Stran 1 od 1
Objavljeno: So okt 02, 2004 6:23 pm
Napisal/-a gre_up
šobe je brat na Nubiri 1.6 čistil
pravi da je razlika sto pa ena
je pa res, da jih je imel že tako umazane da je avto na trenutke cuknil
LP
G
Objavljeno: So okt 02, 2004 8:46 pm
Napisal/-a klemen
avto sem imel na valjih pri cca 200kkm, rezultat je bil 80.6 kw, serijsko 81kw.
skratka, večina konjičkov živih.
zgolj za info, so pa injektorje čistili na enem izmed rednih servisov pri cca 150kkm.
Objavljeno: So okt 02, 2004 9:27 pm
Napisal/-a TITan
klemen je napisal/-a:avto sem imel na valjih pri cca 200kkm, rezultat je bil 80.6 kw, serijsko 81kw.
skratka, večina konjičkov živih.
zgolj za info, so pa injektorje čistili na enem izmed rednih servisov pri cca 150kkm.
80kw na enih valjih je lahko tudi 83kw na drugih (predvsem teh izračunanih)

Objavljeno: So okt 02, 2004 10:37 pm
Napisal/-a Žune
Ventile naštelat pri starejših avtih.
Objavljeno: So okt 02, 2004 11:04 pm
Napisal/-a eXtreme
Glavo pa ventile spucat, ker je lahko ze vliko oblog na njih. Pa sedeze ventilov popravt. Mogoce se menjava obrockov? Sami obrocki niso tako dragi.
Objavljeno: So okt 02, 2004 11:11 pm
Napisal/-a klemen
TITan je napisal/-a:80kw na enih valjih je lahko tudi 83kw na drugih (predvsem teh izračunanih)

Izračunanih ?
Objavljeno: So okt 02, 2004 11:29 pm
Napisal/-a TITan
klemen je napisal/-a:TITan je napisal/-a:80kw na enih valjih je lahko tudi 83kw na drugih (predvsem teh izračunanih)

Izračunanih ?
Valji ti pokažejo dve vrednosti whp (konji na kolesih) in SAE (preračunani z podatki o vlagi, izgubah, gostoti zraka, temperaturi...). Za pravi rezultat bi rabil uporablati enak dyno, kot so ga pri firmi za ogotavlane (+-par km) konje.
Objavljeno: So okt 02, 2004 11:47 pm
Napisal/-a klemen
Kot se spomnim rsr IZMERI graf navora na kolesih in graf izgub (pri obratih, kjer je malo čez max moč se pohodi sklopko in počaka da obrati padejo, med tem se izvaja meritev). Sicer tega grafa nimam, mi je pa kazal če se prav spomnim.
Skratka seštevek obeh grafov je graf navora na gredi in je torej izmerjen.
Lahko se motim, kot rečeno pišem po spominu.
Objavljeno: Ne okt 03, 2004 1:20 am
Napisal/-a monster_d
RAj zacni ga zmer bolj v obrate tisat.
Ne govorim da ga zacni na blokadi drzat, ampak da se bo konstantno avtek sukal v visje obrate.
Namrec avtek se poleni ce se ne tisi do rdecega polja.
lp
Objavljeno: Ne okt 03, 2004 1:23 am
Napisal/-a lisko
Na avtocesto pa gas do podna.... pa nared tko ene 100km. Verjem razlika je po tem kot noč in dan.
Objavljeno: Ne okt 03, 2004 8:05 am
Napisal/-a Mate
lisko je napisal/-a:Na avtocesto pa gas do podna.... pa nared tko ene 100km. Verjem razlika je po tem kot noč in dan.
Ciscenje ventilov po domace
Je pa res... ce se avto skoz vozi med 2 in 3k obratov, mogoce vcasih do 4k potem rata zaspan. Ce ga pa vsake tok casa... recimo enkrat na teden do enkrat na mesec peljes malo bolj zivahno, pa vmes kasno pospesevanje, npr k zapeljes na AC v stilu: druga, tretja in cetrta do mal manj k rdecga pa ga se pol mal hitrejs peljes pa avto ostane v formi
