Stran 1 od 3

ABS blokira

Objavljeno: To sep 28, 2004 8:26 pm
Napisal/-a Clio_16V
a je to normalno da mi ABS blokira kolesa. Danes na semaforju malo bolj stisnem bremzo da vidim kok mi prime abs pri hitrosti 10km/h pa mi zavora mocno prime nakar mi kr naenkrat stopalka uide(rata cist mehka da jo stisnem do konca) kolesa pa mi zablokirajo in skripajo? Je to normalno? Naj omenim da je avto star 3 mesece. Novi clio. Problem je tudi da ko zaviram po kaki luknjasti cesti mi stopalko mocno trese in postaja mehka-trda mehka-trda. Po mojem mnenju naj bi bil ABS- anti blokirni sistem koles.

Objavljeno: To sep 28, 2004 8:33 pm
Napisal/-a Quik
se ne spoznam :P
sam men tega ne dela :) ibiza
je pa res da ce mocno stisnes bremzo (z obema nogama) je mozn da ti blokira sam ne pri 10km/h :)

Objavljeno: To sep 28, 2004 8:37 pm
Napisal/-a For
Jaz mislim da ni normalno!
Takrat ko se aktivira ABS stopalka samo vibrira,kaj druzga se ne bi smelo dogajat.
Probaj enkrat na mokri podlagi ker ni treba tko močno pritisnit stopalko pa boš videl kaj se dogaja.

Objavljeno: To sep 28, 2004 8:38 pm
Napisal/-a Gricko
ok je !
to ko ti dela stopalka mehko-trdo, takrat dela ABS ,ko se počas vožš (cca10km/h)
pa ABS nevem al ne dela , ali se izklopi, pa gume blokirajo čist- to je normaln
Saj pri taki hitrosti ga nerabš.
Če pa ni normaln, pol ma pa naš avto tud zjeban abs! ( sam ga nima!! :wink: )

Objavljeno: To sep 28, 2004 8:41 pm
Napisal/-a Quik
bom probov jutr :P

Objavljeno: To sep 28, 2004 8:44 pm
Napisal/-a Gricko
ok še neki
1 kako mislž mehko -trda stopalka- a tko da ti pod nogo trza, se čuti kako vibrira stopalka-to je normaln
2 ne vem pri keri hitrosti ( kako majhni) ampak pri nas ( škoda fabia) tudi zablokira, ko je hitrost zelo nizka in se ABS sploh ne vklop! Drugače pa se vklopi zelo hitro( pri večji hitrosti)
lp

Objavljeno: To sep 28, 2004 8:54 pm
Napisal/-a Čojko
ABS je ABS, kar pomeni, da ti kolesa NE SMEJO nikoli zablokirati. Če ti blokirajo je nekaj narobe. Lahko so senzorji ali pa kaj čisto drugega - se tudi sam pretirano ne spoznam. Če je Clio star le 3 mesece ga torej čimprej pelji na servis in naj ti zadevo poštimajo. Tudi trdo/mehko ne sme bit. To so vendarle ZAVORE!!!!

Tisti ABS pa, ki je kaj vreden, dela tako, da se ga skoraj ne čuti. Upam, da so Renaultovci pri Cliu vsaj toliko napredovali, da ima tudi poleg ABS tudi ESP (elektronsko porazdelitev zavorne sile).

Lp Čojko

Objavljeno: To sep 28, 2004 9:03 pm
Napisal/-a maček
hmmm, tuko bom reku lahko je tudi da pod 10 km na uro ne dela, čeprav bi mogu, men se dogaja da na avtoceti ko iz 190 bremzam na 80 se avto full naprej nagne in zadaj hočejo kolesa zdrsevat. Drgač pa probi pri 100 km/h full zabremzat pa če nau delu je neki narobe, lohk je sam varovalka pregoreta. :)

Objavljeno: To sep 28, 2004 9:04 pm
Napisal/-a RUFF RYDERS BROTHERS
Če je ABS, naj nebi smelo zablokirati nikakor! Najbolš pa bo, če pokličeš direkt na Renault pa nej ti oni povejo tisto kar je res! :wink:

Lp, RRB

Objavljeno: To sep 28, 2004 9:22 pm
Napisal/-a Gricko
folk dejte no!
ok sem reku nevem al se izklop al ne dela pr taki hitrosti ampak to je res.
ne govorim pri npr 20 km/h zam mora delat
ampak pri mali hitrosti se pane vključi.zakaj ne pojma nimam- mogoče se avto prej vstavi , preden se ABS vklopi
če pa pri višji hitrosti ne dela je pa NAROBE.
sicer pa če mene vprašaš je abs kura.c vsaj te v povprečnih avtih so veliko prepočasni in zato velik slabši glede zavorne poti ( je pa prednost, ker avto ostane vodljiv)

Objavljeno: To sep 28, 2004 9:30 pm
Napisal/-a krentip
Men se zdi, da je to normalno. Sem zadnjič peljal staro omego (letnik 94) in sem moral na hitro zabremzat je na koncu tud škripnilo.
A ni pri absjih tko, da se izkopijo pri nizkih hitrostih, kar ti zmanjša zavorno pot (vemo, da abs načeloma podaljšuje zavorno pot, vendar omogoča manevriranje vozila) vendar onemogoči manevriranje (zavijanje), ki pa morda res ni več potrebno.

LP

Objavljeno: To sep 28, 2004 9:50 pm
Napisal/-a INFINITI
krentip je napisal/-a:Men se zdi, da je to normalno. Sem zadnjič peljal staro omego (letnik 94) in sem moral na hitro zabremzat je na koncu tud škripnilo.
A ni pri absjih tko, da se izkopijo pri nizkih hitrostih, kar ti zmanjša zavorno pot (vemo, da abs načeloma podaljšuje zavorno pot, vendar omogoča manevriranje vozila) vendar onemogoči manevriranje (zavijanje), ki pa morda res ni več potrebno.

LP


ABS podaljšuje zavorno pot? -FIzika 1 - sedi!
Ko bremzaš brez abs blokiraš kolesa, ko blokirajo kolesa se premaga sila lepljenja na podlago in avto podaljša zavorno pot sili trenja navkljub. Edina podlaga kjer abs dela slabše je globoko zasnežena podlaga; ker zablokirana kolesa naredijo "hribček" iz snega pred sabo in te to prej ustavi kakor če ti dela abs.

Drugače pa z zavorami ni nič narobe; fant opisuje delovanje abs in učinek na pedalko; pa tut če je kolo malo škripnilo pri 10kmh ni nič narobe. Nekateri ste izjavili da abs NIKOLI ne blokira - pa sploh veste kako deluje abs dragi moji? -ko senzor zazna BLOKIRANO kolo odpusti pritisk na zavoro in ga po tem takoj privije nazaj čim se kolesa začnejo obračati, to se dogaja ful hitro; predstavljajte si da je disk krožnik in da se vrti vi pa da ful na hitrco ploskate po njemu - tako nekako zgleda to v praksi pri polnem delovanju.

Objavljeno: To sep 28, 2004 10:03 pm
Napisal/-a krentip
INFINITI je napisal/-a:
krentip je napisal/-a:Men se zdi, da je to normalno. Sem zadnjič peljal staro omego (letnik 94) in sem moral na hitro zabremzat je na koncu tud škripnilo.
A ni pri absjih tko, da se izkopijo pri nizkih hitrostih, kar ti zmanjša zavorno pot (vemo, da abs načeloma podaljšuje zavorno pot, vendar omogoča manevriranje vozila) vendar onemogoči manevriranje (zavijanje), ki pa morda res ni več potrebno.

LP


ABS podaljšuje zavorno pot? -FIzika 1 - sedi!
Ko bremzaš brez abs blokiraš kolesa, ko blokirajo kolesa se premaga sila lepljenja na podlago in avto podaljša zavorno pot sili trenja navkljub. Edina podlaga kjer abs dela slabše je globoko zasnežena podlaga; ker zablokirana kolesa naredijo "hribček" iz snega pred sabo in te to prej ustavi kakor če ti dela abs.

Drugače pa z zavorami ni nič narobe; fant opisuje delovanje abs in učinek na pedalko; pa tut če je kolo malo škripnilo pri 10kmh ni nič narobe. Nekateri ste izjavili da abs NIKOLI ne blokira - pa sploh veste kako deluje abs dragi moji? -ko senzor zazna BLOKIRANO kolo odpusti pritisk na zavoro in ga po tem takoj privije nazaj čim se kolesa začnejo obračati, to se dogaja ful hitro; predstavljajte si da je disk krožnik in da se vrti vi pa da ful na hitrco ploskate po njemu - tako nekako zgleda to v praksi pri polnem delovanju.


Se strinjam s tvojo teoretično razlago, vendar na podlagi veliko prebrane literature mnogi strokovnjaki zatrjujejo, da se abs obnese bolje samo na spolskih podlagah; na cesti, kjer je npr. asfalt zelo grob, je bolje zablokirati in s tem "uporabljati" t.i. silo trenja in ne silo lepenja (ne lepljenja kot jo imenuješ ti), ker je v tem primeru koeficient trenja večji od koeficienta lepenja, kar tudi pomeni večjo silo trenja/lepenja.

Zakaj je z absom zavorna pot daljša? Kot si sam napisal, ko abs zazna zablokirano kolo, le-tega popusti - no s tem zgubljaš na zavorni poti, saj je tisti trenutek zavorni efekt na tem kolesu manjši (zavora je popuščena).

Objavljeno: To sep 28, 2004 10:14 pm
Napisal/-a INFINITI
Se strinjam s tvojo teoretično razlago, vendar na podlagi veliko prebrane literature mnogi strokovnjaki zatrjujejo, da se abs obnese bolje samo na spolskih podlagah; na cesti, kjer je npr. asfalt zelo grob, je bolje zablokirati in s tem "uporabljati" t.i. silo trenja in ne silo lepenja (ne lepljenja kot jo imenuješ ti), ker je v tem primeru koeficient trenja večji od koeficienta lepenja, kar tudi pomeni večjo silo trenja/lepenja.

Zakaj je z absom zavorna pot daljša? Kot si sam napisal, ko abs zazna zablokirano kolo, le-tega popusti - no s tem zgubljaš na zavorni poti, saj je tisti trenutek zavorni efekt na tem kolesu manjši (zavora je popuščena).


Ja - rad bi videl takšno podlago; a si jo že kje zasledil na cestah? :lol: Vidiš jaz pa razen teorije uporabljam še 8 let vozniških izkušenj pa tudi kup te literature prebrane po revijah; pa da ne rečem če ni bilo ene 100X na TV prikazana zavorna pot avtomobila z in brez abs - tko da ne prodajat starga kruha... Hmmm le zakaj so umaknili abs kot pomagalo v F1; mogoče pa tiste ultra debele in lepljive gume in groba podlaga nista dovolj? -think about it huh? -Pa abs deluje torej blokira in odblokira nekajkrat v sekundi; rvano dovolj da se kolo ponovno zavrti; ni ti to varijanta ko ti pumpaš na hitrco pedalko.

Objavljeno: To sep 28, 2004 10:14 pm
Napisal/-a Gricko
infiniti ja sej maš prov da ko zazna , da kolo blokira spusti in na novo zagrab, samo če je hitrost majhna verjetno sploh ne pogrunta, da je kolo blokiralo ampak misli da se je avto že vstavu.
drgač pa povprečen ABS se ne mora kosati z dobro izurjeno nogo glede dolžine zavorne poti ( ampak večina sploh ne zna prov bremzat, zato je ABS bolš)
če pa primerjaš en povprečen Abs in enga, ki malo pozna tehniko bremzanja- (nemislim profijev ampak nekega običajnega smrtnika), ba noga bolša!
če pa vštejemo še vse atke, babice, ženske in moške, ki pač vozijo zato ker "morAjo"
pa je ABS bolši. splohz ker avto vstane vodljiv.
in še nekaj , če ti bremzaš tako kot je treba ( avto ne blokira ampak je malo pred blokiranjem koles) boš hitreje vstavil kot ABS (povprečni spet, ne govorim v tistih hudih avtih, ko ABS košta kot povprečen avto), ki grabi in spušča, grabi , spušča, ker pač računalnik zazna , da blokirajo kolesa , preteče nekaj časa, pol čist spusti in spet prime in zopet rabi neki časa da pogrunta, da je že blokiral!!
pa nemislim se kregat sam men je ABS drek po domače, če hočeš mal hitrej pelat, pol pa hit bremzat, se pa abs vklop in naredi sam sranje.drugače je pa vredi zadeva, sploh po mokrem in za manj izkušene.
lp

Objavljeno: To sep 28, 2004 10:16 pm
Napisal/-a INFINITI
Gricko je napisal/-a:infiniti ja sej maš prov da ko zazna , da kolo blokira spusti in na novo zagrab, samo če je hitrost majhna verjetno sploh ne pogrunta, da je kolo blokiralo ampak misli da se je avto že vstavu.
drgač pa povprečen ABS se ne mora kosati z dobro izurjeno nogo glede dolžine zavorne poti ( ampak večina sploh ne zna prov bremzat, zato je ABS bolš)
če pa primerjaš en povprečen Abs in enga, ki malo pozna tehniko bremzanja- (nemislim profijev ampak nekega običajnega smrtnika), ba noga bolša!
če pa vštejemo še vse atke, babice, ženske in moške, ki pač vozijo zato ker "morAjo"
pa je ABS bolši. splohz ker avto vstane vodljiv.
in še nekaj , če ti bremzaš tako kot je treba ( avto ne blokira ampak je malo pred blokiranjem koles) boš hitreje vstavil kot ABS (povprečni spet, ne govorim v tistih hudih avtih, ko ABS košta kot povprečen avto), ki grabi in spušča, grabi , spušča, ker pač računalnik zazna , da blokirajo kolesa , preteče nekaj časa, pol čist spusti in spet prime in zopet rabi neki časa da pogrunta, da je že blokiral!!
pa nemislim se kregat sam men je ABS drek po domače, če hočeš mal hitrej pelat, pol pa hit bremzat, se pa abs vklop in naredi sam sranje.drugače je pa vredi zadeva, sploh po mokrem in za manj izkušene.
lp


Ah dej no a vozniki F1 so pol povprečni al kaj; pa tut poglej DVD od best motoringa tam so sami tipi ki so prvaki v JGTC; so probal že to zadevo profi proti kekcu z abs; guess what; kekec se je prej ustavu :oops:

Objavljeno: To sep 28, 2004 10:20 pm
Napisal/-a Gricko
ej ne govor neumnost infiniti.
v f1 se prej vstaviš brez ko z abs , je pa fora, da se lohk z absom prpelu v ovink, pa še zmer držal zavoro (ostane avto vodliv), medtem ko pri avti brez absa nimaš kej bremzat v ovinek!
sploh pa kot sem reku tuki so bli DOBRI abs testirani, ne tako kot v povprečnih avtih, kjer je povprečen ABS in le ta sucks!!

Objavljeno: To sep 28, 2004 10:25 pm
Napisal/-a Gricko
aja še neki.
smo mel neki cajta nazaj Sephio z ABSom in ta stvar ni bla vredna pol pic.. mrzle vode!!
zdej ma mat Fabio (2002)letnik in je precej bolš, sam še zmer ni to to, me je pa kolega zadnč pelu v novem Meganu- no to pa je že kar vredi zadeva, me je nalepl na armaturko k svija :P
zato pa pravm odvisno je tudi od ABSa in njegove cene.

Objavljeno: To sep 28, 2004 10:26 pm
Napisal/-a INFINITI
Gricko je napisal/-a:ej ne govor neumnost infiniti.
v f1 se prej vstaviš brez ko z abs , je pa fora, da se lohk z absom prpelu v ovink, pa še zmer držal zavoro (ostane avto vodliv), medtem ko pri avti brez absa nimaš kej bremzat v ovinek!
sploh pa kot sem reku tuki so bli DOBRI abs testirani, ne tako kot v povprečnih avtih, kjer je povprečen ABS in le ta sucks!!


Res? :D Kako pa to da se je šumi raztumbal in zlomu nogo ko je letu samo naravnost?
-Avto se je kmaj ustavljal in puščal široko debelo črto za sabo tip je pa leu naravnost v oviro in to na suhem vročem asfaltu - Jeez I wonder why he didn`t stop sooner? -I got it - he had no abs! -Vsaj tako so zatrjevali pri ferrariju ko so morali komentirati nesrečo.
V best motoringu pa so imeli en kup avtov v klasah; od everyday kanglce do porša 911 turbo; tko da so bli everyday avti v testu; v najboljšem primeru se je un profi ustavu pol metra kasneje kot kekec.

Objavljeno: To sep 28, 2004 10:34 pm
Napisal/-a INFINITI
Gricko je napisal/-a:aja še neki.
smo mel neki cajta nazaj Sephio z ABSom in ta stvar ni bla vredna pol pic.. mrzle vode!!
zdej ma mat Fabio (2002)letnik in je precej bolš, sam še zmer ni to to, me je pa kolega zadnč pelu v novem Meganu- no to pa je že kar vredi zadeva, me je nalepl na armaturko k svija :P
zato pa pravm odvisno je tudi od ABSa in njegove cene.


To si se zmotil; ni bla fora v abs sistemu ampak v zavorah samih; sephia ima neprimerno manjše zavorne kolute in slabši zavorni sistem kakor en moderen megan; zato pa fol k dela konverzije zavor vgradi večje zavorne kolute in ploščice z večjim uporom na podlago; da zavore bolj grabijo; nadalje je kolega tudi ziher imel širše in boljše gume kot korejsko skropucalo. Na mojmu kupeju že tko niso ble švoh zavore; ampak ko so not romali diski od EBC in greenstuff ploščice, je bila velika razlika; pa je isti abs sitem notr od prvega dneva; zdej si pa zamisli da ne gre zamenjavo ampak za upgrade na kakšne večje kolute in klešča; pol bi šele blo zakon :D