Stran 1 od 1
problem pri Jugotu
Objavljeno: Če sep 23, 2004 9:32 am
Napisal/-a Vombat
Zdravo. Na avtomobile se ne spoznam veliko, a se mi je pred parimi urami nekaj zgodilo z Jugotom. Ko je mašina še mrzla, se mi kadi zeloo močno iz auspuha. Čez nekaj časa, ko se mašina segreje, pa mi spet puha koker tolk normalno. Kaj bi bil lahko vzrok?
LP
Objavljeno: Če sep 23, 2004 9:40 am
Napisal/-a nebivedu
To se dogaja vsem atomobilom. Ponavadi je to kondenz v izpuhu - in ko avto vžgeš se izpuh segreva in voda gre ven v obliki pare.
Objavljeno: Če sep 23, 2004 9:45 am
Napisal/-a Vombat
A se da to potem kako očistit ali kako drugače naredit? Ker vem da je to normalno ampak pri meni nastane kar oblak dima velik za cel avto. Se zadnji del nič ne vidi.
Objavljeno: Če sep 23, 2004 9:55 am
Napisal/-a tristan01
Pozdravček!
Težavo s kondenzom v izpušni cevi rešiš tako, da z najtanjšim svedrom 1mm ali še manj zvrtaš luknjico na najnižji točki izpuha, pa bo voda tam ven tekla. Če voziš večinoma na kratke razdalje, lahko o precej podaljša življenjsko dobo izpušne cevi.
Sicer pa kakšne barve je dim?
Če je bel, so to vodne pare od kondenza v izpuhu, če je črn je posledica slabega izgorevanja hladnega motorja, če je pa sivkasto modre barve pa je to posledica izgorevanja olja.
Lp Tristan01
Objavljeno: Če sep 23, 2004 2:48 pm
Napisal/-a lisko
Mislim da bomo tle ugotovil da je to modro sivkast dim.... posledica česa pa vsi vemo kaj je....
Objavljeno: Če sep 23, 2004 3:50 pm
Napisal/-a Gricko
pomoje tud. Sej je reku da dok je avto mrzu ga serje k se pa segreje je pa bolš.Iz tega bi se dal rečt da dok se ne segreje(so bati manjši, obročki pa vrjetn slabi), požre kar neki olja, pol k se pa segreje ( se bati mal razširijo pa mal bolš nalegajo v cilindru) pa se to mal izboljša.
Če je pa dim res bel pol pa verjetn res kondenz al pa prepihana dihtnga glave, pa mu vodo v cilindre vleče, sam pol mi ni jasn zakaj se stvar izboljša, ko se segreje?
Objavljeno: Če sep 23, 2004 4:18 pm
Napisal/-a monster_d
Ti ga sam teraj

, pa ne skrbi, fiat laufa in laufa

Re: problem pri Jugotu
Objavljeno: Če sep 23, 2004 4:43 pm
Napisal/-a RedBull™
Vombat je napisal/-a:Zdravo. Na avtomobile se ne spoznam veliko, a se mi je pred parimi urami nekaj zgodilo z Jugotom. Ko je mašina še mrzla, se mi kadi zeloo močno iz auspuha. Čez nekaj časa, ko se mašina segreje, pa mi spet puha koker tolk normalno. Kaj bi bil lahko vzrok?
LP
gre za jugota 45??
vsi ti modeli imajo težavo s tesnilom glave....maš več vode v karterju kot olja :P
al ti pa olje kuri...samo te dve varijanti sta tako da ni kaj za dodat.
Objavljeno: Če sep 23, 2004 4:50 pm
Napisal/-a monster_d
55ke so bli najboljsi motorji ki so jih imeli jugoti, tudi najbolj vzdrzljivi.
45 pa tak pac, mojemu fotru je sluzil ko urica do 120.000km, motor se sploh ni bil razdrt.
Re: problem pri Jugotu
Objavljeno: Če sep 23, 2004 4:55 pm
Napisal/-a lisko
šmeks je napisal/-a:Vombat je napisal/-a:Zdravo. Na avtomobile se ne spoznam veliko, a se mi je pred parimi urami nekaj zgodilo z Jugotom. Ko je mašina še mrzla, se mi kadi zeloo močno iz auspuha. Čez nekaj časa, ko se mašina segreje, pa mi spet puha koker tolk normalno. Kaj bi bil lahko vzrok?
LP
gre za jugota 45??
vsi ti modeli imajo težavo s tesnilom glave....maš več vode v karterju kot olja :P
al ti pa olje kuri...samo te dve varijanti sta tako da ni kaj za dodat.
PA ne sam s tesnilom.....
Moj jugec je požrl in vodo in olje

in to kr lepe količine. ni blo ne vode poleg olja ne olja poleg vode....
sem vzel narazen menjal dihtungo..... glavo nesu stestirat in je bla ql (nič počeno pa nič) sem jo dal podrejat (zravnat) vrgu skupi nazaj.... šel je ja šel (ker je mel podrejano glavo) pil pa vodo olje in bencin ma za znort je blo
No pol pa sem čist slučajn najdu eno glavu na odpadu in jo menju..... od takrat dalje ni spil niti kapljice olja pa ne vode.....dokler nisem dal not 55 motorja
Eni jugiči so meli celo glave porozne.večinoma 45 modeli.
Drgač če pa je 55 motor...... mam še u garaž kompleten 55 motor.... ti da prodam za gajbo.Kontaktiri me na pm če si interesent.
Re: problem pri Jugotu
Objavljeno: Če sep 23, 2004 4:57 pm
Napisal/-a Gricko
šmeks je napisal/-a:
gre za jugota 45??
vsi ti modeli imajo težavo s tesnilom glave....maš več vode v karterju kot olja :P
šmeks sej jst sem tud pomislu na to in napisal, sam mi ni jasn zakaj pol ko se segreje neha kadit??če mu vodo v cilindre fila bi se skoz kadil na samo ko je mrzu? al ne?
aja al pa dokler mu je ne zmanka v hladilnem sistemu

Objavljeno: Če sep 23, 2004 5:02 pm
Napisal/-a RedBull™
mogoče je šele začetek...tko da se takrat ko je avto ugasnjen nateče...sam bo pa vedno bolj in bolj...
Objavljeno: Če sep 23, 2004 8:36 pm
Napisal/-a Vombat
hvala vsem za odgovore, in ti šmeks si imel prav. Šel sem na servis in tam mi je še celo avto zakuhal. Pogledal sem in videl da nimam v avtu čisto nič vode za hlajenje. Serviser je rekel da je neka glava zanič in jo je treba menat. Mnde se to zgodi pri zelo veliko jugotih. Vprašal sem še prejšnjega lastnika (ki je znanec) in ta je tudi rekel, da je moral že enkrat menati tisto glavo. Serviser je tako rekel da bo probal kje dobiti drugo.
LP
Re: problem pri Jugotu
Objavljeno: Če sep 23, 2004 9:06 pm
Napisal/-a Gricko
Gricko je napisal/-a:aja al pa dokler mu je ne zmanka v hladilnem sistemu


nemorem verjet

kako da folk nikol ne pogleda pod pokrov motorja in preveri tekočine?? a olja za bremze maš dost?? :P
No sam da si najdu napako preden je stvar zaribala
( moji sestri namreč je R25

ops: )
folk če mate stare avte bodite saj tolk mehanika da vsaketolk pogledate pomembne tekočine v avtu ( olje, tekočina za hlajenje, olje za bremze, olje za servo volane, za šipe pucat)
LP
Objavljeno: Če sep 23, 2004 9:13 pm
Napisal/-a seicento
Objavljeno: Pe sep 24, 2004 4:24 pm
Napisal/-a monster_d
Kje si se 75ko stakno?
Govora o 85ki
Aja BTW 55ka in pa ritmo 75 oz 85 je isti motor

v osnovi