Stran 1 od 1
Volvo S60 in moder dim
Objavljeno: Po sep 20, 2004 11:36 am
Napisal/-a STABI
Imam S60 D5 163km, avto ima 16000km in pri polni obremenitvi, se pravi 5. in gas do konca, za sabo spušča oblake modrega dima. Kot kakšen trabant. Ima kdo kakšno idejo o razlogu, oziroma ima še kdo podoben pojav ?
hvala.
Objavljeno: Po sep 20, 2004 11:37 am
Napisal/-a Pugi
Ole ti kur, dim je pa relativno normaln, sam ce niso oblaki preveliki...
Objavljeno: Po sep 20, 2004 11:49 am
Napisal/-a dirty
Moje izkušnje z dizli in dimom:
- moder dim za dizlašem - kuri olje
- črn dim za dizlašem - kuri preveč nafte
- bel dim za dizlašem - voda v nafti
Če je tvoj dim moder, ti kuri olje kot je Pugi povedal. Sam glede na to kar si ti napisal, bi rekel da je to nekaj normalnega za vsakega dizla. Za vsakim dizlom se kadi, če je polno obremenjen in tišiš gas do podna.
:P
Objavljeno: Po sep 20, 2004 12:02 pm
Napisal/-a iKst
Moder dim ob polni obremenitvi lahko pomeni izrabljene batne obročke (manj verjetno, glede na kilometre) ali pa izrabljeno turbino. Če si ga gnal hladnega in vročega vgašal je zelo verjetno, da je turbina hin.
Objavljeno: Po sep 20, 2004 12:05 pm
Napisal/-a _Jerry_
Si prvi lastnik, ali si kupil rabljenega? Je bil avto morda testni?
Objavljeno: Po sep 20, 2004 12:25 pm
Napisal/-a Pugi
iKst je napisal/-a:Moder dim ob polni obremenitvi lahko pomeni izrabljene batne obročke (manj verjetno, glede na kilometre) ali pa izrabljeno turbino. Če si ga gnal hladnega in vročega vgašal je zelo verjetno, da je turbina hin.
Ce bi bli batni obrocki bi prej al slej masina bla hin, pa tud kompresija bi padla u 3pm... Ce bi bla turbina, bi vrjetno pol padla tud moc. V obeh primerih... Tega ni omenil (moci)...
Torej - a mas kej manj moci (navora, whatever) - a ti kej mn potegne?
Objavljeno: Po sep 20, 2004 12:33 pm
Napisal/-a CST™accim
hmmm moder dim? olje da..ampak kako?? hm..ko smo dali mi olje po servisu na analizo so ugotovili, da ima v olju malo benzina in da to na servisu lahko nastavijo. volvo v40 1.9d. mislm da bi mogla bit podobna napaka. oz. da bi se moglo nastaviti na tak način, ker se mi zdi zelo nenavadno, da bi se avtomobilu volvotu s tako malo km to dogajalo. no nevem?

ops:
sporoči kaj se zgodi na koncu. me prav zanima
resda je tudi to res, da dizel za sabo pušča dim pri polni obremenitvi. mislm da še posebno mondeo tdci. Lp

Objavljeno: Po sep 20, 2004 12:33 pm
Napisal/-a Templar
tudi jaz sumim na batne obročke... Ceprav ma nekakm malo kilometrov da bi lahko bli. Možno da je tovarniška napaka...
Objavljeno: Po sep 20, 2004 12:42 pm
Napisal/-a woolff
Avto še po moje ni niti dokonca vlaufan, dizli pa potem od začetka radi pokurijo malo več olja. Večkart prekontroliraj nivo olja. Po prvem servisu bi se moralo že nekaj poznati v pozitivnem smislu. Če se pa ti stvar ne bo izboljšala pa uveljavi garancijo oz. vprašaj na pooblaščenem servisu. Nam je cordoba 1.9 tdi (100KM) požrla v prvih 7500 prevoženih km malo čez pol litra olja in ni panike, prav tako je bilo pri stricu z golfom IV (enak motor), zdaj po prevoženih 40 k km porabe olja skoraj ni bilo zaznati na 15 k km

Objavljeno: Po sep 20, 2004 12:54 pm
Napisal/-a iKst
Pugi je napisal/-a:iKst je napisal/-a:Moder dim ob polni obremenitvi lahko pomeni izrabljene batne obročke (manj verjetno, glede na kilometre) ali pa izrabljeno turbino. Če si ga gnal hladnega in vročega vgašal je zelo verjetno, da je turbina hin.
Ce bi bli batni obrocki bi prej al slej masina bla hin, pa tud kompresija bi padla u 3pm... Ce bi bla turbina, bi vrjetno pol padla tud moc. V obeh primerih... Tega ni omenil (moci)...
Torej - a mas kej manj moci (navora, whatever) - a ti kej mn potegne?
Ni nujno, da se opazno pozna na moči. Jaz imam izkušnje z zanič turbino in zanič kompresijo na enem cilindru (naenkrat) pa je takrat avto še vedno zelo lepo potegnu, čeprav sem delal dimno zaveso za sabo in je turbina žvižgala kot kakšen reaktivec

Objavljeno: Po sep 20, 2004 2:02 pm
Napisal/-a STABI
No, še malo dodatnih podatkov: avto imam od 0 km, sedaj je star 4 mesece, prvih pet tisoč km sem ga vozil kot penzionist, v hladnem vremenu motor ogret z grelcem, hladen nikoli čez 2000 obratov, nikoli ugasnjen vroč motor, tako da to ne bi smel biti razlog. Sedaj pa ga počasi navajam, da bo dal kaj od sebe... Da bi bilo kaj manj moči niti ne opazim, čeprav je to pri teh konjih verjetno težko, jih mora že tretjina crknit da se pozna.
No saj če bi imel jugota se ne bi pritoževal, pri tem avtu pa kurjenja olja nisem pričakoval, predvsem pa ne, da spuščam dimne zavese pri polnem gasu.
in hvala za mnenja...
Objavljeno: Po sep 20, 2004 2:11 pm
Napisal/-a metallic
glede na to, da imaš avto še v garanciji, je najbolš, da obiščeš servis.

Objavljeno: Po sep 20, 2004 2:12 pm
Napisal/-a iKst
Čisto možno je, da je tovarniška napaka. Mogoče na turbini, mogoče celo na motorju. Sem že videl primere, ko so mašino menjali na novem audiju A6, golfu itd. Pelji na servis pa naj pregledajo.
Objavljeno: Sr sep 22, 2004 6:20 pm
Napisal/-a _Jerry_
iKst je napisal/-a:Čisto možno je, da je tovarniška napaka. Mogoče na turbini, mogoče celo na motorju. Sem že videl primere, ko so mašino menjali na novem audiju A6, golfu itd. Pelji na servis pa naj pregledajo.
Tako je! Ce je res, kar si napisal, je BREZ DVOMA tovarniska napaka! Cimprej na servis!