HYUNDAJ CUPE 1.5 TURBO L93
Objavljeno: Po sep 20, 2004 8:43 am
Napisal/-a MUSS
ZANIMA ME KAKŠNA JE KOMPRESIJA PRI NOVEM MOTORJU IN KAJ BI BILO MINIMUM
OZIROMA KJE BI IZBRSKAL TE PODATKE
HVALA ZA POMOČ

Objavljeno: Po sep 20, 2004 12:03 pm
Napisal/-a INFINITI
Zelo ti priporočam klic na servis od hyundai avtotrade - vodja servisa ti bo prez problema odgovoril.
Če te pa zanimajo tehnične zadeve okoli avta in DIY boš skoraj vse dobil tukaj:
http://www.hmaservice.com/
Objavljeno: Sr sep 22, 2004 8:07 am
Napisal/-a MUSS
1:7.5 kako
Pri mojem je 1:9.2-10.6 pa ima 200.000 Km
Objavljeno: So sep 25, 2004 12:01 pm
Napisal/-a MUSS
Hyundai S cupe 1.5 turbo koliko se zategne glava
Objavljeno: So sep 25, 2004 9:05 pm
Napisal/-a Ribica
Kompresija mora biti od 9,3 - 10,2 bara.
Glava pa se zateguje v prvem krogu od 30 do 40Nm, v drugem krogu pa od 70 do 75 Nm, razpored pa je sledeč: od leve strani (ko dvigneš havbo) šravfe pa imaš v dveh vrstah: Prva vrsta je tista ki je bljžja lučem: tretji šravf v prvi vrsti, tretji šravf v drugi vrsti, četrti druga vrsta, drugi prva vrsta, četrti prva vrsta, drugi druga vrsta, peti prva vrsta, prvi druga vrsta, peti druga vrsta in prvi prva vrsta.
Kompresija je 7,5 : 1, ampak ko se meri kompresija je tlak zaradi dviga temperature v cilindru večji.
Priporočam, da, ko merite kompresijo, da je avto popolnoma hladen, t.j. da je olje odcejeno s cilindrov, tako boste dobili kar se da točen rezultat.
Če pa so rezultati slabi , lahko naredite naslednji trik, da vidite, če je stvari v klipnih prstanih ali v dihtungu glave ali pa v ventilih: tako da nalijete zamašek olja v odprtino od svečke ali brizgalke in ponovno zmerite kompresijo, če so rezultati boljši to pomeni da so klipni prstani fuč, če pa ne je pa kriva dihtunga glave ali ventili.
Opomba: ko merite na benzinskem motorju, obvezno držite gas stisnjen do konca in izključiti relej pumpe goriva, da dobite kar se da točne rezultate.