Stran 1 od 2

Servis zaradi cukanja

Objavljeno: So sep 25, 2004 6:07 pm
Napisal/-a plazydor
Zanimiva zgodba
Pred mesecem sem kupil ful pocen Chrysler Neona-a in neki mi jezacel cukati. Peljem ga prvic na servis v Ljubljano in mi zamenjajo svecke. Nc velik bols, ker so prenavljal servis so me narocili za drug termin. Pridem na servis in me ce neki casa poklicejo, da ni nic narobe. Rekli so, da je to cukanje normalno za ta model in potebno bi bilo zamenjati racunalnik.

Potem pa sem malo povprasal drugje po svetu in so se ob tej izjavi serviserja smejali.

Iz jeze sm nasu servisna navodila in nasu napako. In zdej jim grem pokazat to na servis in ma da mi zdrihtajo.

No povem kaj se dogaja z avtom. Ko vozim z malimi obrati ful cuka, ko pa vozim okol 4000 obrati pa je cist mirem. Sumin, da je neki narobe z senzorejem odmicne in glave gredi.

Kaj pa vi menite

Objavljeno: So sep 25, 2004 6:13 pm
Napisal/-a pusko
Meni isto dela moj Saab 900 1983. Pa se sedaj ne vem kaj tocno je. :roll:

Objavljeno: So sep 25, 2004 6:18 pm
Napisal/-a plazydor
to je gotovo neki z vzigalnim sistemom. Poglej kable, vzigalno tuljavo in sistem za dajanje takta v vzigalno tuljavo. Ce je tu vse vredu, pol pa se poglej, kaj je z uplinjacem.

Objavljeno: So sep 25, 2004 8:12 pm
Napisal/-a RedBull™
Če si že našel napako zakaj potem še sprašuješ....HALOO


rajši napiši da sumiš senzor odmične gredi.....ne pa da si našel napako...a ni res :wink:


samo če bi to bilo,bi to zadevo pokazalo na testerju...


sam sem tud jaz že slišal,da so pri nekateri chryslerjih crkovali računalniki...sam ne vem pri katerih modelih,lahko pa se pozanimam,pa ti v ponedeljek sporočim.

ampak si pa kupil avto za denarnico praznit.... :D

Objavljeno: Ne sep 26, 2004 1:20 pm
Napisal/-a plazydor
Sumil sem senzor odnične gredi. Zapeljal sem se do frenda, ko ma isti avto in sm vzel ta senzor iz njegovga. Motor je bolje deloval. Tako grem na servis, da mi to zamenjajo.

Mislim pa, da takšnega cukanja si ne more neka firma kot Chryslet privosciti. Če se to le zgodi pa morajo v garancijskem roku odpraviti.

Objavljeno: Ne sep 26, 2004 1:23 pm
Napisal/-a mitja320
Avto zrihtaj, da ga boš lahko prodal. Chrysler je avto za Chrysler fane in je neuporaben, kot normalen avto. Normalnega servisa ni, ne pooblaščenega niti nepooblaščenega. To so am. jetra, ki imajo predvideno življenjsko dobo 5 let. Mogoče si ga kupil poceni, ampak verjemi, da se na dolgi rok ne izplača.

To, da je kriv računalnik so 99% buče. Brat je delal na servisu na Letališki in ni našel dobre besede o njih. To je tako, kot bi ti doktor rekel, da nimaš zlomljene noge, ampak se ti samo zdi, ker si neumen, to je pa potem delo psihiatra in z njim nima veze (malo glup primer).

Senzorja odmične (ali ročične) gredi tester ponavadi ne pokaže. Če ta senzor crkne avto ne dela. Nekaj vmes ne obstaja.

Cukanje je najbolj splošen problem. Lahko je milijon stvari. Jaz ti predlagam, da najdeš kakega mehanika, ki ne bo govoril, da je napaka na računalniku. Tukaj preko foruma verjetno tega ne boš rešil.

Objavljeno: Ne sep 26, 2004 1:38 pm
Napisal/-a plazydor
Mogoče imas prav. Vendar sem svoj senzor preizkusil, tako, da sem ga odvil iz motorja in odklopil. Potem pa sem ta senzor priklopil na ozciloskop in zraven pristavil magnet. Manesto enega inpilza sem dobil dva in to pomeni, da ta senzor bije zadnje ure.

So mi pa Chrysler neon forumi povedali, da s temi senzorji so bili tezave. In zdaj naj bili novi in boljsi.

Pravilno si ugotovil. Kupil sem ga za smesno nozko ceno od kelegice, ki ima ta avto že od začetka in če ga nebi poznal ga tudi nebi kupil. Sem si pa rekel, če bo več problemov gre od hiše. Čeprav je fil lep in udoben avto.

Sicer sem pa zatezil na servisu, da hocem to met popravljeno, sa ne samo menjat računalnik, ampak dejansko napako najdit.

Objavljeno: Pe okt 01, 2004 6:12 pm
Napisal/-a plazydor
Evo, danes sem šel zopet na servis, glede cukanja. Priklopili so ga na računalnik, spet ni nč pokazal. Ker me to cukanje skrbi sem jim naročil, da mi naj zmerijo kompresijo. Kompresija je čidovito visoka.

Serviser je popolnoma obupal. Nakar sem mu JAZ rekel, da naj pregledajo elektriko. Ne vem če so pregledali. Kasnej pa je nekdo od serviserjev rekel, da je MOGOČE lambda sonda.

Še vedno pa trdijo, da je takšno cukanje normalno.

Ne vem, sploh koliko imajo pojma tile poooblaščeni serviserji. Polni so teorije in nič prakse. Znajo pa odlično nategovat ljudi, da je za vse kriv računalnik ali pa je to dogajanje normalno.

Objavljeno: Pe okt 01, 2004 8:11 pm
Napisal/-a torstorm
meni je cukalo ko so prebijali vžigalni kabli.

Objavljeno: Ne okt 03, 2004 9:52 am
Napisal/-a plazydor
Kabli so vredu, ker sem jih testiral. Sem pa opazil zanimivo stvar.
Dvakrat sem tankal 98 oktansko gorivo in avto je velik bolj cukal. Potem pa sem ponovno začel 95 oktansko gorivo tankat. Cukanje je manj očitno. Na osnovi tega mislim, da mi labda sonda crkuje.

Če ima kdo kdrugačno mnenje potem je vsaka pripomba dobrodošla.

Objavljeno: Ne okt 03, 2004 1:58 pm
Napisal/-a torstorm
odklopi lambda sondo pa probej če kaj cuka.Pa od sonde potegni žičke pa ko se boš vozil ti naj eden gleda napetost na voltmetru, če je v mejah normale.pa boš potem vedel če je zanič.

Objavljeno: Ne okt 03, 2004 5:27 pm
Napisal/-a INFINITI
nimam tega avta samo pr men je tut biu krivec senzor za odmične; drugače pa glede uraDNEGA servisa za Chrysler ti izrekam sožalje; nesposobni so cene so pa navite ko pr norcih :cry:

Objavljeno: Po okt 04, 2004 6:28 am
Napisal/-a plazydor
Eni so mi celo rekli, da lahko vozim, kar brez lambde sonde.
Sicer pa sm nad cenami rezervnih delov Chryslerja presenečen. Niso tako navite. Lambda sonda pride 30000 sit z DDV-jem, senzor odmične gredi je pa 25000sit. Glede na Rebault in japonska votila je kar pocen. Problem je le , da moram na vsak del čakat do 10 dni.

Povejte mi koliko mora biti napetost na sondi. In v kakšnem smislu je nomžna okvara. Serviserji so rekli, da v prostem teku delije pravilno, ko pa je motor obremenjen pa se kar ustavi na neki vrednosti.

Objavljeno: Po okt 04, 2004 8:44 pm
Napisal/-a torstorm
ko boš meril napetost mora biti sonda priklopljena.

Objavljeno: Če okt 07, 2004 6:02 pm
Napisal/-a Sk|Diver
Torstorm lahko poveš kje se to meri napetost? Vežeš voltmeter v tokokrog lambde al kako?

BTW na kakem principu sploh deluje lambda sonca? Upornosti al napetosti?

Objavljeno: Pe okt 08, 2004 3:51 pm
Napisal/-a mitja320
Lambda dela napetost. Idealna je okrog 0,5 volta. Vrednost non stop skače, tako da ti ne bo nikoli kazalo fiksne vrednosti. Vrednosti so od 0,1 (revna) do 0,9 (bogata). Avto mora biti pri merjenju ogret na delovno temperaturo. Če lambda nima svojega grelca (če ga nima ima samo eno ali dve žici) potem se lahko v prostem teku toliko ohladi, da ne bo delovala pravilno. Najbolje je, da v kak konektor napelješ kable in potem meriš.

S tem samo grobo vidiš, če lambda dela ali ne. Za natančen pregled lambde rabiš osciloskop in spreminjati mešanico v bogato/revno. Faktor "lambda" pri merjetnju izpušnih plinov na tehničnem ni meritev lambde sonde, ampak je preračunan po neki formuli iz ostalih vrednosti. Starejša ko je, počasnejše dela. Najbolje je iti na test plinov (ca. 2000), da tam vidiš, če je kaj narobe.

Če koga zanima lahko prilepim tudi razlago izpiska plinov od Motronica iz Mobisuxa.

Objavljeno: Pe okt 08, 2004 5:39 pm
Napisal/-a torstorm
točno tak.Vrednost je od 0-1 V.Optimalno okrog 0,5V.Samo testirati sondo če dela 100% je skoro nemogoče.Moral bi še meriti vrtljaje,pa s spominskim osciloskopom zmeriri in izrisati graf in ga primerjati z tovarniškim grafom sonde.

Objavljeno: So okt 09, 2004 8:45 pm
Napisal/-a pugi405
Jst bom zdele napisal eno neumnost.. zato mi prosim oprostite... :oops: A ni V ZDA bencin z manj oktanov in je potemtakem avto namenjen bolj za tist trg? :oops:

Objavljeno: So okt 09, 2004 9:21 pm
Napisal/-a TITan
Pugi405 je napisal/-a:Jst bom zdele napisal eno neumnost.. zato mi prosim oprostite... :oops: A ni V ZDA bencin z manj oktanov in je potemtakem avto namenjen bolj za tist trg? :oops:


Drugi oktani :wink:

Naših 91 naših je nekje 84 njihovih oktanov se mi zdi :?:

Objavljeno: Ne okt 10, 2004 1:02 pm
Napisal/-a plazydor
Pugi405 je napisal/-a:Jst bom zdele napisal eno neumnost.. zato mi prosim oprostite... :oops: A ni V ZDA bencin z manj oktanov in je potemtakem avto namenjen bolj za tist trg? :oops:



Imam kompletna servisna navodila (okoli 800strani) in je tudi to omenjeno. Za evropski trg je drugašen računalnik in sistem za kontrolo emisij.