Stran 1 od 1
Skurjena sklopka?
Objavljeno: To sep 21, 2004 11:08 pm
Napisal/-a Shatzy
Mam cliota B1 98', ki je eden od mojih prvih avtov (ni čist moj). Kot mlad nadebuden voznik sem z na njem učil tudi spretnosti obračanja z ročno, in pri tem enkrat ali pa dvakrat lepo zakuril sklopko. Enkat sem jo zakuril tudi pri speljevanju z polno naloženim avtom. Kolk takih začetniških napak nej bi sklopka mogla zdržat? Ker zadnje cajte mi izpod avta učasih smrdi po zažganem, če mal bol živahno pelem (1. 5000rpm, 2. 5000rpm, naprej u izi), pa še zdi se mi da so prehodi med prestavami mal mehkejši.
Kot drugo me pa zanima, kolk stane obnovitev sklopke in pa menjava.
Objavljeno: To sep 21, 2004 11:12 pm
Napisal/-a Pugi
Obnovitev je drobiz - Sinter.
Sklopko lahko unicis naenkrat, sam mors res zgat...
Sklopka je dobra dokler ne drsi...
Objavljeno: To sep 21, 2004 11:16 pm
Napisal/-a TITan
Koker je pugi reku, ti boš če čutu kdaj bo slkopka skurjena (drsela).
Objavljeno: Sr sep 22, 2004 10:01 am
Napisal/-a Pugi
Ne, je razlika med tem, a ti sklopko zazges al pa obrabis. Obstajajo sklopke, ki jo lahko zazges, ampak ko se ohladi je spet dobra, zal pa pogosto s serijskimi ni tako in ko jo zazges se deformira...
Objavljeno: Sr sep 22, 2004 10:10 am
Napisal/-a Perica
no, jest sm mev prov letos ta problem!!! Mi je na morju dvakrat zasmrdela in pedalo za sklopko je prijelo cisto na vrhu!!! Drsela mi se ni, ampak sm jo sov kljubtemu zamenjat!!! Nova (original renault) stane 38.000sit! Skupej z montazo pa te na Renault servisih ne pride pod 75.000sit!!!
Objavljeno: Sr sep 22, 2004 10:11 am
Napisal/-a Pugi
Sej ponavadi je delo drago pri menjavi... Tko da je najbol ce se sam naucis delat...
Objavljeno: Sr sep 22, 2004 10:21 am
Napisal/-a zupi13
kaj pa kvaliteta pr sinterju? pa cena? pa v kolkem času jo obnovi??
Objavljeno: Sr sep 22, 2004 12:24 pm
Napisal/-a TITan
Perica je napisal/-a:no, jest sm mev prov letos ta problem!!! Mi je na morju dvakrat zasmrdela in pedalo za sklopko je prijelo cisto na vrhu!!! Drsela mi se ni, ampak sm jo sov kljubtemu zamenjat!!! Nova (original renault) stane 38.000sit! Skupej z montazo pa te na Renault servisih ne pride pod 75.000sit!!!
Jz sem za sklopko dal 20k
38k ni blo vse skup s mehanikom k je rabu menjalnik nazaj skup vržt k je fotr mal preveč stvari vn potegnu (zanimiv občutek slišat vse vilce k padejo dol k potegneš štango k jih drži vn)

Objavljeno: Sr sep 22, 2004 5:28 pm
Napisal/-a Shatzy
Zdej tko, men zadeva kr pogosto smrdi kljub normalni vožnji, plus tega mi pa včasih pri speljevanju nekaj zatuli, in sicer kot bi drgnil železo ob železo, tako da sklepam da tuli sklopka. Je to možno in kaj pomeni? Da je treba menjat sklopko? Kolk ur dela je to za majstra?
Objavljeno: Sr sep 22, 2004 5:35 pm
Napisal/-a Perica
TITan je napisal/-a:Perica je napisal/-a:no, jest sm mev prov letos ta problem!!! Mi je na morju dvakrat zasmrdela in pedalo za sklopko je prijelo cisto na vrhu!!! Drsela mi se ni, ampak sm jo sov kljubtemu zamenjat!!! Nova (original renault) stane 38.000sit! Skupej z montazo pa te na Renault servisih ne pride pod 75.000sit!!!
Jz sem za sklopko dal 20k
38k ni blo vse skup s mehanikom k je rabu menjalnik nazaj skup vržt k je fotr mal preveč stvari vn potegnu (zanimiv občutek slišat vse vilce k padejo dol k potegneš štango k jih drži vn)

Jest sm dav 38 jurjov za ORIGINAL renault sklopko!!!
Objavljeno: Če okt 07, 2004 10:28 pm
Napisal/-a Shatzy
OK, to tuljenje smo definiral kot možno poškodbo potisnega ležaja...a je možno da zarad deformiranga potisnega ležaja pride do poškodbe sklopke in posledično stalnega vonja po zažgani sklopki?

Objavljeno: Pe okt 08, 2004 6:40 am
Napisal/-a RedBull™
Shatzy je napisal/-a:OK, to tuljenje smo definiral kot možno poškodbo potisnega ležaja...a je možno da zarad deformiranga potisnega ležaja pride do poškodbe sklopke in posledično stalnega vonja po zažgani sklopki?

če imaš poškodovan potisni ležaj,torej se ne vrti tako kot bi se moral boš najprej uničil košaro....mogoče si mel pa tud lamelo že slabo...
Objavljeno: Pe okt 08, 2004 8:54 am
Napisal/-a Shatzy
šmeks je napisal/-a:Shatzy je napisal/-a:OK, to tuljenje smo definiral kot možno poškodbo potisnega ležaja...a je možno da zarad deformiranga potisnega ležaja pride do poškodbe sklopke in posledično stalnega vonja po zažgani sklopki?

če imaš poškodovan potisni ležaj,torej se ne vrti tako kot bi se moral boš najprej uničil košaro....mogoče si mel pa tud lamelo že slabo...
In kako vidš, da je košara uničena oz. da je na dobri poti da se uniči? Kolk košta popravilo? Avto bo mel zdej 50k km in gre na ta velk servis, bojo to lahko tm zrihtal?
Objavljeno: Pe okt 08, 2004 4:28 pm
Napisal/-a RedBull™
a pa ti sklopka že kaj drsi....mal imaš km da bi bla zanič...ali pač.
najboljš da peljaš do mehankarja,pa bo ugotovil ali so to simptomi slabe sklopke.
dela pri renaultu je kr neki...zato ker ima most spodaj...mislim da je normativ okol 5 ur. sklopka je pa okol 25k neoriginalna.
če je to to,kar ti bom mehankar ugotovil,potem moraš menjat vse (lamelo,košaro,potisni ležaj) itak to dobiš vse v kompletu.
Objavljeno: Pe okt 08, 2004 5:40 pm
Napisal/-a Shatzy
Avto ni moj, je od babice, in ona se voz pretežno po mestu...oz samo po mestu. In ko speljuje da gasa tok da se motor vrti na + 3000 obratih. Ko speljuje. Pa pr zlo počasni vožnji ne prestav zmer v prvo ampak spele z drugo pa sklopko. Jst sm pa dodou svoj piskerček z parimi obrati z ročno in hitrim speljevanjem s polno naloženim avtom. Kolk bi me pol pršlo use skp? 40 kSIT + ?

Objavljeno: Pe okt 08, 2004 6:02 pm
Napisal/-a RedBull™
ja računaj,da te bo prišlo okoli 50k....na pooblaščenem servisu bo pa še dražje...
aja,če tako speljuje babica,pol pa zna biti to!