Stran 1 od 1
IZPUŠNI PLINI
Objavljeno: Če okt 07, 2004 4:40 pm
Napisal/-a LANA
Kmalu bom imela registracijo za cliota, letnik 94, motor 1,2. Malo me je strah, da se mi ne zalomi na tehničnem, zaradi plinov. Prejšnji lastnik je sicer rekel, da je šlo lani brez problemov! Koliko bi me stalo, če bi dala nekam prej preverit te pline?????Samo, da mi zmerijo CO........

Re: IZPUŠNI PLINI
Objavljeno: Če okt 07, 2004 4:41 pm
Napisal/-a crazi
LANA je napisal/-a:Kmalu bom imela registracijo za cliota, letnik 94, motor 1,2. Malo me je strah, da se mi ne zalomi na tehničnem, zaradi plinov. Prejšnji lastnik je sicer rekel, da je šlo lani brez problemov! Koliko bi me stalo, če bi dala nekam prej preverit te pline?????Samo, da mi zmerijo CO........

To te pride 2000sit!! Pa ti točno povejo kolk maš CO2!!!
Objavljeno: Če okt 07, 2004 5:01 pm
Napisal/-a monster_d
Ce bos delala kak servis ti tam zastojn zmerijo...
CEne pa mislim da ti celo na tehnicnem lahko 4free zmerjo.
idi uprasat.
lp
Objavljeno: Če okt 07, 2004 5:04 pm
Napisal/-a vepar
na amzs-ju je neki čez 2 čuka.
pa še varnostni test nardiš(baje je zaston) da vidš bremze pa to

Objavljeno: Če okt 07, 2004 5:23 pm
Napisal/-a Žune
vepar je napisal/-a:na amzs-ju je neki čez 2 čuka.
pa še varnostni test nardiš(baje je zaston) da vidš bremze pa to

Ja jaz sem dal neki čez 2000 SIT. Potem mi je pa tist prijazen stric zastonj pgledu še bremze in ostalo. Avto je bil l.94 pa 140.000 km (???).
Objavljeno: Če okt 07, 2004 5:27 pm
Napisal/-a RedBull™
če imaš narejene redne servise,pa da imaš dobr zračni filter ter da nimaš podrtga katalizatorja,potem se nimaš česa bati...
...brez veze je dajat par čukov za test! tko da ti lepo pelji na tehničnega,potem se bo pa videlo.
Objavljeno: Če okt 07, 2004 6:53 pm
Napisal/-a monster_d
šmeks je napisal/-a:če imaš narejene redne servise,pa da imaš dobr zračni filter ter da nimaš podrtga katalizatorja,potem se nimaš česa bati...
...brez veze je dajat par čukov za test! tko da ti lepo pelji na tehničnega,potem se bo pa videlo.
Napaka...
Od kolega fotr skoz redne servise, avto z manj kot 100.000km pa dvakrat pal na tehnicnem zaradi plinov...
Zakaj?
Ker je avto bil vozen sam pod nizkimi obrati, plini so se nabrali v katu in zato je emisija bila prevelika.
Pol ko so ga orng stiral pa je slo komot skoz

Objavljeno: Če okt 07, 2004 8:03 pm
Napisal/-a KREMENKO
Predn boš šel na tehničnega, se mal zapel okrog, pa ga furi na ful ( visoki obrati), pa tem boš mel ziher manj CO2-ja.
Objavljeno: Če okt 07, 2004 8:31 pm
Napisal/-a RedBull™
monster_d je napisal/-a:šmeks je napisal/-a:če imaš narejene redne servise,pa da imaš dobr zračni filter ter da nimaš podrtga katalizatorja,potem se nimaš česa bati...
...brez veze je dajat par čukov za test! tko da ti lepo pelji na tehničnega,potem se bo pa videlo.
Napaka...
Od kolega fotr skoz redne servise, avto z manj kot 100.000km pa dvakrat pal na tehnicnem zaradi plinov...
Zakaj?
Ker je avto bil vozen sam pod nizkimi obrati, plini so se nabrali v katu in zato je emisija bila prevelika.
Pol ko so ga orng stiral pa je slo komot skoz

jah no saj vemo da imajo stari fotri pod pedalom za plin podložen še cegu!

Objavljeno: Če okt 07, 2004 8:35 pm
Napisal/-a vesolc
nekje delajo teste zastonj!!! jest sm u kranju ene 2 mesca nazaj zaston preveru!! mal poprasej okrog
drgac pa mislm da je 2000...sam se ti splaca, da naus tehnicnga fuknu pa tm placvou
Objavljeno: Če okt 07, 2004 8:40 pm
Napisal/-a vR5GTT
Fantje LANA je ženskega spola! Sorry za off topic

Objavljeno: Če okt 07, 2004 8:50 pm
Napisal/-a TITan
Mi smo mel ta let preveč CO pri prostem teku, kar smo rešili malenkostjo nastavlanja mešanice v prostem teku (bi moral znati kdorkoli, ki ima lambda meter).
Potem smo prišli čez bp (avto z 250km pa original katalizatorjem

)
Objavljeno: Pe okt 08, 2004 5:01 pm
Napisal/-a JOYride
A mi lohk kdo to razlozi:
Par tednou nazaj sm meu registracijo. Za vsak slucaj sm prej sou do Svetka na zaloski. Itak po obvoznci, nabil obrate... U glavnem tm mi namerjo 0,0 oziroma malenkost vec. Majo pa napisan da so meritve narejene po SLO standardih. Jst veselo nazaj na obvoznco, gasa do LPPja, pa delat tehnicnga. Guess what. Plini ne bojo v redu, mi rece model. Js pa sam HALO?!?!?! Pa sej sm meru glihkr pr Svetku. Pa mi model rece, jah, mi mermo po drzavnih standardih. Pol sm mu pokazu tist izpisek od prej, pa je reku, no bova se enkrat probala, pa mal bl katalizator segrela. In pol mal caka, mal navija masino in pol rece, no zdej bo pa vse v redu....
Men ni nc jasn. Od kje taka odstopanja

Objavljeno: So okt 09, 2004 12:16 am
Napisal/-a monster_d
mozno da so bla taka odstopanja ce motor ni bil segret...
Neki je razlike sam ce je tolko da bi pal pa nisem zihr.
Objavljeno: So okt 09, 2004 12:50 am
Napisal/-a Ronin
KREMENKO je napisal/-a:Predn boš šel na tehničnega, se mal zapel okrog, pa ga furi na ful ( visoki obrati), pa tem boš mel ziher manj CO2-ja.
Je res, sam mors tja glih pridt takrat k ni guzve

Objavljeno: So okt 09, 2004 1:28 am
Napisal/-a INFINITI
Zelo dobr je met v tanku 98 neosvinčenga pa motor in kat fejst segret z vožnjo v višjih obratih; pol je dost manjša paniga na pregledu; 98 je manj "umazana" in lepše izgoreva.
Objavljeno: So okt 09, 2004 3:18 am
Napisal/-a lisko
JOYride je napisal/-a:A mi lohk kdo to razlozi:
Par tednou nazaj sm meu registracijo. Za vsak slucaj sm prej sou do Svetka na zaloski. Itak po obvoznci, nabil obrate... U glavnem tm mi namerjo 0,0 oziroma malenkost vec. Majo pa napisan da so meritve narejene po SLO standardih. Jst veselo nazaj na obvoznco, gasa do LPPja, pa delat tehnicnga. Guess what. Plini ne bojo v redu, mi rece model. Js pa sam HALO?!?!?! Pa sej sm meru glihkr pr Svetku. Pa mi model rece, jah, mi mermo po drzavnih standardih. Pol sm mu pokazu tist izpisek od prej, pa je reku, no bova se enkrat probala, pa mal bl katalizator segrela. In pol mal caka, mal navija masino in pol rece, no zdej bo pa vse v redu....
Men ni nc jasn. Od kje taka odstopanja

Jap znajo bit razlike..... čeprav ne bi smele bit.... ampak enak je blo z dedevo petko.... na tehničnem padu.... pol na servis kjer ga je mal navijal u obrate.... plini ok..... pol pa nazaj na tehničnega ( pedal do podna vseh 30 km kok je blo do tehničnega) in so plini bli ok.... ampak z odstopanji od meritve na servisu...