Stran 1 od 1

MERILNIK HITROSTI R MEGANE

Objavljeno: Sr avg 11, 2004 12:49 pm
Napisal/-a SANDI1
POZDRAVLJENI!
ZANIMA ME ALI KDO VE KAJ BI BILO NAROBE, MERILNIK HITROSTI PRI R MEGANE COUPE L.98, 1.6E MI MED VOŽNJO SKAČE ZA +-30 KM/H ALI VEČ, KO SPUSTIM PLIN SE UMIRI IN KO POHODIM PLIN ZOPET SKAČE.
TO PA SE NE DOGAJA VEDNO, VENDAR VSE BOLJ POGOSTO.
HVALA IN LEP POZDRAV :roll: :roll: :shock: :shock:
SANDI

Objavljeno: Če avg 12, 2004 12:21 pm
Napisal/-a SANDI1
Nisem prvi lastnik, ga imam pa ze kar 5 let od 50.000km. Je pa seveda možno, da so bili kilometri zbiti, čeprav jih je imel že takrat veliko (1 leto, 50.000km).
Mislim da ta avto nima več zajle za števec.

Objavljeno: Če avg 12, 2004 2:54 pm
Napisal/-a Bric
Seveda nima zalje. Preglej malo dajalnik impulzov na menjalniku.

Lp
Bric

Objavljeno: Če nov 18, 2004 2:39 pm
Napisal/-a Blond
To je NORMALNO za Megane tega letnika.......
Tehnièna nota --

Vsi Megani so bili pozvani na servis kjer so jim odpravili napako.
Ker pa se napaka ni pojavljala na VSEH so se na servis odpeljali samo tisti, ki jih je to motilo.

Tudi pri mojem Meganu, 1. lastnik ni bil na tem BREZPLAÈNEM servisu in se je to zaèelo dogajat pred kakšnim letom.

Rešitev:
1. Zamenjati dajalnik impulzov - dokaj draga zadeva (samo originalni)
2. takoj za tem dajalnikom impulzov se da vgraditi kondenzator, ki zmanjša nihanje oz. trzanje kazalca za 95%. V 5% trzanje ostane.

Sam sem se odloèil za 2 varianto - strošek nekaj 100 SIT in elektrièar.
Kakšen kondenzator je sedaj noter NIMAM POJMA, ker se na to ne spoznam in mi je to naredil avtoelektrièar.

Upam, da sem koliko toliko razložil.

LP
Blond

Objavljeno: So nov 20, 2004 10:23 am
Napisal/-a SANDI1
Blond, hvala za odgovor.
mislim da je tukaj problem nekje drugje, ker mi merilnik skače tudi, ko avto stoji na mestu in mu dodajam plin.

Objavljeno: Sr mar 22, 2006 2:40 pm
Napisal/-a Blond
Sandi kako si rešil zadevo ?

Meni je sedaj popolnoma crknil števec. ;)
Vglavnem sploh ne dela oz. vèasih skoèi in pokaže hitrost in potem pade spet na nulo.
Tako s polnim tankom goriva po števcu naredim 15-20km. Tolikokorat skoèi gor in pokaže kaj. Takrat tudi prevožene km šteje.

Drugaèe pa ne dela in sedaj nevem kako naprej.

Kako si ti rešil zadevo ???

Še kak drug nasvet ???

Hvala in LP
Blond

Objavljeno: Sr mar 22, 2006 3:04 pm
Napisal/-a svadreb
Mogoče pa kabli nimajo dobrega stika. Probaj malo očistit konektor na števcu. Lahko da so kontakti oksidirali.

Objavljeno: Pe mar 24, 2006 4:29 pm
Napisal/-a Blond
Bom v nedeljo razdrl in pogledal.

Javim kaj bo...

Objavljeno: Po apr 10, 2006 1:36 pm
Napisal/-a Blond
evo zadevo sem razdrl in niè pametnega videl.

Na števec pridejo 4 konektorji
od leve proti desni beli - rjav - crn - beli

ni videt da bi kateri imel slab stik....

po katerem pride imulz za števec ?
kaj pa èe je slab stik na oni strani ? pri motorju ?

kje naj to preverim ??

LP

Objavljeno: Po apr 10, 2006 6:42 pm
Napisal/-a sebaveh
slabi stiki se ponavadi lahko nahajajo znotraj števca - naprimer pri tistih kontaktnih palčkah, ki so prilotane na vezje, na njih pa je nataknjena tuljavica s kazalcem. Tisti loti so spustili na našem bivšem P. 406

Objavljeno: To apr 11, 2006 8:34 am
Napisal/-a Blond
ampak tam kaj dosti sam ne morem narediti... ali paè ?

Objavljeno: Pe apr 14, 2006 9:10 am
Napisal/-a sebaveh
Lahko tudi. Pač na tiskani ploščici preklej te lote oziroma palčke - probaj jih zmigat. Če so dobro prilotane, bodo pri miru. Če medtem dobro od blizu gledaš lote, pa tudi vidiš da bi morali ostati čisto pri miru, ko premikaš palčko, konektorje in nasploh vse kar je prilotano gor.

Objavljeno: Pe apr 14, 2006 9:17 am
Napisal/-a Blond
hmmm... bom pogledal.

Hvala

Blond

Objavljeno: Pe apr 14, 2006 9:24 am
Napisal/-a Blond
jaz sicer bolj sumim priklop kabla nekje na menjalniku ali nekje tam...

...ampak niti približno ne vem kje iskati ta dajalnik impulzov.

A mi lahko kdo pomaga ?

Objavljeno: Sr apr 19, 2006 4:47 pm
Napisal/-a Blond
Tako.... zadeva je sledeèa.

Konektor na dajalniku impulzov na vztrajniku je poln vode.
Spihal ... ampak ne do suhega... boljše ampak ne vredu.

Ali naj vzamem WD40 ali kontakt spray? Kakšna je razlika?

in še mimogrede sem opazil sledeèe... èe ma kdo pojma.

Konektor sem odklopil in avto ne vžge? vergla ampak ne vžge ?
a je to komu jasno... zakaj za hudièa rabi ta dajalnik impulzov ?
èe priklopim nazaj avto vžge od prve in dela normalno.
odklopim ne dela.... odklopim med delovanjem... crkne.

A ma kdo pojma zakaj ima tako kontrolo ?
Sam iz radovednosti sprašujem, èe paè kdo ve ?

Hvala in LP

Blond