Stran 1 od 2

skurjena sklopka ? ? ?

Objavljeno: Ne avg 15, 2004 1:08 pm
Napisal/-a Perica
Zivjo!
evo, sm biv 10 dni na morju in ze takoj ob prihodu na morje (Martinscica) sem parkiral avto cez malce visji robnik na parkirisce (drugega prostora ni bilo)! ko pa sem hotel zopet na cesto, sem moral vzratno zapeljati cez ta isti robnik! seveda sem hotel to storiti bolj pocasi z igranjem s sklopko in plinom (tako kot se spodobi voziti cez robnike) pa se avto je bil precej na tleh zaradi prtljage! no, takrat pa se je zgodilo! V avtu mi je posteno zasmrdelo in vsi mi pravijo da je to sklopka! verjetno je res! kaj pa vi mislite??? je lahko kaj drugega? je lahko sklopka se dobra pa je treba sam kej mal popravit .... ??

pedalo za sklopko je res malce bolj cudno kot prej (sklopka mislim da prime malce bolj na vrhu kot prej), drugace pa ni razlik! skrta nic, cuka nic, ne spusca kaksnih cudnih glasov,.....

Nekaj sem zadnjic zasledil, da se da sklopko obnoviti! ALi je to res in koliko to stane? Se to priporoca ali ne? To me zanima predvsem zato, ker bi me nova sklopka skupaj z montazo stala okoli 50.000 sit (Renault Clio 2)!

Aja, to se mi je zgodilo ravno sedaj, ko sem imel namen kupiti lite feltne!!! pa mi je ze drugic vse splavalo po vodi !!! smrk smrk :(

se opravicujem ker sm se tok razpisov!

Hvala in LP

Objavljeno: Ne avg 15, 2004 1:19 pm
Napisal/-a Tomaz40
Sklopko skuriš, če ima motor obrate, kolesa pa so pri miru. Torej če je pri sklopki veliko trenje. Pri trenju pride do visokih temperatur in zato se spremeni material v sklopki. Takrat je sklopka uničena (zažgana).

Velikokrat se pa zgodi, da se sklopka ne segreje do tako visoke temperature da bi bila fuč ampak samo toliko da pač smrdi, sklopka pa ni uničena oz. je poškodovana samo zgornja plast in se bo ta plast zdrgnila stran ob nadaljni normalni vožnji. Predlagam, da se normalno voziš naprej. Če boš občutil večje spremembe pa jo le zamenjaj.


PS: A je možno da si malo zakuril bremze (vozil z ročno), ker tut smrdi?

Objavljeno: Ne avg 15, 2004 1:30 pm
Napisal/-a Perica
ja,sej pri men je blo tako, da sm hotu cim bolj pocas pridt cez tist visok robnik, in je vsake tolk casa avto obstal pri miru, motor pa se je vrtev!!! ampak to sam za zlo kratek cas! men se mal cudno zdi da bi bla sklopka, ker sm se domov (200 kilometrov) pripeljal brez problema!!! sam pedalo je mal cudno!!!

se kaksno mnenje?

Objavljeno: Ne avg 15, 2004 1:41 pm
Napisal/-a _BANDIT_
Mal si zažgal lamelo. Če ne bo začela drset še med vožnjo, se ne sekirat. Vozi dalje.

Če pa bo začela drset in smrdet ob kaki malo večji obremenitvi, potem pa bo čas za menjavo.

Lahko menjaš - obnoviš samo lamelo in bo stvar tudi v redu.

Odšravfaš dol menjalnik, odšravfaš košaro, neseš lamelo do sinterja, da ti jo obnovi, zmontiraš nazaj in je to to. Pa še poceni je.

Objavljeno: Ne avg 15, 2004 1:45 pm
Napisal/-a Perica
in kolk stane ta obnova lamele? kje v LJ ali pa v KR se da to narest ?!?! kako se pa to vid, ce je sam lamela "skurjena"?!

HVALA

Objavljeno: Ne avg 15, 2004 1:45 pm
Napisal/-a music_man
Pomoje nic hudega. Pac si jo malo zažgal ampak hujsega ni blo ker ti kot pravs se normalno dela. Pedal pa je drugacn ker se pri tem ko ti sklopko tkole zažigaš le ta hitro obrablja in zdej cutis spremembo, ker je sklopka malo bolj obrabljena.

Objavljeno: Ne avg 15, 2004 1:58 pm
Napisal/-a Perica
ja ze, sam mene tale "sprememba" zlo moti pri speljevanju, ker sklopka prime zlo visoko!!!
a drugace se res da lamela sam zamenjat al pa obnovit!!! a pol bo spet vsaj priblizno tko kot je blo? a lamelo mi bojo tud na servisu zamenjal, al mi bojo takoj hotl novo sklopko "podtaknit" in bojo rekl da je pac cela sklopka zanic!!!
KOLK TA LAMELA STANE??

hvala

Objavljeno: Ne avg 15, 2004 2:34 pm
Napisal/-a Vičo
Zdej mislim da je ena varianta na renault servisu da ti daš noter svojo to staro lamelo, oni pa ti dajo ven obnovljeno v renaultu. Lamela ni original nova, je pa tovarniško obnovljena in te pride ful poceni. Probi kej uprašat na servisu Renault!! :wink: :wink:


lp

Objavljeno: Ne avg 15, 2004 2:48 pm
Napisal/-a Perica
ja ze, sam a to "obnovljeno" pomeni tud da bo vsaj 90% tok dobra kokr nova?!?! a se da tud novo lamelo kupit in kolk to stane?

hvala

Objavljeno: Ne avg 15, 2004 2:57 pm
Napisal/-a GorazdO
http://www.sinter.si/

Obnova lamele menda stane cca 8.000 sit; pravijo da vredu naredijo (nek kompozit karbona, keramike in še nečesa...); za normalno vožnjo odlično, za pogosta hitra speljevanja z mesta pa malo manj dobro...

Objavljeno: Ne avg 15, 2004 3:12 pm
Napisal/-a Perica
GorazdO je napisal/-a:http://www.sinter.si/

Obnova lamele menda stane cca 8.000 sit; pravijo da vredu naredijo (nek kompozit karbona, keramike in še nečesa...); za normalno vožnjo odlično, za pogosta hitra speljevanja z mesta pa malo manj dobro...


A v renaultovih servisih (je ze nekdo v tej temi omenil) naredijo isto kot sinter-ji, al nardijo to kaj drugace, bolje ... ???
Ker jest kar velikrat speljem zelo hitro z mesta (da filter zaropota :twisted: ) in pol tale obnova pri sinterju nebi prsla v postev!!!

Objavljeno: Ne avg 15, 2004 4:50 pm
Napisal/-a Slide
Mogoče je sklopka zasmrdela, ko si jo matral, pol so ti povedali, da je lahko sklopka vzrok "dišav" in ti si avtomatsko postal pozoren na pedal sklopke, pa se ti samo zdi, da je nekaj narobe...poskusi prespati, mogoče sploh ni nč narobe :wink:
Kolega je enkrat avto na hribu držal samo s sklopko(brez ročne ali zavor) toliko časa, da se je začelo kaditi :shock: Mislili so da se je vžgal avto, pa k sreči ni bilo to ampak le sklopka...ko se je ohladila, je bilo vse OK, avto z isto(nič menjal, nič rihtal) sklopko brez problema pelje še danes...avto je pa Citroen Xsara 1.4 :wink:

Objavljeno: Ne avg 15, 2004 5:08 pm
Napisal/-a Perica
mogoce se res sam men mal zdi!!! no ja, tko sm mislu dokler nism sov prejle na eno mejhno furo do sosednje vasi in nazaj! sploh ne morm vec zlo hitr speljat, ker sklopka prime cisto na vrhu in ko avto spelje je sklopka ze cist sproscena! sklopka prime in se sprosti na vse skupej dveh al pa treh centimetrih (tolk se pedalo premakne)! tko da lahko normalno speljem in sele potem pohodim gas!
Bom jest to jutri peljov pogledat mehaniku, pa bomo vidl kaj bo!!!

aja,... kolk pol stane nova lamela?? bi rajs kupu novo kot pa obnovljeno ( da se bom mal bols pocutu med voznjo)!!!

hvala

Objavljeno: Ne avg 15, 2004 5:27 pm
Napisal/-a Jonas
Jz bi vseeno na tvojem mestu menjal celotno sklopko, ce si se ze odlocil menjat lamelo. Cela sklopka te itak pride okol 25k pa se en 10k das za delo pa mas mir in vsaj ves kje si. Ce menjas samo lamelo potem sam cakas in upas da bo s potisno plosco in lezajem vse uredu. Nevem, odloc se sam, jz osebno sem raje vse komplet zamenju.

LP

Objavljeno: Ne avg 15, 2004 5:48 pm
Napisal/-a der_Alte
Pa kaj še. Zakaj bi menjal, če ne drsi? Pojdi na avtocesto, daj v peto prestavo pri 110, pritisni na hitro do konca. Če pospešiš brez zdrsavanja (motor gre v višje obrate, avto pa nič hitreje), do končne... je vse uredu. Vedno začne zdrsavat v višjih prestavah. Dokler ti ne zdrsne v prvi... maš vedno možnost z lastnim pogonom prit do servisa.

Objavljeno: Ne avg 15, 2004 5:59 pm
Napisal/-a Gricko
der_Alte je napisal/-a:Pa kaj še. Zakaj bi menjal, če ne drsi? Pojdi na avtocesto, daj v peto prestavo pri 110, pritisni na hitro do konca. Če pospešiš brez zdrsavanja (motor gre v višje obrate, avto pa nič hitreje), do končne... je vse uredu. Vedno začne zdrsavat v višjih prestavah. Dokler ti ne zdrsne v prvi... maš vedno možnost z lastnim pogonom prit do servisa.

ti pa si ja!!
prvo ti bo sklopka začela drset v nižjih prestavah zato ker je večja moč in večja obremenitev na sklopko!ponavadi se probava v drugi prestavi!
v peti itak nav zdrsela razen če je čist fuč takrat pa tud spelat nebi mogu!
Pri večini avtov se da sklopka našponat oz nastavt in s tem nastaviš višino pedala za sklopko!
Če ti ne zdrsule jo pusti , višino pedala pa ti lahko9 nastavi skor vsak(nimajo pa vsi to za nastavt).

Objavljeno: Ne avg 15, 2004 6:00 pm
Napisal/-a CST™accim
amm..res ni potrebno menjat. občutk kakršnega maš..pač..sej se navadš..jst sm se enkrat zajeb. in sm sklopko totalno zjeb. smredl je da ufff..pa ne samo enkrat, ampk drsi zaenkrat še ne, samo drgačn občutk je..tko jo bom vozu dolker ne začne drset. mal se še voz tko. se boš navadu. no kakor kol ti paše, samo povem :wink:
Lp

Objavljeno: Ne avg 15, 2004 8:33 pm
Napisal/-a Nu-NRG
Ja, sklopka je. Kot so rekli .. ce ne bo drsela vozi dalje .. drgac pa menjaj. Pa se slika moje stare sklopke ob menjavi.

Slika

Objavljeno: Ne avg 15, 2004 9:29 pm
Napisal/-a der_Alte
Gricko je napisal/-a:prvo ti bo sklopka začela drset v nižjih prestavah zato ker je večja moč in večja obremenitev na sklopko!ponavadi se probava v drugi prestavi!

Zanimivo, da sem pri treh različnih avtomobilih, doživel to kar sem napisal. Začelo je drset v najvišji prestavi. Res čudno. :? A večja moč je v nižjih prestavah? Sem mislil, da je to odvisno od vrtljajev motorja in ne od prestave. :twisted:

Objavljeno: Ne avg 15, 2004 10:07 pm
Napisal/-a Mož čokate postave z brki
Der alte ima prav. Točno to se dogaja pri visokih brzinah. Res je, da še nisem imel sklopke tako zjebane, da bi se že prav opazl pri obratih, vendar je pri 150 na uro začel smrdet po gnilih ribah :D (značilen vonj moje kuplunge). Pol sem jo pa kr menju. Pri večji brzini je velik upor in velika obremenitev za kuplungo, ker pač mašina dela na polno.