Stran 1 od 1
MEGANE COUPE VŽIG
Objavljeno: To avg 17, 2004 6:16 am
Napisal/-a LUDACRIST
Lep pozdrav
Obračam se na vas , če bi mogoče mi kdo lahko pomagal rešit problem.
Vozim megane coupe 98, vozilo se dobro vozi nobenih očitnih težav do pred kratkim.
Naletel sem na težavo in sicer včasih ,ko avtomobil hočem prižgati le ta noče kot bi bil mrtev drugič pa pali v prvem šusu, mašinca 1.6 e.
Bral sem ,da imajo ti avtomobili neko blokado proti kraji in ,da morš potem avtomobil zaklenat in odklenat parkrat in potem gre, stvar včasih deluje včasih ne.
Res pa je da bi se morala na armaturki prižgati lučka za blokado ,ki ščasoma ugasne vendar se ne.
hvala za vse morebitne informacije.
Objavljeno: To avg 17, 2004 7:33 am
Napisal/-a PaGeR
Poglej če imaš kaj zgoneno luknjo za ključ - za vžig...
Ker vem, se je dogajalo kolegu, ker pač avto ni prebral prave kode in ni pustil do vžiga...
On je nato zamenjal ključavnico za vžig + na novo sprogramiral vse kljče, pol je blo pa ql... Pršlo ga je pa okoli 40k, če se ne motim...
LP
Objavljeno: To avg 17, 2004 8:14 am
Napisal/-a RedBull™
jap renaulti imajo res tisto (vsaj zame) nesmiselno blokado motorja,tako da preden ga hočeš vžgat ga morš odklent na daljinčka pol pa zadeva pali.
Sam če ga pa ti ne odkleneš ti mora pa isto verglat samo vžgal ne bo.
Torej če tebi ne vergla sta vzroka lahko samo dva.
1.ključavnica te zeza (preveri če pride takrat iz ključavnice štrom na štarter)
2.no če pride je možen vzrok samo še štarter (krtačke)
lp
Objavljeno: To avg 17, 2004 8:32 am
Napisal/-a RedWind
Tko je, k so ti povedal, drgač boš pa že sam svoj avto spoznal..

Objavljeno: To avg 17, 2004 9:44 am
Napisal/-a LUDACRIST
Zadeva vergla sto na uro, razlika je sam v tem ,da enkrat se vsedem v avto zaverglam užge v prvem ne glede al je topel al hladen, drugič pa verglam pa noče palit šele po kakem 5 pali pa tudi ne glede al je topel ali pa mrzel.
Vergla pa vedno.
Objavljeno: To avg 17, 2004 10:26 am
Napisal/-a RedBull™
pol te lahko samo še ta daljinček zeza ali pa senzor za vžig oz. iskro (nahaja se nad vztrajnikom)
Objavljeno: To avg 17, 2004 11:37 am
Napisal/-a PaGeR
ali pa koda za blokado motorja...
LP
Objavljeno: To avg 17, 2004 12:02 pm
Napisal/-a LUDACRIST
Jst tud menim ,da bi mogl bit neki z kodo, kajti tudi lučka za kodo ,ki bi se morala prižgat , ko dam kontakt in kasneje ugasniti sploh o njej ni ne duha ne sluha oziroma se ne pržge.
Za p..dit.
Objavljeno: Pe avg 20, 2004 11:32 am
Napisal/-a Techfreak
LUDACRIST je napisal/-a:Zadeva vergla sto na uro, razlika je sam v tem ,da enkrat se vsedem v avto zaverglam užge v prvem ne glede al je topel al hladen, drugič pa verglam pa noče palit šele po kakem 5 pali pa tudi ne glede al je topel ali pa mrzel.
Vergla pa vedno.
Imam the same problem

na svojem cliu. Prosim če javiš ko boš uredil kaj je bilo in kje si rihtal.
LP
Re: MEGANE COUPE VŽIG
Objavljeno: Pe avg 20, 2004 12:15 pm
Napisal/-a Bel-Tirid
LUDACRIST je napisal/-a:Lep pozdrav
Obračam se na vas , če bi mogoče mi kdo lahko pomagal rešit problem.
Vozim megane coupe 98, vozilo se dobro vozi nobenih očitnih težav do pred kratkim.
Naletel sem na težavo in sicer včasih ,ko avtomobil hočem prižgati le ta noče kot bi bil mrtev drugič pa pali v prvem šusu, mašinca 1.6 e.
Bral sem ,da imajo ti avtomobili neko blokado proti kraji in ,da morš potem avtomobil zaklenat in odklenat parkrat in potem gre, stvar včasih deluje včasih ne.
Res pa je da bi se morala na armaturki prižgati lučka za blokado ,ki ščasoma ugasne vendar se ne.
hvala za vse morebitne informacije.
Pred 20 dnevi, se je isto naredilo moji sestri. Ima isto coupeja cabrio.
Ko se je vsedla v avto ga je hotla uzgat in avto je biv ko mrtev. Pridem jest domov in probam isto mrtev. Naslednji dan ona senkrt proba, avto vzge kot bi biv nov.
Gre k mehaniku on studira in reče hiba na vžigu, pač nemormo nič, potem jih je fotr v PM poslov in so popravl. Ceno ti pa se sporočim kok je pršlo.
Avto pa vergla, ampak vedno isto, kot da enbi imel svečke, čez 4 ure pa normalno vžge.

Megane Coupe 1.6 vžig
Objavljeno: Po feb 22, 2010 9:43 pm
Napisal/-a TomyGT
Sicer tema stara 6 let
Sam sem naletel na isti problem opisan zgoraj in me zanima kako ste to rešili. Tudi meni avto včasih vžge brez problema, včasih pa kot da ni iskre, tudi med vožnjo ga je že par krat "zadušilo" kot da v katerem batu nebi bilo iskre.
Avto je letnik 98.
Hvala za odgovor
Objavljeno: Sr feb 24, 2010 12:19 pm
Napisal/-a Dr_S
Če noče vžgati je ponavadi problem pri senzorju pozicije glavne gredi.
Senzor se nahaja na menjalniku in je privijačen z enim vijakom na blok motorja
Če pa ti crkuje med vožnjo je pa lahko kaj drugega.
Preveri svečke in kable do svečk.
Lahko je tudi težava z vžigalno tuljavo
Objavljeno: Sr feb 24, 2010 3:26 pm
Napisal/-a TomyGT
Hvala za odgovor!
Sem preveril svečke in kable in tukaj ni videt problemov. Avto mi sicer ni crknil med vožnjo je pa izgubil moč in slišalo se je kot da eden od batov nebi deloval, čez nekaj časa pa spet vse normalno.
Da pa 1x vžge v prvo spet drugič pa komaj po več poizkusih verglanja pa je že višek.
Bom preveril senzor glavne gredi če je to krivo.
Objavljeno: Sr feb 24, 2010 6:29 pm
Napisal/-a monster_d
TomyGT je napisal/-a:Hvala za odgovor!
Sem preveril svečke in kable in tukaj ni videt problemov. Avto mi sicer ni crknil med vožnjo je pa izgubil moč in slišalo se je kot da eden od batov nebi deloval, čez nekaj časa pa spet vse normalno.
Da pa 1x vžge v prvo spet drugič pa komaj po več poizkusih verglanja pa je že višek.
Bom preveril senzor glavne gredi če je to krivo.
Verjetno imaš cinšpulo oz vžigalno tuljavo hin...
ČE se nemotim imaš dve, vsaka za dva cilindra
Objavljeno: Če feb 25, 2010 11:55 am
Napisal/-a TomyGT
monster_d je napisal/-a:Hvala za odgovor!
Verjetno imaš cinšpulo oz vžigalno tuljavo hin...
ČE se nemotim imaš dve, vsaka za dva cilindra
Bom preveril še vžigalno tuljavo če je zatajila, je pa v enem kosu.
Objavljeno: Če feb 25, 2010 6:20 pm
Napisal/-a mr. EDoo
monster_d je napisal/-a:TomyGT je napisal/-a:Hvala za odgovor!
Sem preveril svečke in kable in tukaj ni videt problemov. Avto mi sicer ni crknil med vožnjo je pa izgubil moč in slišalo se je kot da eden od batov nebi deloval, čez nekaj časa pa spet vse normalno.
Da pa 1x vžge v prvo spet drugič pa komaj po več poizkusih verglanja pa je že višek.
Bom preveril senzor glavne gredi če je to krivo.
Verjetno imaš cinšpulo oz vžigalno tuljavo hin...
ČE se nemotim imaš dve, vsaka za dva cilindra
LEP Pozdrav
Eto js mam isti problem in isti avto ( megane coupe/98 ) sm prvo mislu da je šou filter za bencin ( k mi je benza zmankal pa sm mislu da je vso uno svinjarijo potegnl u filtr in se dotok bencina zamašiu. no jutr menjam ta filtr pa bomo vidl kaj bo )
Sam kokr zgleda bom mogu še te DVE cin špuli zamenjat (po 10€ so na a.netu) k je isti problem kokr je zgori napisan da občasno med vožnjo zgubi moč , spotoma bom pa še očistu loputo za bencin s tem enim sprejem...
Pa če ma še kdo kšno rešitev nej jo kr napiše al pa kšn predlog kjer sprej je dobr za loputo pa kje se ga kup...

Objavljeno: To mar 02, 2010 9:55 am
Napisal/-a TomyGT
Evo problem z avtom je rešen, v moje primeru je bil pokvarjen senzor glavne gredi (senzor vžiga). Avto sedaj vžiga kot mora, tudi med vožnjo ne izgublja moči kot se je to dogajalo prej.
Objavljeno: Sr mar 03, 2010 11:15 pm
Napisal/-a mr. EDoo
TomyGT je napisal/-a:Evo problem z avtom je rešen, v moje primeru je bil pokvarjen senzor glavne gredi (senzor vžiga). Avto sedaj vžiga kot mora, tudi med vožnjo ne izgublja moči kot se je to dogajalo prej.
Kje pride ta senzor glavne gredi oz. kakšen je ??
Objavljeno: So mar 06, 2010 1:07 pm
Napisal/-a TomyGT
mr. EDoo je napisal/-a:Kje pride ta senzor glavne gredi oz. kakšen je ??
Senzor zgleda nekaj takega
KLIK
Najdeš pa ga takoj zraven menjalnika oz. vstranjika.
TUKAJ
Objavljeno: Ne mar 07, 2010 9:18 pm
Napisal/-a mr. EDoo
TomyGT je napisal/-a:mr. EDoo je napisal/-a:Kje pride ta senzor glavne gredi oz. kakšen je ??
Senzor zgleda nekaj takega
KLIKNajdeš pa ga takoj zraven menjalnika oz. vstranjika.
TUKAJ
Hvala, hvala..
jutr mi more majstr to uštimat ... najprej te vžigalne tuljave k najbrž je to šlo če ne pa še ta senzor vziga..