Stran 1 od 3

To ni res!!! Golf IV-prvi tenični pregled

Objavljeno: Po sep 27, 2004 10:24 pm
Napisal/-a For
Golf IV,1.4,letnik 2001,76000km,redno vzdrževan,prvi lastnik,5 servisov narejenih pri pooblaščenih serviserji, gre na svoj prvi tehnični pregled.
Vse je v redu, samo ispušni plini niso.Pravijo da ima takšne pline kot da ne bi imel katalizatora. NEMOGOČE!!!!!
Na servisu je bil 4 dni nazaj(četrtek).
Serviser pove da pline pri rednih servisih ne kontrolirajo!!???!?!?!?!?!?!
Ja sem pa mislil,če naredim vse redne servise da imam brezhiben avto.Budala!!!
Če imam srečo, je sonda za zamenjati(50.000sit),če nimam srečo pa je katalizator
(cena:pitaj boga).Avto je star 3 leta in dva dni.Garancija je pa tri leta.
DVA DNI SEM ZAMUUUUUUUUUDIL!!!!!!!

A se to samo meni lahko zgodi? [/b]

Objavljeno: Po sep 27, 2004 10:27 pm
Napisal/-a Andy
To se ti skorajda ne bi smelo zgoditi (saj pa ja voziš nemca :lol: )!
Ne res ful čudno, pa ja tak folk hvali Golfe... :?

Objavljeno: Po sep 27, 2004 10:29 pm
Napisal/-a gre_up
probaj se dogovorit, da ti na datum servisa (se pravi za nazaj) odpravijo še to napako, če to sploh spada pod garancijo in ne pod potrošni material...

LP
G

Objavljeno: Po sep 27, 2004 10:29 pm
Napisal/-a For
Andy je napisal/-a:To se ti skorajda ne bi smelo zgoditi (saj pa ja voziš nemca :lol: )!
Ne res ful čudno, pa ja tak folk hvali Golfe... :?

Hvala za razumevanje!

Objavljeno: Po sep 27, 2004 10:32 pm
Napisal/-a For
gre_up je napisal/-a:probaj se dogovorit, da ti na datum servisa (se pravi za nazaj) odpravijo še to napako, če to sploh spada pod garancijo in ne pod potrošni material...

LP
G



Nekaj je omenil da bo probal samo ni nič obljubil.

Objavljeno: Po sep 27, 2004 10:37 pm
Napisal/-a Templar
Katalizator ali lambda sta stvari ki se ob normalni uporabi potrošita. Garancije ti ne bojo priznali pod nobenim pogojem.

Glede na razmeroma malo kilometrov če seveda držijo je imel avto veliko hldnih vžigov na kratkih relacijah kar uniči katalizator u nulo!

Lambda je pa lamda. Zelo nepredvidliva stvar. Zelo občutljiva lahko dela brez problema leta al pa crkne takoj.

Je pa res da imaš najmanj primeren avto za take podvige. Avtomagazin je proglasil VW kot najdražjo znamko za servisiranje. rezervni deli za Golfa so še neoriginalni dragi. :roll:
Lambda za kakega azijca z večjo kubaturo pride 20jurjev. Nočem spet debate o tem samo primerjava.

Treba je vzet v zakup pri rabljenem avtu da je maček v žaklju kakor koli obrneš.

Objavljeno: Po sep 27, 2004 10:38 pm
Napisal/-a lisko
Heh ..... ne vem ne vem kam gre ta svet. Ne dolg nazaj sem bil na tehničnem z dedevo petko 1.4 FIVE..... plini vsi na nuli.... oni striček na tehničnem ni mogu verjet da je to sploh možno.... aja petka je letnik 95...... pa ko jo dobi vnukec(jaz) v roke.... si znate predstavljat....

Drgač pa zahtevaj pod garancijo.... kajti servis je bil opravljen še pod garancijo.

Objavljeno: Po sep 27, 2004 10:49 pm
Napisal/-a For
[quote="Templar"]Katalizator ali lambda sta stvari ki se ob normalni uporabi potrošita. Garancije ti ne bojo priznali pod nobenim pogojem.

Glede na razmeroma malo kilometrov če seveda držijo je imel avto veliko hldnih vžigov na kratkih relacijah kar uniči katalizator u nulo!

Lambda je pa lamda. Zelo nepredvidliva stvar. Zelo občutljiva lahko dela brez problema leta al pa crkne takoj.

Je pa res da imaš najmanj primeren avto za take podvige. Avtomagazin je proglasil VW kot najdražjo znamko za servisiranje. rezervni deli za Golfa so še neoriginalni dragi. :roll:
Lambda za kakega azijca z večjo kubaturo pride 20jurjev. Nočem spet debate o tem samo primerjava.



Prvi lastnik sem!
Za kratke relacije je pa tudi res. Jaz sem pričakoval da bo zaradi tega najprej ispušni lonec šel kot je to ponavadi.
Servis na 75000km je bil 24.000sit
60000km je bil 43000sit
To je še dobro,za dizle je še dražje.

Objavljeno: Po sep 27, 2004 10:50 pm
Napisal/-a For
Malo sem zajebal tole....

Objavljeno: Po sep 27, 2004 10:54 pm
Napisal/-a soso
Hehe ravno danes sem bil pri enem pooblascenem serviserju za VW sem dal en avto pregledat za kupit pa je reko pa da se pline vidimo(blo na sreco vse vredu) pa pravi da pri WV je klasika da gre lambda u ku..c katalizator bol tezko! LP

Objavljeno: Po sep 27, 2004 10:55 pm
Napisal/-a For
lisko je napisal/-a:Heh ..... ne vem ne vem kam gre ta svet. Ne dolg nazaj sem bil na tehničnem z dedevo petko 1.4 FIVE..... plini vsi na nuli.... oni striček na tehničnem ni mogu verjet da je to sploh možno.... aja petka je letnik 95...... pa ko jo dobi vnukec(jaz) v roke.... si znate predstavljat....

Drgač pa zahtevaj pod garancijo.... kajti servis je bil opravljen še pod garancijo.


Dobre stare petke!
Jaz sem tudi pred kratkim z katro(letnik90) naredil brez problemov.

Objavljeno: Po sep 27, 2004 10:59 pm
Napisal/-a For
soso je napisal/-a:Hehe ravno danes sem bil pri enem pooblascenem serviserju za VW sem dal en avto pregledat za kupit pa je reko pa da se pline vidimo(blo na sreco vse vredu) pa pravi da pri WV je klasika da gre lambda u ku..c katalizator bol tezko! LP

Lepo bi bilo,če bi to držalo.

Objavljeno: To sep 28, 2004 1:06 am
Napisal/-a CST™accim
hm..ja čist odvisn od tipa vožnje tudi. od drugih pogojev itd. kaj jst vem..ampk useeno zanimivo kako se je to lahko zgodilo. npr. moj accent pri 112.000 km brez težav, prav tako subaru pri 205.000 km! brez težav. tko da hm...bojim se da nimaš kaj drugega kot menjat... :(
a pa si ga pred tehničnim ogrel do konca? mislm ga tud do max. vozu. max vrtl., max. hitrost...čeprov če je reku da je tako slabo, tud to nebo pomagal...hmm

Objavljeno: To sep 28, 2004 7:55 am
Napisal/-a Nixxon
soso je napisal/-a:Hehe ravno danes sem bil pri enem pooblascenem serviserju za VW sem dal en avto pregledat za kupit pa je reko pa da se pline vidimo(blo na sreco vse vredu) pa pravi da pri WV je klasika da gre lambda u ku..c katalizator bol tezko! LP


Problem je v tem, ker ko gre lambda, zaradi napačnih vrednosti, ki jih odčitava, lahko kmalu zatem gre še katalizator.

Sam 76kkm pa že pade na testu. Čudno, res. :?

Objavljeno: To sep 28, 2004 8:11 am
Napisal/-a Mate
feto: menda da pomaga, ce ga pred pregledom izpusnih plinov dobr prepucas, kar pomeni mal bl agresivno voznjo, pa mal ga po ac enih 10, 20km stis do konca. Mogoce se celo bols v cetrti pr veliko obratih, kot v peti pri malo manj obratih. Nikakor pa ne it v rdece polje, tm nekje do 5500 mogoce 6000 je cist dost.

Re: To ni res!!! Golf IV-prvi tenični pregled

Objavljeno: To sep 28, 2004 8:16 am
Napisal/-a sim
feto je napisal/-a:Golf IV,1.4,letnik 2001,76000km,redno vzdrževan,prvi lastnik,5 servisov narejenih pri pooblaščenih serviserji, gre na svoj prvi tehnični pregled.
Vse je v redu, samo ispušni plini niso.Pravijo da ima takšne pline kot da ne bi imel katalizatora. NEMOGOČE!!!!!
Na servisu je bil 4 dni nazaj(četrtek).
Serviser pove da pline pri rednih servisih ne kontrolirajo!!???!?!?!?!?!?!
Ja sem pa mislil,če naredim vse redne servise da imam brezhiben avto.Budala!!!
Če imam srečo, je sonda za zamenjati(50.000sit),če nimam srečo pa je katalizator
(cena:pitaj boga).Avto je star 3 leta in dva dni.Garancija je pa tri leta.
DVA DNI SEM ZAMUUUUUUUUUDIL!!!!!!!

A se to samo meni lahko zgodi? [/b]


Da te mogoče mal potolažim(ali pa tudi ne)...na golfu z enakim motorjem letnik 99 pri 65000km redno vzdržvanem je men šla mašina z menjalnikom vred v 3 pm...
p.s. in ja kilometri so resnični!

Objavljeno: To sep 28, 2004 8:23 am
Napisal/-a Dugi7
Jest sm biu nazadnje z katro l. 87 na t.p. pa je rekel da je preveč plinov pol je pa neki obrnu pri mašini, je šlo pa gladko skoz!

Objavljeno: To sep 28, 2004 9:20 am
Napisal/-a For
accim je napisal/-a:hm..ja čist odvisn od tipa vožnje tudi. od drugih pogojev itd. kaj jst vem..ampk useeno zanimivo kako se je to lahko zgodilo. npr. moj accent pri 112.000 km brez težav, prav tako subaru pri 205.000 km! brez težav. tko da hm...bojim se da nimaš kaj drugega kot menjat... :(
a pa si ga pred tehničnim ogrel do konca? mislm ga tud do max. vozu. max vrtl., max. hitrost...čeprov če je reku da je tako slabo, tud to nebo pomagal...hmm


Potem ko so me zavrnili sem šel pol ure dirkat po avtocesti,ker sem bil prepričan da je zaradi tega,pa ni nič pomagalo.Sem pa že eno leto nazaj ugotovil da se je poraba povečala.

Objavljeno: To sep 28, 2004 9:21 am
Napisal/-a For
Dugi7 je napisal/-a:Jest sm biu nazadnje z katro l. 87 na t.p. pa je rekel da je preveč plinov pol je pa neki obrnu pri mašini, je šlo pa gladko skoz!


Ma katre so zakon.

Re: To ni res!!! Golf IV-prvi tenični pregled

Objavljeno: To sep 28, 2004 9:32 am
Napisal/-a For
sim je napisal/-a:
feto je napisal/-a:Golf IV,1.4,letnik 2001,76000km,redno vzdrževan,prvi lastnik,5 servisov narejenih pri pooblaščenih serviserji, gre na svoj prvi tehnični pregled.
Vse je v redu, samo ispušni plini niso.Pravijo da ima takšne pline kot da ne bi imel katalizatora. NEMOGOČE!!!!!
Na servisu je bil 4 dni nazaj(četrtek).
Serviser pove da pline pri rednih servisih ne kontrolirajo!!???!?!?!?!?!?!
Ja sem pa mislil,če naredim vse redne servise da imam brezhiben avto.Budala!!!
Če imam srečo, je sonda za zamenjati(50.000sit),če nimam srečo pa je katalizator
(cena:pitaj boga).Avto je star 3 leta in dva dni.Garancija je pa tri leta.
DVA DNI SEM ZAMUUUUUUUUUDIL!!!!!!!

A se to samo meni lahko zgodi? [/b]


Da te mogoče mal potolažim(ali pa tudi ne)...na golfu z enakim motorjem letnik 99 pri 65000km redno vzdržvanem je men šla mašina z menjalnikom vred v 3 pm...
p.s. in ja kilometri so resnični!


Jaz sem o tem motorju bral samo pozitivne ocene,tako da ne verjamem da bo tako hudo.Drugač pa merkam avto in ga skoraj nikoli ne navijam v visoke obrate,mogoče enkrat na teden da se malo prepiha.