,k maš vso rjavkasto vodo notr...najboljš bo da ga kar zamenjaš z novim,sj ni nevem kakšn velik strošek.
Na ceveh od vode imaš sigurn kakšn vijak,da ga odviješ,da gre potem lohk zrak vn (sam avto more lavfat,pa segret mora bit,notr pa mej tud gretje prižgan,ventilacijo pa izključi)
No da ti ne bom preveč nakladu,k ta trenutk nism čist zihr kako ma clio narjen...bo najboljš da se oglasi nekdo ka ma takšen avto.
No glede tega da ti odbijač,kot si reku,zakriva mal preveč hladilnika...je zihr tud mal na tem...sam bistvenega pomena pa tud ni.
No upam da ti ventilator vkljaplja ob pravem času.
P.S. vse čestitke glede nove podobe tvojega avtomobilčka,res je spedenan v špico!
Objavljeno: Pe avg 13, 2004 11:38 am
Napisal/-a Privatnik
Tut men se avto velik bolj zagreje na avtocesti oz ce ga teram, verjetno zarad vec bencina nastaja tud vec toplote in posledicno je tezje odvajat to toploto sploh pri starejsih avtih, kjer so ze kilerji mogoce malo "stari"

Pri mojem je problem, ker se poleti po avtocesti vec kot 130 sploh ne morem pelat, ker bi se avto pregrel (morem zamenjat kiler + intercooler).
Darkdog: ce nisi pred kratkim menjaval termostata, ti priporocam da ga preventivno menjas, ker vcasih tut termostati radi kej zezajo (ce hoces lahko das noter poletnega, ki odpre pri malo nizji temperaturi in tako prej zakrozi voda skozi kiler). Pa hladilno tut lahko zamenjas, vso staro ven in lepo frisno noter.
LP
Objavljeno: Pe avg 13, 2004 12:27 pm
Napisal/-a Nixxon
Možna je tudi slaba prezračenost zaradi oblike odbijača, navsezadnje pokriva doberšen del kilerja, tista dva zračnika pa ne dasta iste količine zraka. Ne vem, vpraši še onega ki ti ga je delal, če ma kakšne probleme s tem.