Stran 1 od 1

Citroen ZX 1.4 - ugaša

Objavljeno: To avg 10, 2004 9:24 pm
Napisal/-a logi
Na sinovem citroenu ZX 1.4 i se v zadnjem času pojavlja napaka in sicer mu motor v prostem teku llaufa na cca. 800 obratov in manj. Ko avto zaustavi, motor crkne. V prvih razgovorih z mehaniki je bil omenjan motorček prostega teka, kateri naj bi bilč zanič.

a je imel kdo podobne probleme.

lp in že vnaprej hvala za pomoč

Objavljeno: To avg 10, 2004 9:29 pm
Napisal/-a killah bee
ja meu sm jest podobne probleme,

pa je bilo prav to motorček prostega teka + neki potenciometer keri naj bi to vse skup fural oziroma krmilil , novo je to selo drago vsaj pr men naj bi bilo tako,da pa se za pocen rabljeno dobit :wink: ,pa še sam lahko namontiraš

Objavljeno: To avg 10, 2004 9:45 pm
Napisal/-a RedBull™
motorček prostega teka je tam okol 30k potenciometer lopute pa zna bit zelo drag,ker se dobi samo v kompletu,je pa okol 80k (te cene so čist okvirne,tko da me ne za besedo držat)

Vsekakor pa probajte za začetek samo motorček prostega teka očistit.

Objavljeno: To avg 10, 2004 10:02 pm
Napisal/-a bsmuk31
šmeks je napisal/-a:Vsekakor pa probajte za začetek samo motorček prostega teka očistit.

se strinjam

Objavljeno: Sr avg 11, 2004 9:04 am
Napisal/-a peters
šmeks je napisal/-a:
Vsekakor pa probajte za začetek samo motorček prostega teka očistit.


Tudi jaz tako pravim: vzame se ga narazen, očisti in lepo ponovno namaže - preizkušeno že na več avtih...

Objavljeno: Če avg 12, 2004 12:05 pm
Napisal/-a logi
Zahvaljujem se vam za vaše nasvete. Danes sva bila s sinom na Citroen servisu in sva vozilo testirala na računalniku. Vse je pokazalo OK. Serviser pa je ugotovil, da se je nekdo "igral" z varovalko /ziherenga/ na zajli gasa in jo prestavil, česar pa ne bi smel. Serviser je varovalo premaknil in motor dela OK. Kakor sem rekel pa je test pokazal vse OK.
Serviser pa je tudi svetoval, da naj zamenjava še filter goriva, kar bova storila še danes.

ps.

Sedaj motor dela OK in moram potrkati ob les, kakor pravijo, vendar pa je zjutraj nagajal ko sva šla na servis, ko pa sva se vračala je delal kot ura.

Še enkrat hvala

Objavljeno: Če avg 12, 2004 9:52 pm
Napisal/-a Nuclear_
Živjo vsem citroenovcem kateri njih konjiček laufa in pa seveda tistim, k jim pač ne. Na stvari je tkole cirka 1,5 mesca nazaj sm od "kolega" oz. "sodelavca" kupil ZXa `93 1.4i kateri je imel prevoženih 175.000 .
Po vsej registraciji in ostalih problemov sem rekel, da ga lepo peljem mehaniku in mi lepo naredi server, ker ne verjamem nobenemu, ki prav:"JA sm delal servis...blabla.." , zato ker nobena nalepka ni bila čitljiva pa še čudno je "cukal".

Tako grem lepo mehaniku in mi lepo pove..tole tole tole in tole bo za zamenat jst pa :vuur .... si rečm ok in se lepo začne.

menjan:

- olje
- oljni filter
- bencinski filter
- svečke ( vse na motorju ter razdelilni kapi)
- "dihtnga" zamenjana (1 in 2 cilinder puščal olje)
- brušena glava
- jermen
-"glavni" jermen---ne vem kako bi ga imenoval saj se ne spoznam tolk
- "šponar"

to bi bilo vse....aja še motor mi je opral tako, da je kot nov...shiny and new.

Problem je pa v tem, da se s tem nobena napaka ni odpravla.

prvo mi je crkaval v prostem teku ter ko sem spustil gas na parkiriščih oz. križiščih..smo rekli da je motorček prostega teka...ok grem jerovšku na test mi javi da je vse ok in komp ni nč javu..sm bil zravn....edino kar mi je naredu je to da mi je zajlo "odšponal" saj je bila zategnjena ter je motil komp...ok se vozm domov 100km vse ok...pridm domov odprem pokrov kaj vidm...na novi dihtngi ter na novo zbrušeni glavi se je pokazalo olje...( mogoče dihtnga ali bog ne daj BLOK )... No ga pustim in grem zvečer do mehanika....vžgem avto ZAČNE CUKAT SPET...pr spelavanju mu zmanka gasa ter ga potem spet na novo zategne....dam v 2. lepo gas KOT DA BI GA KONJI OD ZAD DRŽAL....nikamor...se ustavm odprem havbo mal nateram obrate tam cirka 10s...se usedem mal zacuka ampak potem več ne....vozu tam 130km/h ter sprobaval če kej cukne če menam v 3., 2., 4 itn.....LAUFA VSE....pr mehaniku se menm za blok motorja pa za dihtngo in grem domov...na prvem križišču spet....ne gre nikamor...ga pustim v 3. in ga z 3. furam tam 3500 obratov....POTEM PA VSE SPET LEPO LAUFA...

zdaj pa moji soforumaši dejte mi pomagat, ker bom obupal in vse skup prodal čeprav sm se na njega zelo navezal saj se hudič pelje ko grom...Pa še nove gume sm kupu

PS: sorry za dolg post....
logi napaka ni odpravljena...
:sadd

Objavljeno: Če avg 12, 2004 9:59 pm
Napisal/-a Gti-Driver
Nuclear_ je napisal/-a:Živjo vsem citroenovcem kateri njih konjiček laufa in pa seveda tistim, k jim pač ne. Na stvari je tkole cirka 1,5 mesca nazaj sm od "kolega" oz. "sodelavca" kupil ZXa `93 1.4i kateri je imel prevoženih 175.000 .
Po vsej registraciji in ostalih problemov sem rekel, da ga lepo peljem mehaniku in mi lepo naredi server, ker ne verjamem nobenemu, ki prav:"JA sm delal servis...blabla.." , zato ker nobena nalepka ni bila čitljiva pa še čudno je "cukal".

Tako grem lepo mehaniku in mi lepo pove..tole tole tole in tole bo za zamenat jst pa :vuur .... si rečm ok in se lepo začne.

menjan:

- olje
- oljni filter
- bencinski filter
- svečke ( vse na motorju ter razdelilni kapi)
- "dihtnga" zamenjana (1 in 2 cilinder puščal olje)
- brušena glava
- jermen
-"glavni" jermen---ne vem kako bi ga imenoval saj se ne spoznam tolk
- "šponar"

to bi bilo vse....aja še motor mi je opral tako, da je kot nov...shiny and new.

Problem je pa v tem, da se s tem nobena napaka ni odpravla.

prvo mi je crkaval v prostem teku ter ko sem spustil gas na parkiriščih oz. križiščih..smo rekli da je motorček prostega teka...ok grem jerovšku na test mi javi da je vse ok in komp ni nč javu..sm bil zravn....edino kar mi je naredu je to da mi je zajlo "odšponal" saj je bila zategnjena ter je motil komp...ok se vozm domov 100km vse ok...pridm domov odprem pokrov kaj vidm...na novi dihtngi ter na novo zbrušeni glavi se je pokazalo olje...( mogoče dihtnga ali bog ne daj BLOK )... No ga pustim in grem zvečer do mehanika....vžgem avto ZAČNE CUKAT SPET...pr spelavanju mu zmanka gasa ter ga potem spet na novo zategne....dam v 2. lepo gas KOT DA BI GA KONJI OD ZAD DRŽAL....nikamor...se ustavm odprem havbo mal nateram obrate tam cirka 10s...se usedem mal zacuka ampak potem več ne....vozu tam 130km/h ter sprobaval če kej cukne če menam v 3., 2., 4 itn.....LAUFA VSE....pr mehaniku se menm za blok motorja pa za dihtngo in grem domov...na prvem križišču spet....ne gre nikamor...ga pustim v 3. in ga z 3. furam tam 3500 obratov....POTEM PA VSE SPET LEPO LAUFA...

zdaj pa moji soforumaši dejte mi pomagat, ker bom obupal in vse skup prodal čeprav sm se na njega zelo navezal saj se hudič pelje ko grom...Pa še nove gume sm kupu

PS: sorry za dolg post....
logi napaka ni odpravljena...
:sadd


Je mel brat podoben problem na bx-u in sma spucala rezervar za gorivo pol je pa avto normalno laufal.
:wink:

Objavljeno: Če avg 12, 2004 10:11 pm
Napisal/-a Nuclear_
men tut na to idejo vleče...mogoče veš kako bi to naredu...kaj moram imeti...bolš da pokurm benz da mi ne gre vs u *urc al kako...

Objavljeno: To avg 17, 2004 5:52 pm
Napisal/-a Nuclear_
Še nekaj me zanima in sicer tole. Zakaj mi olje pušča še zmer na istm mestu...1. in 2. cilinder??? Prvič pobrusu glavo zamenjal dihtngo in je puščal kar smo ugotovili, da je bil dihtnga zanič....No pa še enkrat pobrusmo zamenamo avto laufa cirka eno uro."jebeš benz :) " in je vse ok....grem domov cirka 15km in zjutraj pogledam in kaj vidm...olje....zdej sm se pelal 12 km neki iskat in pogledam in je že vse zapacan....kaj bi to bilo....sm že obupal ampak bom probal še z tesnilno maso pa bomo vidl....drgač cukanje je verjetno to da treba injektorje spucat sam za to ni pene---morm to olje poštimat čeprav izguba ni velika in tudi motorju ne škoduje samo nočem vozit takšnega avta...any1?

Objavljeno: To avg 17, 2004 10:15 pm
Napisal/-a PiLLLe
mogoce ti je pocu blok cist pr vrh pa k se napumpa pritisk olja zacne vn zbijat

LP PiLLLe

Objavljeno: Sr avg 18, 2004 5:57 pm
Napisal/-a Nuclear_
evo slikci

Slika
Slika
Slika

Objavljeno: Sr avg 18, 2004 7:58 pm
Napisal/-a RedBull™
kot vidim ti še vedno (na žalost) spušča olje izpod glave....

...kaj preveč konkretnega ti ne morem rečt....lahko je pa sledeče...

*kolkrat je že bila glava brušena (če je prevečkrat tud ni dobr) dol je mora uzet največ (pri enkratnem brušenju) en centl (če se motm naj me kdo poprav!!!)

*mogoče jo mojstr ni dobr obdelal :P (glavo mislm) da jo ni poravnal...

*lahko so ti tud tesnilo glave narobe obrnili (zato k ponavadi piše na njej,katera stran je zgoraj) al pa so ti en oljni kanal zaprl (nevem no,če so izbtral napačno tesnilo,al pa ga narobe obrnili)