Stran 1 od 1
fiat punto 55
Objavljeno: So okt 09, 2004 9:04 am
Napisal/-a RedBull™
gre za eno težavico...in namreč punto 55 ima pa okol 110k.
med vožnjo se prižge lučka za vbrizgavanje (narisana je šoba) in avto tud pocuka.
zanima me kaj je lahko vzrok?? menjana je bila lambda sonda,ima rabljeno drugo bencinsko pumpo....nima pa še menjanega tesnila glave (ampak vode mu še ne zmankuje,tko da bi jo mankal)
šoba za moje pojme nima veze...lahko samo dela ali pa ne...itak dobiva samo impulze...k fora je ko je bil avto hladen je lepo vbrizgavala,ampak kdaj na trenutek je za slabo sekundo kr zatajila in takoj začela delat.
jst sumim da že mal voda pride v cilinder - minimalno,to pa pol zbega lamdo ko ni prava zmes in to pol zjeba comp...
kaj pa vaša mnenja??
Objavljeno: So okt 09, 2004 6:45 pm
Napisal/-a Jonny Vrabec
Ja jest mam puntota 75 k ma 95000km pa mi je isto delal že pr 75000km, nima pa mislm d še nič menjanega. Mam pa tesnilo glave že mal zjebano, sej mam skoz mastno od olja na spoju, tko da mislm d tvoje ugotovitve kr držijo.
Razen prižiganja lučke in cukanja, ki se pojavi istočasno. nimam nobenih težav - tut pri porabi, saj jo zelo težko presežem 8l/100km.
Zato prosim da mi sporočiš k boš dokončno zvedu in poštimu problem!!
Objavljeno: So okt 09, 2004 6:53 pm
Napisal/-a lublancan
spuci šobo za vbrizg, to je tko al tko dobr narest glede na kilometre
Objavljeno: So okt 09, 2004 7:03 pm
Napisal/-a Jonny Vrabec
A pa je dost dela za šobo narazen dobi in spucat?
kako jo najbolš spucaš?
Objavljeno: So okt 09, 2004 7:08 pm
Napisal/-a crazi
Jonny Vrabec je napisal/-a:A pa je dost dela za šobo narazen dobi in spucat?
kako jo najbolš spucaš?
Najbolš da kupiš tisti prepUP ko je zraven motorUpa! Taka rumena flaška je, pa zliješ noter v benci ali diezel, pa ti tak prepuca šobe, da kr žvižga!! Sam se probal že na yugecu, zaj sem še pa na punteku, ker mene je pa zajebaval štangas!1 je bil tak majhen, da je avto ugašo!!
zej pa je laufa ko urca!!!
lahk pa kupiš sprej ko je za fergazarje pucat!! sam je pa kr drag!! okol 5000sit!!
Sam razlika je opazna!!!

Objavljeno: So okt 09, 2004 8:48 pm
Napisal/-a RedBull™
lahk pa kupiš sprej ko je za fergazarje pucat!! sam je pa kr drag!! okol 5000sit!!
Sam razlika je opazna!!!

saj ni tolk...kup si sprej ONE SHOT (od proizvajalca kent) je pa malce čet 3000 sit.
Objavljeno: So okt 09, 2004 11:01 pm
Napisal/-a crazi
šmeks je napisal/-a:lahk pa kupiš sprej ko je za fergazarje pucat!! sam je pa kr drag!! okol 5000sit!!
Sam razlika je opazna!!!

saj ni tolk...kup si sprej ONE SHOT (od proizvajalca kent) je pa malce čet 3000 sit.
Pišuka jaz sem dal pa 4500 sit!! pišuka so me že nategnali!!!

Objavljeno: Ne okt 10, 2004 9:39 am
Napisal/-a Žune
Ko sem mel jaz še Punto mi je ta lučka isto zagorela, ko sem se vozil konstantno 120 km/h. Pol sm mal gas spustu, pa je nehal in gas naprej. Kr neki. Plini so bli v redu. Avto je imel(?) 140k prevoženih. Drugače pa je bila pri teh modelih serijsko slaba dihtnga glave, pa puše, pa še kej bi se najdlo. Men je biu kul edin zaradi nizke porabe. Skoraj enkrat manj je pokuril, kot zdajšnji avto. :P
Objavljeno: Ne okt 10, 2004 10:05 pm
Napisal/-a mitja320
Kaj pa piše v navodilih od avta? Kdaj in zakaj posveti lučka?
Objavljeno: Ne okt 10, 2004 10:11 pm
Napisal/-a black
lenivec je napisal/-a:Jonny Vrabec je napisal/-a: Mam pa tesnilo glave že mal zjebano, sej mam skoz mastno od olja na spoju, tko da mislm d tvoje ugotovitve kr držijo.
to je mastno zaradi dihtunge na pokrovu ventilov al nekaj takega, tam menjaš dihtungo in je čez en tedn enako stanje

če s pravilnim navorom zategneš vijake nč ne pušča
Objavljeno: To okt 12, 2004 8:54 pm
Napisal/-a Jonny Vrabec
mitja320 je napisal/-a:Kaj pa piše v navodilih od avta? Kdaj in zakaj posveti lučka?
okvara sistema za vbrizgavanje
V primeru okvare na sistemu za vbrizgavanje.
Ko se kontaktni ključ zavrti v položaj MAR, se kontrolna lučka prižge, vendar mora ugasniti po nekaj sekundah pri izvedbi 55-ED-6speed-60-selecta-75ELX-90, ter ob zagonu motorja pri izvedbi GT.
prižgana kontrolna lučka ne onemogoča nadaljne vožnje do najbližjega pooblaščenega serviserja FIAT.
-sam še zmeri ne veš kaj bi blo točn narobe, razn d greš na sevis
Objavljeno: Sr okt 13, 2004 10:46 pm
Napisal/-a mitja320
Nimam nobenih servisnih navodil za avtomobile, ki imajo lučko za injektor(je), tako da ne vem, na kaj vse naj bi bila vezana. Če bi imel Fiatova navodila bi bilo iskanje problema lažje. Če servis ne išče preveč denarja in so vsaj malo sposobni bi bilo vseeno pametno iti na tester. Če ne vemo, kaj je našel računalnik je preveč za iskati. Ali ima še kdo od vaju izpisek od merjenja plinov? To, da ste/niste naredili test brez izpiska ne pomaga veliko. Nekako po logiki so spodaj opisi možnih vzrokov. Lahko, da je čisto nekaj tretjega, kot npr. prenizek tlak v pumpi.
@Šmeks, injektor je lahko tudi slab in ne samo da dela/ne dela. Snami mu dol konektor in pomeri upornost. Morala bi biti med 1 in 3 ohme. Če ni ga je treba menjati. Izmeri tudi senzor temperature motorja. Meriš na obeh pinih (enako pri injektorju). Upornost je:
-20 stopinj: 2000-3000 ohmov
-40 stopinj: 1000-1500 ohmov
-80 stopinj: 250-400 ohmov
@Jonny Vrabec (podatki so za Punto 1.2 75, l. 93-99)
Enako, kot šmeks izmeri upornost na injektorju. Ta mora biti 16 ohmov. Za senzor temperature so podatki enaki.