Stran 1 od 1
Motor se ne ugasne
Objavljeno: Pe avg 13, 2004 11:12 pm
Napisal/-a Shatzy
Moj čiča ma Polota 1.9 D, letnik 199x, vem pa da nima štroma v motorju. U glavnem, avto ne j**e nikog pet posto! Kljub temu da ključ obrneš in iztakneš iz ključavnice, motor še vedno laufa. Kkšn konstruktiven predlog

Objavljeno: Pe avg 13, 2004 11:14 pm
Napisal/-a eXtreme
Na + ali pa - kabel od akumulatorja naj stikalo naštima :P

Objavljeno: Pe avg 13, 2004 11:17 pm
Napisal/-a bsmuk31
na ključavnici se stakne kable za štrom, če potem crkne:
ZAmenjava ključavnice!
Objavljeno: Pe avg 13, 2004 11:23 pm
Napisal/-a Shatzy
Motor se ugasne tko, da daš v tretjo in počas popuščaš sklopko...čiča (bivši mehankar in kamionđija) je reku da ti zarad močanga sunka v prvi lahko jermen strga...
Objavljeno: So avg 14, 2004 12:34 am
Napisal/-a super98
Ma kakšne pa prbijate... Dizel nima veze s štromom...
Extreme ti pa si legenda! In kaj mislš da se bo zgodil če stakneš dol kable iz akumulatorja? Avto bo še naprej laufu
Pr teb je najbrž problem v zapornem elektromagnetnem ventilu v bosch pumpi k zapre dovod nafte in s tem ugasne motor (tko ugašajo dizli)!
Objavljeno: So avg 14, 2004 12:37 am
Napisal/-a super98
Drgač pa ker letnik je polo? A je naprodaj?
Objavljeno: So avg 14, 2004 12:38 am
Napisal/-a _BANDIT_
Crknu ventil na boschpumpi, ki kontrolira pretok nafte in je zaprt takrat, ko nimaš kontakta. Tastari dizli lavfajo brez štroma, tako da, ko enkrat lavfa, je vseeno al ma aku al nima (seveda pod pogojem, da niamjo tega ventila).
Zamenjaj ventil in stvar bo ql. Pa ne more bit drag.
Sam more bit pa precej star dizel, da ma še tako boschpumpo.
Bo kakšen mehankar vedel kaj več povedat o teh dizlih. Najbolje da pelješ do lokalnega mehanika in bo stvar rešil hitro.
Objavljeno: So avg 14, 2004 2:02 am
Napisal/-a PiLLLe
Mah ta ventil eni mu pravjo dizna stane v stacun okol jurija ponavad so ksn 20 kljuc tko da lahk sam zamenjas edino kar je je to da bos moru dobr prezract bosch pumpo ce ne ti bo crknu :P
aja pa navrh oz pr enih spodi odvis od izdelave mas kabl tko da njega stakn pa pol deli :P
LP PiLLLe
Objavljeno: So avg 14, 2004 6:38 am
Napisal/-a monster_d
Odsraufas dol bosch pumpo pa bo zihr neho
Eno cevko za dovod dizla odsraufas pa ima da neha

Objavljeno: So avg 14, 2004 8:06 am
Napisal/-a RedBull™
Ni rečeno da ti je ventil na bosch pumpi crknu,ampak je lahko samo tist kabel čevelček staknen na pumpi in zato ne prekine dovoda nafte.
Objavljeno: So avg 14, 2004 11:33 am
Napisal/-a ule
Če je tisti kabel čevelček iztaknjen to pomeni da je ventil zaprt. Zamenjaj ventil pa bo.
Objavljeno: So avg 14, 2004 2:34 pm
Napisal/-a Shatzy
[quote="super98"]Ma kakšne pa prbijate... Dizel nima veze s štromom...quote]
Hotu sm rečt, da vbrizga ne kontrolira računalnik, ampak je pač običen dizl, na pumpo. OK, kako se reče temu ventilu na pumpi? Dizna?
Aja, pa avto še enkrat ni za na prodaj... :P