Stran 1 od 2
FIAT BRAVO v okvari
Objavljeno: Pe okt 01, 2004 8:03 am
Napisal/-a TOMAŽ
A ma še kdo tak sranje z Bravotom kot jest. Kupu sm ga pred pol leta, zdej mam pa sam sranje. par dni nazaj mi je ob vžiganju odpovedov ( vsi znaki preskoka jermena) sam motor je v fazi po vseh treh markerjih, kompresija pa je od 3-5 barov.
ko smo spet poizkusl užgat, je pa zalaufov. A MOGOČE KDO VE KAJ BI TO LAHKO BLO- PROSIM PREDLOGE KAJ NAJ NARDIM
Hvala
Objavljeno: Pe okt 01, 2004 8:16 am
Napisal/-a VECTRA 2.0
zgolj ugibam; kaj pa senzor vžiga?
Objavljeno: Pe okt 01, 2004 9:50 am
Napisal/-a TOMAŽ
kako bi pa to ugotovu in kje je sploh to
Objavljeno: Pe okt 01, 2004 9:58 am
Napisal/-a dejan84
Ne qrcat čez bravota, ker če ga ti ne boš mel rad, pol tud on ne bo mel tebe
Men je delu 2 leti pa pol bp.
Objavljeno: Pe okt 01, 2004 10:01 am
Napisal/-a TOMAŽ
Dejan, če bi ti pred pol leta kupu avto, pa bi v zeh pol leta mel okvar na nemu za cca 600 jurjev, kakšn bi bil tvoj mnene o avtu
Sicer pa rabm mnenja kako bi ga popravu in na kako ga ne bi spljuvov
Objavljeno: Pe okt 01, 2004 10:46 am
Napisal/-a Mrcina
Hehe, pod splošno najdi vsa nadaljevanja telenovele z naslovom The saga of serđo!!! Tam je zlo lepo in barvito opisano življenje z bravotom...
Objavljeno: Pe okt 01, 2004 10:51 am
Napisal/-a TOMAŽ
mrcina I love RENAULT 2
NUJNO RABM INFORMACIJE
Objavljeno: Pe okt 01, 2004 10:55 am
Napisal/-a killah bee
Objavljeno: Pe okt 01, 2004 11:22 am
Napisal/-a Mrcina
Hmmm, nisem čist štekal, mogoče če vstanem z lajtnge...
Objavljeno: Pe okt 01, 2004 11:25 am
Napisal/-a TOMAŽ
Mrcina je napisal/-a:Hmmm, nisem čist štekal, mogoče če vstanem z lajtnge...
???
Objavljeno: Pe okt 01, 2004 12:03 pm
Napisal/-a Mrcina
TOMAŽ je napisal/-a:Mrcina je napisal/-a:Hmmm, nisem čist štekal, mogoče če vstanem z lajtnge...
???
Hotel sem povedat, da ne vem, kaj bi pomenil i love renault2. lajtnga je pa tista stvar, zarad katere mi ne potegne zakaj se gre... Mah, zdej sm sam sebe že tolk zmešal, da grem rajš pogledat v osebno kok mi je ime.. Ti pa v glavnem lepo zrihtej...
Objavljeno: Pe okt 01, 2004 12:28 pm
Napisal/-a peters
TOMAŽ je napisal/-a:Dejan, če bi ti pred pol leta kupu avto, pa bi v zeh pol leta mel okvar na nemu za cca 600 jurjev, kakšn bi bil tvoj mnene o avtu
Sicer pa rabm mnenja kako bi ga popravu in na kako ga ne bi spljuvov
Kaj hudiča si pa menjal za 600 jurjev???
Tudi sam vozim Bravote in Brave že skoraj 5 let, pa še z nobenim nobenih problemov. Če so kakšni bili, pa sem si jih sam naredil.
Najprej razloži ali je 1.4 ali 1.6 (ali kaj drugega) in kateri letnik, km itd...
In seveda, če si prepričan, da je kompresija dobro izmerjena???
Če je še vedno tako nizka na vseh cilindrih, je dejansko mogoče, da je preskočil jermen. Če bi bila tako nizka na samo enem, je mogoče, da bi ti kaj blokiralo enega od ventilov.
Daj napiši kaj več... Ugibanja na podlagi 0 podatkov, mi ne gredo ravno najbolje

Objavljeno: Pe okt 01, 2004 12:35 pm
Napisal/-a TOMAŽ
peters je napisal/-a:TOMAŽ je napisal/-a:Dejan, če bi ti pred pol leta kupu avto, pa bi v zeh pol leta mel okvar na nemu za cca 600 jurjev, kakšn bi bil tvoj mnene o avtu
Sicer pa rabm mnenja kako bi ga popravu in na kako ga ne bi spljuvov
Kaj hudiča si pa menjal za 600 jurjev???
Tudi sam vozim Bravote in Brave že skoraj 5 let, pa še z nobenim nobenih problemov. Če so kakšni bili, pa sem si jih sam naredil.
Najprej razloži ali je 1.4 ali 1.6 (ali kaj drugega) in kateri letnik, km itd...
In seveda, če si prepričan, da je kompresija dobro izmerjena???
Če je še vedno tako nizka na vseh cilindrih, je dejansko mogoče, da je preskočil jermen. Če bi bila tako nizka na samo enem, je mogoče, da bi ti kaj blokiralo enega od ventilov.
Daj napiši kaj več... Ugibanja na podlagi 0 podatkov, mi ne gredo ravno najbolje

1,6 16V letnik 97 prevoženih 150k, jermen po servisni knjigi menjan na 80k
Jermen ni mogu preskočt, čene motor nebi bil v fazi, je pa tko da je kompresija samo na enmu cilindru bla 5 bar ostale pa še manj in merjena je bla (mislim) da vredu

Objavljeno: Pe okt 01, 2004 12:59 pm
Napisal/-a peters
Samo če logično premisliš, kam bi pa kompresija potem naenkrat šla, če je z ventili vse OK???
Tu nekaj manjka...
Dobro, če je razdrto, se bo verjetno dalo kaj ugotoviti, pa te prosim, da poročaš, kaj je bilo.
Računalnik na teh avtih nič pametnega ne pokaže, dokler dejansko ne crkne.
Sicer pa je delov za te avte v Salamoncu toliko, da dobiš skoraj vse pol zastonj, zato mi ni jasno, kam si toliko dnarja zdajal...
Objavljeno: Pe okt 01, 2004 1:17 pm
Napisal/-a axa
Tomaž a imaš to težave sam z vžiganjem al ti crkuje šele pol k ti vžge?
Objavljeno: So okt 02, 2004 6:25 am
Napisal/-a TOMAŽ
axa je napisal/-a:Tomaž a imaš to težave sam z vžiganjem al ti crkuje šele pol k ti vžge?
Samo z vžiganjem. Včeri sm ga sestavu nazaj pa je normaln zalaufov, sam poraba se je zdej dost povečala. Cvikam pa kdaj se bo spet ponovl, na servisu nimajo pojma. To me jezi, ka jest avto zlo rabm cca 45k letno pa ne vem kdaj me bo na cedilu pustu.
Objavljeno: Po okt 04, 2004 9:41 pm
Napisal/-a Ribica
Če bi bila kompresija 3 ali 5 barov, ti avto sploh ne bi vžgal. Če je kompresija 10 ali pod 10 je popravilo neizbezno.
Ko merite kompresijo mora biti avto full hladen in gas stisnjen do konca, če hočete imeti točne rezultate. Po prvem merjenju nalijte v odprtino za svečke zamašek olja in potem ponovno izmerite kompresijo. Če je kompresija večja, je problem v batnih prstanih, če pa ni, potem je problem v ventilih ali tesnilu glave.
Ko avto ne vžge, je najbolje prvo pogledati če svečke mečejo iskro (ta motor rad je svečke) in potrebne so pogoste menjave, če pa svečka vrže iskro potem treba pogledati pumo za gorivo, tako da izstekas kabel od pumpe in anlasiras avto (na aluminijskem ohisju na levi zgornji strani sta dva črna kabla - to je dovod goriva).
Če to vse stima - avto mora vzgat. V nasprotnem je okvara mnogo vecja in sicer v Marellievem vzigu, tukaj pa ni popravil ampak samo menjava celotnega sistema vžiga.
Objavljeno: Po okt 04, 2004 9:50 pm
Napisal/-a Serđo™
Mrcina je napisal/-a:Hehe, pod splošno najdi vsa nadaljevanja telenovele z naslovom The saga of serđo!!! Tam je zlo lepo in barvito opisano življenje z bravotom...
Jaz in moj bravo sva kot eno
ne, resno, za zdej dela ko suza

se poraba je kul

Objavljeno: Po okt 04, 2004 10:06 pm
Napisal/-a axa
TOMAŽ je napisal/-a:axa je napisal/-a:Tomaž a imaš to težave sam z vžiganjem al ti crkuje šele pol k ti vžge?
Samo z vžiganjem. Včeri sm ga sestavu nazaj pa je normaln zalaufov, sam poraba se je zdej dost povečala. Cvikam pa kdaj se bo spet ponovl, na servisu nimajo pojma. To me jezi, ka jest avto zlo rabm cca 45k letno pa ne vem kdaj me bo na cedilu pustu.
MEne je glih tak jebalo vziganje,k enkrat je vzgal cist normalno,drugic v tretj,cetrto itd
Pa mi glih tak niso na servisu cust nc pogruntal.Aja avto je pa alfa romeo 155 Q4.
Pol sm ga pa drugam pelu so pa odkrili da je senzor za fazo.Ce je slab da enkrat pravilno pozicijo drugic ne,zarad tega pa enkrat vzge drugic pa ne...No zamenjal sm ga in avto dela kot sus.
Objavljeno: Po okt 04, 2004 10:16 pm
Napisal/-a Gricko
Ribica je napisal/-a:Ko merite kompresijo mora biti avto full hladen in gas stisnjen do konca, če hočete imeti točne rezultate. Po prvem merjenju nalijte v odprtino za svečke zamašek olja in potem ponovno izmerite kompresijo. Če je kompresija večja, je problem v batnih prstanih, če pa ni, potem je problem v ventilih ali tesnilu glave.
he he ti pa mal preveč gledaš " the car is born" :P
no sej neki maš prov, mal pa popravk batni obročki :P
drgač pa men je na tipotu meru kompresijo in je nameru 13 ( nevem česa?) možn barov?
Ampak to kar pa ti merš 3-4 bare je pa pomoje premal!!
če bi bil jermen, bi blo to lahk vzrok za čudno kompresijo (kak zob preskočen)ker če bi blo več, bi mel pa luknje v batih al pa ventile polomlene, saj bi se te dvoji srečal

pa se nimajo najrajš
drgač pa - VELIK SREČE z popravilom