Stran 1 od 1
Opel Astra - rjavenje
Objavljeno: Če sep 09, 2004 3:15 pm
Napisal/-a meto
Lastim si dotično vozilo, letnik 92. Moti me, da avto rjavi po robovih blatnikov in ob rezervarju.
Zanima me, kje bi dobil samo obrobe (po možnosti originalne), zarjavele se odreže, našvasa nove gor in pobarva.
Hvala za odgovor.
Objavljeno: Če sep 09, 2004 5:06 pm
Napisal/-a RedBull™
standart pri oplih...zapelji se do bljižnjega kleparja...pa ti bo uštimal tako kot se mora.
Objavljeno: Če sep 09, 2004 9:45 pm
Napisal/-a meto
hm... reku da naj obrobe zrihtam, da bi blo kao najbolš...
Objavljeno: Če sep 09, 2004 9:49 pm
Napisal/-a killah bee
meto je napisal/-a:hm... reku da naj obrobe zrihtam, da bi blo kao najbolš...
pomoje original nove boš težko dobil, razen od kake ohranjene da dobiš

,
samo to je kot pri fordih tega letnika, pač slabi odlitki pleha-tako sem slišu,zato je to standard pri fordih do l.96-98, in pri astrah bo pomoje tud tako držal, celo naj bi pri astrah novejših letnikov dali neko plastično zlitino al ka- nism zihr
uglavnem težka bo

Objavljeno: Pe sep 10, 2004 7:57 am
Napisal/-a meto
se bo očitno trebba še mal pozanimat...
Objavljeno: Pe sep 10, 2004 8:01 am
Napisal/-a lublancan
killah bee je napisal/-a:pomoje original nove boš težko dobil, razen od kake ohranjene da dobiš

,
samo to je kot pri fordih tega letnika, pač slabi odlitki pleha-tako sem slišu,zato je to...
odlitki pleha???????????????
pleh se štanca, pločevino dajo v prešo in skp stisnejo po modelu in dobiš ceu blatnik, tuki ni nč vlivanja
drgač je pa kakovost same pločevine pri fordih in oplih bla porazna, zdej se to rešuje s cinkanjem
Objavljeno: Pe sep 10, 2004 8:39 am
Napisal/-a Skull23
Zdej, ko človeštvo osvaja mars, oni začnejo cinkat pleh? Ma mega.
Objavljeno: Pe sep 10, 2004 8:48 am
Napisal/-a Tomaz40
lublancan je napisal/-a:killah bee je napisal/-a:pomoje original nove boš težko dobil, razen od kake ohranjene da dobiš

,
samo to je kot pri fordih tega letnika, pač slabi odlitki pleha-tako sem slišu,zato je to...
odlitki pleha???????????????
pleh se štanca, pločevino dajo v prešo in skp stisnejo po modelu in dobiš ceu blatnik, tuki ni nč vlivanja
drgač je pa kakovost same pločevine pri fordih in oplih bla porazna, zdej se to rešuje s cinkanjem
Res je to se preša, rjaveti pa začen ponavadi na tistem mestu, kjer je pleh prepognjen, ker se spremeni struktura pleha in je zato bolj ranljiv.
Zakaj pa ne probaš kupit novih na servisu. Mogoče sploh niso nevemkolk drage. Telefon v roke pa probat.
LP
Objavljeno: Pe sep 10, 2004 8:49 am
Napisal/-a MaKo
Ja rjevenje je znano pri oplih starejsih od letnika 95! Ford do letnika 97.
No sam sem imel iste probleme na Fiesti. Resis pa zadevo ako:
- kupis nove obrobe blatnikov (Motomat,... vsaka trgovina z avtodeli jih naroci). Jaz sem dal za komplet dveh obrob 7k SIT
- najdes avtokleparja (avtolicarja)
- in to je to
P.S....pa se placas mu na konec
LP
MaKo
Objavljeno: Pe sep 10, 2004 12:39 pm
Napisal/-a meto
hvala. se bom pozanimu...
(astra je pod tankom že tolk prerjavena, da bo kmal lukna za prst velka)